Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

  1. BRYCHOVÁ, Alice, Pavla MAREČKOVÁ a Gabriela SLOBODOVÁ. Nachbarsprachenvermittlung in lebensechten Sprechsituationen (für Kindergarten). 2019.
  2. MAREČKOVÁ, Pavla, Helena HRADÍLKOVÁ a Anke SENNEMA. Welche Lehrkompetenzen entwickeln Lehramtsstudierende während der Planung, Durchführung und Evaluierung einer Projektwoche? In 27. GeSuS-Jahrestagung Sprach(en)forschung: Disziplinen und Interdisziplinarität. 2019.
  3. 2018

  4. MAREČKOVÁ, Pavla. Authentische Fotografie im DaF-Unterricht. In Janikova, V Brychova, A Velickova, J Wagner, R. SPRACHEN VERBINDEN. HAMBURG: VERLAG DR KOVAC GMBH, 2018. s. 335-343, 9 s. ISBN 978-3-8300-9698-6.
  5. MAREČKOVÁ, Pavla, Brigitte SORGER, Věra JANÍKOVÁ, Helena HRADÍLKOVÁ, Rainer HAWLIK, Barbara HOLUB, Christian ASPALTER, Elisabeth FURCH a Sandra REITBRECHT. Bildungssprachliche Handlungen beobachten. Eine Handreichung zum Einsatz von Beobachtungsbögen und zur sprachaufmerksamen Unterrichtsgestaltung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. 125 s. ISBN 978-80-210-8848-1.
  6. MAREČKOVÁ, Pavla, Brigitte SORGER, Věra JANÍKOVÁ, Helena HRADÍLKOVÁ, Rainer HAWLIK, Barbara HOLUB, Christian ASPALTER, Elisabeth FURCH a Sandra REITBRECHT. Bildungssprachliche Handlungen beobachten. Eine Handreichung zum Einsatz von Beobachtungsbögen und zur sprachaufmerksamen Unterrichtsgestaltung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. 125 s. ISBN 978-80-210-8847-4.
  7. SORGER, Brigitte, Pavla MAREČKOVÁ, Věra JANÍKOVÁ, Helena HRADÍLKOVÁ, Rainer HAWLIK, Barbara HOLUB, Christian ASPALTER, Elisabeth FURCH a Sandra REITBRECHT. Bildungssprachliche Handlungen beobachten. Eine Handreichung zum Einsatz von Beobachtungsbögen und zur sprachaufmerksamen Unterrichtsgestaltung. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. 125 s. ISBN 978-80-210-8848-1.
  8. SORGER, Brigitte, Pavla MAREČKOVÁ, Věra JANÍKOVÁ, Helena HRADÍLKOVÁ, Rainer HAWLIK, Barbara HOLUB, Christian ASPALTER, Elisabeth FURCH a Sandra REITBRECHT. Bildungssprachliche Handlungen beobachten. Eine Handreichung zum Einsatz von Beobachtungsbögen und zur sprachaufmerksamen Unterrichtsgestaltung. Brno: Masarykova univerzita, 2018. 125 s. ISBN 978-80-210-8847-4.
  9. JANÍKOVÁ, Věra a Pavla MAREČKOVÁ. Sprachstandsbeobachtung im DaF-Unterricht: Ein Forschungsbericht. Lingua Viva, České Budějovice: Pedagogická fakulta JČU, 2018, XIV, č. 26, s. 21-34. ISSN 1801-1489.
  10. 2017

  11. MAREČKOVÁ, Pavla. Authentische Fotografie und ihre emotionsfördernde Rolle im DaF-Unterricht. In Man lernt nicht mit dem Kopf allein - Zur Rolle von Emotionen im DaF/DaZ-Unterricht. 2017.
  12. 2010

  13. MAREČKOVÁ, Pavla. Deutschunterricht in Firmenkursen II. Ergebnisse der Umfrage vom Sommer 2009. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache, Brno: Pedagogická fakulta MU, 2010, roč. 3/1, 30.06.2010, s. 55-68. ISSN 1803-4411.
  14. HANUŠOVÁ, Světlana, Věra JANÍKOVÁ, Renée GRENAROVÁ, Hana KYLOUŠKOVÁ, Pavla MAREČKOVÁ, Zdeňka SCHEJBALOVÁ a Rita Chalmers COLLINS. Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ. In ŠKOLA PRO VŠECHNY Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole. 2010.
  15. MAREČKOVÁ, Pavla. Koncentrační a relaxační cvičení ve výuce cizího jazyka u žáků s SPU. In Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010. 10 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
  16. MAREČKOVÁ, Pavla. Konzentrations- und Entspannungstechniken im DaF-Unterricht bei lernschwachen SchülerInnen. 2010.
  17. MAREČKOVÁ, Pavla. Výsledky výzkumu jazykově nadaných žáků na 1. a 2. stupni ZŠ. In Cizojazyčná výuka a nadaný žák. 2010.
  18. MAREČKOVÁ, Pavla a Pavel FURCH. Výuka němčiny ve firemních kurzech I. Výsledky dotazníkového šetření z období jaro/léto 2009. In Bulletin IVŠV 2010. 1/2010. Brno, 2010. s. 7-12, 6 s. ISBN 978-80-210-5378-6.
  19. MAREČKOVÁ, Pavla a Pavel FURCH. Výuka němčiny ve firemních kurzech II. Výsledky dotazníkového šetření z období jaro/léto 2009. In Bulletin IVŠV 2010. 2010/4. Brno, 2010. s. 39-43, 5 s. ISBN 978-80-210-5378-6.
  20. 2009

  21. BENEŠOVÁ, Pavla. Bewegungselemente im Deutschunterricht bei SchülerInnen mit Lernstörungen. In Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. s. 11-23, 13 s. Pd-52/09-02/58. ISBN 978-80-210-5074-7.
  22. BENEŠOVÁ, Pavla. Cena děkana za významou tvůrčí činnost. : doc. RNDr. Josef Trna, CSc., děkan Pedagogické fakulty MU, 2009.
  23. MAREČKOVÁ, Pavla. Deutschunterricht in Firmenkursen I. Ergebnisse einer Umfrage vom Sommer 2009. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache, Brno: Pedagogická fakulta MU, 2009, roč. 2/2, 19.12.2009, s. 48-64. ISSN 1803-4411.
  24. BENEŠOVÁ, Pavla. Pohybový prvek ve výuce německého jazyka u žáků s SPU. In Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2009.
  25. BENEŠOVÁ, Pavla. Schreiben - Lust statt Frust. In Guter Deutschunterricht 15.9.2009. 2009.
  26. BENEŠOVÁ, Pavla. Využití prvků dramatické výchovy při práci s cizojazyčným textem u žáků s SPU. In Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP. 2009.
  27. BENEŠOVÁ, Pavla. Využití prvků dramatické výchovy při práci s textem u žáků s SPU. In Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. 3 s. ISBN 978-80-210-4849-2.
  28. 2008

  29. BENEŠOVÁ, Pavla. Aktivity TPR v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2008.
  30. BENEŠOVÁ, Pavla. Die Rolle von Emotionen beim kreativen Schreiben im Fremdsprachenunterricht. In Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Beispiele aus dem Bereich des Deutschen als Fremdsprache in Tschechien. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008. s. 10-21, 12 s. ISBN 978-80-210-4764-8.
  31. BENEŠOVÁ, Pavla. Fertigkeit Schreiben im Fremdsprachenunterricht bei lernschwachen Schülern. 2008.
  32. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives Schreiben im Deutschunterricht bei lernschwachen Schülern. R. Grenarová, M. Vítková (eds.). In Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative approach in foreign language teaching in learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008. s. 19-24, 6 s. ISBN 978-80-210-4782-2.
  33. BENEŠOVÁ, Pavla. Realizace výzkumného šetření v rámci disertační práce doktorandky Pavly Benešové. 2008.
  34. BENEŠOVÁ, Pavla. Výsledky z výzkumu kreativního psaní u žáků se specifickými poruchami učení. 2008.
  35. 2007

  36. BRYCHOVÁ, Alice. Das Sprachenportfolio als Instrument für Evaluation der fremdsprachlichen kommunikativen Kompetenz. In JANÍKOVÁ, Věra, Pavla BENEŠOVÁ a Jan BUDŇÁK. Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007. s. 28-38, 11 s. ISBN 978-80-210-4469-2.
  37. BENEŠOVÁ, Pavla. Erforschung der Rolle der Emotionen beim kreativen Schreiben im Fremdsprachenunterricht. In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007. s. 22-27, 6 s. ISBN 978-80-210-4469-2.
  38. JANÍKOVÁ, Věra, Pavla BENEŠOVÁ a Jan BUDŇÁK. Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra německého jazyka a literatury, 2007. 100 s. ISBN 978-80-210-4469-2.
  39. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives Schreiben online - Ein Forschungsprojekt. In Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache. 1. vyd. Olomouc: Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 2007. s. 17-21, 5 s. ISBN 978-80-244-1777-6.
  40. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives und emotionsgefärbtes Schreiben online - Ein Forschungsprojekt. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007. s. 15-20, 6 s. ISBN 978-80-210-4501-9.
  41. BENEŠOVÁ, Pavla. Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Komenský, Brno: PdF MU v Brně, 2007, roč. 132, č. 2, s. 13-16. ISSN 0323-0449.
  42. 2006

  43. BENEŠOVÁ, Pavla. Herbstbilder der Stadt Brünn - projekt kreativního psaní pro posílení autonomního učení. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. Brno: Masarykova univerzita, 2006. s. 203-211, 9 s. ISBN 80-210-4164-1.
  44. 2005

  45. BENEŠOVÁ, Pavla. Emotionale Aspekte im Fremdsprachenunterricht - am Beispiel des kreativen Schreibens. In Jazyk a komunikácia. Príprava učiteľa cudzích jazykov v 21. storočí. 1. vyd. Bratislava: Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislavě, 2005. s. 155-158, 4 s. ISBN 80-89113-22-2.
  46. BENEŠOVÁ, Pavla. Emotionalität beim Schreiben in der Fremdsprache. In Brünner Hefte für Germanistik. Brno: Masarykova univerzita, 2005. s. 27-30, 4 s. ISBN 80-210-3882-9.
  47. BENEŠOVÁ, Pavla. Vliv Společného evropského referenčního rámce pro jazyky na koncepci jazykových cvičení v učitelské jazykové přípravě z hlediska emocionálně-motivační dimenze vyučovacího procesu. In Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy". 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU v Brně, 2005. s. 76-79, 4 s. ISBN 80-210-3697-4.
  48. 2004

  49. BENEŠOVÁ, Pavla. Der "Europa - Student ". In Was geht uns Europa an ? 1. vyd. Bratislava: Ekonom, 2004. s. 54-56, 3 s. ISBN 80-225-1817-4.
  50. BENEŠOVÁ, Pavla. Emotionen sind unsere Energie. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. s. 10-15, 6 s. ISBN 80-210-3517-X.
  51. 2002

  52. BENEŠOVÁ, Pavla [absolvent PdF MU. Bewegungselement im frühen Fremdsprachenunterricht. 2002. 73, 15, 16.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 26. 5. 2020 15:38