Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. KVASKOVÁ, Lucia, Petr HLAĎO, Petr PALÍŠEK, Václav ŠAŠINKA, Stanislav JEŽEK, Andreas HIRSCHI a Petr MACEK. A Longitudinal Study of Relationships Between Vocational Graduates’ Career Adaptability, Career Decision-Making Self-Efficacy, Vocational Identity Clarity, and Life Satisfaction. Journal of Career Assessment. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2023, roč. 31, č. 1, s. 27-49. ISSN 1069-0727. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/10690727221084106.

    2022

    1. GOTTFRIED, Jaroslav, Stanislav JEŽEK, Maria KRÁLOVÁ a Tomáš ŘIHÁČEK. Autocorrelation Screening : A Potentially Efficient Method for Detecting Repetitive Response Patterns in Questionnaire Data. Practical Assessment, Research, and Evaluation. United States: University of Massachusetts Amherst, 2022, roč. 27, February, s. 1-11. ISSN 1531-7714. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7275/vyxb-gt24.
    2. CÍGLER, Hynek, Stanislav JEŽEK, Jan ŠIRŮČEK a Lenka LACINOVÁ. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2022, roč. 27, č. 1, s. 93-124. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-1-4.
    3. KVASKOVÁ, Lucia, Jan ŠIRŮČEK, Stanislav JEŽEK, Lucie HRUBÁ, Lenka LACINOVÁ a Petr MACEK. Personal Goals and Identity of Czech University Students. Emerging Adulthood. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2022, roč. 10, č. 2, s. 354-359. ISSN 2167-6968. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/2167696820917813.
    4. GOTTFRIED, Jaroslav, Lukáš MICHELE a Stanislav JEŽEK. Proximity of Items Does Not Necessarily Affect Their Correlation : Two Failed Replications of Item Proximity Effect. European Journal of Psychological Assessment. Boston: Hogrefe Publishing, 2022, roč. 38, č. 4, s. 282-292. ISSN 1015-5759. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1027/1015-5759/a000661.
    5. MACEK, Petr, Stanislav JEŽEK a Lenka LACINOVÁ. Stable or changing well-being? Daily hassles and life satisfaction of Czech adolescents over the last three decades. Frontiers in Psychology. Lausanne: Frontiers Media, 2022, roč. 13, July, s. 1-10. ISSN 1664-1078. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2022.961373.
    6. KVASKOVÁ, Lucia, Karel REČKA, Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Time Spent on Daily Activities and Its Association with Life Satisfaction among Czech Adolescents from 1992 to 2019. International Journal of Environmental Research and Public Health. Basel: MDPI, 2022, roč. 19, č. 15, s. 1-14. ISSN 1660-4601. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/ijerph19159422.

    2021

    1. GOTTFRIED, Jaroslav, Stanislav JEŽEK a Maria KRÁLOVÁ. Detekce opakujících se odpovědí v dotazníkových metodách pomocí autokorelací. 2021.
    2. GABRHEL, Vít, Stanislav JEŽEK a Petr ZÁMEČNÍK. Driving locus of control : The Czech adaptation. Československá psychologie. Praha: Psychologický ústav AV ČR, 2021, roč. 65, č. 1, s. 86-100. ISSN 0009-062X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.51561/cspsych.65.1.86.
    3. JEŽEK, Stanislav. Jak číst statistické výsledky aneb všechno je jen regresní koeficient. 2021.
    4. ŠEVČÍKOVÁ, Anna, David VAŠEK, Lukas BLINKA, Hana MACHÁČKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Markers of Sexual Life and Health in Association with Internet Use for Sexual Purposes in Czechs Aged 50 and Older. Sexuality Research and Social Policy. New York: Springer, 2021, roč. 18, č. 2, s. 355-367. ISSN 1868-9884. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s13178-020-00463-9.

    2020

    1. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Stanislav JEŽEK, Andreas HIRSCHI a Petr MACEK. Career Adaptability and Social Support of Vocational Students Leaving Upper Secondary School. Journal of Career Assessment. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2020, roč. 28, č. 3, s. 478-495. ISSN 1069-0727. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/1069072719884299.
    2. JEŽEK, Stanislav a Jan ŠIRŮČEK. Česká verze Krátké škály potřeby kognitivního uzavření (NFCS-15-CZ). Československá psychologie. Praha: Psychologický ústav AV ČR, 2020, roč. 64, č. 4, s. 461-479. ISSN 0009-062X.
    3. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
    4. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9692-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
    5. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Stanislav JEŽEK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ a Miroslav JANÍK. Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions. European Journal of Education. Hoboken , NJ USA: John Wiley & Sons, 2020, roč. 55, č. 2, s. 275- 291. ISSN 0141-8211. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/ejed.12373.
    7. SIROŇOVÁ, Aneta, Hynek CÍGLER, Stanislav JEŽEK a Lenka LACINOVÁ. Psychometric Characteristics of the ECR-RS, Structure of the Relationship between Global and Specific Attachment – Cross-Validation of the Results Using the Czech and Original Versions of the ECR-RS. Studia Psychologica. Bratislava: Slovenská akadémia vied, 2020, roč. 62, č. 4, s. 291-313. ISSN 0039-3320. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31577/sp.2020.04.806.
    8. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Munipress, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020.
    9. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9652-3.
    10. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6.

    2019

    1. CERNIGLIA, Luca, Silvia CIMINO, Michela ERRIU, Stanislav JEŽEK, Carlos Arturo ALMENARA a Renata TAMBELLI. A 9-year longitudinal study on trajectories of aggressive and depressive symptoms in male and female children with overweight. BMC Research Notes. BioMed Central, 2019, roč. 12, October, s. 1-6. ISSN 1756-0500. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1186/s13104-019-4734-x.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Petr KVĚTON, Stanislav JEŽEK, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2019, roč. 24, č. 1, s. 135-155. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-1-6.
    3. CÍGLER, Hynek, Aneta CVRČKOVÁ, Petra DAŇSOVÁ, Jozef HAŠTO, Miroslav CHARVÁT, Stanislav JEŽEK, Natália KAŠČÁKOVÁ, Lenka LACINOVÁ a Martin SEITL. Experiences in Close Relationships : České verze metod pro měření vazby vycházející z dotazníku ECR. E-psychologie. Praha: Českomoravská psychologická společnost, 2019, roč. 13, č. 4, s. 57-74. ISSN 1802-8853. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.29364/epsy.359.
    4. PROCHÁZKA, Jakub, Barbora HOUBOVÁ, Zuzana MÜHLBECKOVÁ, Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. Work stress, work-related thoughts, neuroticism, detachment and their influence on well-being and performance: The diary study (Poster). In European Association of Work and Organizational Psychology Congress 2019. 2019.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina, Stanislav JEŽEK, Tomáš KOHOUTEK a Jan MAREŠ. Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů. Orbis Scholae. Praha: UK, 2019, roč. 13, č. 2, s. 49-64. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.11.

    2018

    1. KVASKOVÁ, Lucia, Petr HLAĎO, Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Career adaptability of vocational upper-secondary school graduates during the school-to-work transition. Career adaptability and social support : The role of parents, teachers, and friends. In EARA 2018, Ghent (Belgium). 2018.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Cena děkana. Masarykova univerzita, 2018.
    3. DANEBACK, Kristian, Anna ŠEVČÍKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Exposure to online sexual materials in adolescence and desensitization to sexual content. Sexologies. Paris: Elsevier, 2018, roč. 27, č. 3, s. "e71"-"e76", 6 s. ISSN 1158-1360. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sexol.2018.04.001.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    6. PROCHÁZKA, Jakub, Martin VACULÍK, Petr SMUTNÝ a Stanislav JEŽEK. Leader traits, transformational leadership and leader effectiveness : A mediation study from the Czech Republic. Journal of East European Management Studies. Baden-Baden: Nomos, 2018, roč. 23, č. 3, s. 474-501. ISSN 0949-6181. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5771/0949-6181-2018-3-474.
    7. HLAĎO, Petr a Stanislav JEŽEK. Measurement of career-specific parental behaviors perceived by Czech adolescents. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2018, roč. 23, č. 2, s. 101-135. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-2-7.
    8. CERNIGLIA, Luca, Silvia TAMBELLI, Michaela ERRIU, Stanislav JEŽEK, Carlos Arturo ALMENARA a Renata TAMBELLI. Trajectories of aggressive and depressive symptoms in male and female overweight children : Do they share a common path or do they follow different routes? PLoS ONE. San Francisco: Public Library of Science, 2018, roč. 13, č. 1, s. 1-18. ISSN 1932-6203. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0190731.

    2017

    1. JEŽEK, Stanislav, Lenka LACINOVÁ, Petr MACEK, Eva BERANOVÁ, Ondřej BOUŠA, Martina ČAVNICKÁ, Jiří DALAJKA, Štěpán KONEČNÝ, Vladimír MARČEK, Jan MAREŠ, Zuzana MASOPUSTOVÁ, Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ, Aleš NEUSAR, Ivana POLEDŇÁKOVÁ, Michaela SOKOLIOVÁ, Zuzana SÝKOROVÁ, Anna ŠEVČÍKOVÁ, Jan ŠEREK, Jan ŠIRŮČEK, Mojmír TYRLÍK a Jan VANČURA. Adolescent psychosocial development in Brno. An ELSPAC Study 2005-2011. Online. Ježek, S. - Lacinová, L. - Macek, P. (eds.). 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 153 s. ISBN 978-80-210-8705-7.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ, Stanislav JEŽEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia Paedagogica. FF MU Brno: ÚVP FF MU, 2017, roč. 22, č. 1, s. 87-112. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-1-6.
    3. GABRHEL, Vít a Stanislav JEŽEK. Factor validity and internal consistency of the Expressions of Spirituality Inventory – Revised (ESI-R) : The Czech context. International Journal of Transpersonal Studies. 2017, roč. 36, č. 1, s. 101-109. ISSN 1321-0122. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24972/ijts.2017.36.1.101.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 326 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8922-2017.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8922-8.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    7. VLACHYNSKÁ, Olga, María DEL MAR GONZÁLEZ, Ana LÓPEZ JÍMENEZ, Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Role of Marital Conflict and Specific Aspects of Parenting in Predicting Adolescent’s Psychological Adjustment of Spanish Adolescents. E-psychologie. Českomoravská Psychologická Společnost, 2017, roč. 11, č. 4, s. nestránkováno, 18 s. ISSN 1802-8853.

    2016

    1. LACINOVÁ, Lenka, Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2016, 157 s. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    2. LACINOVÁ, Lenka, Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 157 s. ISBN 978-80-210-8400-1.
    3. JEŽEK, Stanislav, Petr MACEK a Ondřej BOUŠA. Cesty k nezávislosti: Jak se vyvíjí autonomie s identitou. In Lenka Lacinová, Stanislav Ježek, Petr Macek. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2016, s. 25-38. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    4. MACEK, Petr, Lenka LACINOVÁ, Stanislav JEŽEK, Ondřej BOUŠA, Jan ŠIRŮČEK a Lucie LOMIČOVÁ. Current Czech emerging adults and their parents: A generation growing up in the time of social change. In Paper presented on invited symposium “Emerging Adulthood in Europe: Themes and Variations. 24th Biennial Meeting of ISSBD, July 10 -14, Vilnius, Lithuania. 2016.
    5. LACINOVÁ, Lenka, Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ, Jan ŠIRŮČEK, Stanislav JEŽEK, Jakub CHROMEC, Zuzana MASOPUSTOVÁ, Tomáš URBÁNEK a Milan BRÁZDIL. Deja vu experiences in healthy Czech adults. The Journal of Nervous and Mental Disease. Williams & Wilkins, 2016, roč. 204, č. 12, s. 925-630, 6 s. ISSN 0022-3018. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1097/NMD.0000000000000573.
    6. CIMINO, Silvia, Luca CERNIGLIA, Carlos Arturo ALMENARA, Stanislav JEŽEK, Michela ERRIU a Renata TAMBELLI. Developmental trajectories of body mass index and emotional-behavioral functioning of underweight children: A longitudinal study. Scientific Reports. London: Nature Publishing Group, 2016, roč. 6, JAN 25 2016, s. 1-11. ISSN 2045-2322. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1038/srep20211.
    7. PROCHÁZKA, Jakub, Marcela LEUGNEROVÁ, Soňa DOČEKALOVÁ, Anna HLAVAČKOVÁ, Veronika MORHÁČOVÁ, Kateřina NEŠPOROVÁ, Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. Do men conform more than women in the recognition and labeling of emotions? Studia Psychologica. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2016, roč. 58, č. 4, s. 251-258. ISSN 0039-3320. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21909/sp.2016.04.721.
    8. MACEK, Petr, Stanislav JEŽEK, Lenka LACINOVÁ, Ondřej BOUŠA, Lucia KVITKOVIČOVÁ, Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ a Jan ŠIRŮČEK. Emerging Adults in the Czech Republic: Views Into and Across Different Domains of Life. In R. Žukauskienė. Emerging Adulthood in a European Context. London New York: Routledge, 2016, s. 175-201. A Psychology Press. ISBN 978-1-138-80847-8.
    9. GALATÍKOVÁ, Marie, Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Před svatbou ne: Partnerské vztahy a otázky kolem předmanželského sexu u mladých věřících žen. In Lenka Lacinová, Stanislav Ježek, Petr Macek. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 121-130. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    10. JEŽEK, Stanislav, Petr MACEK, Ondřej BOUŠA a Lucia KVITKOVIČOVÁ. Přechod do dospělosti. In Lenka Lacinová, Stanislav Ježek, Petr Macek. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2016, s. 9-22. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    11. GABRHEL, Vít, Hynek CÍGLER, Jaroslav GOTTFRIED, Stanislav JEŽEK, Karolína BERNATOVÁ, Hana BLAŽKOVÁ, Kitti FARKASOVÁ, Svetlana FARKAŠOVÁ, Edita CHVOJKOVÁ, Anna JANŮ, Lenka KNAPOVÁ, Tomáš KRATOCHVÍL, Vojtěch MÝLEK, Ondřej NOVÁK, Petr PALÍŠEK, Kateřina PRACHAŘOVÁ, Karel REČKA, Anna Marie ROSICKÁ, Tomáš RUDECKÝ, Šmejkalová KLÁRA a David VAŠEK. Replikovatelnost českého psychologického výzkumu. In Psychologické dny 2016. 2016.

    2015

    1. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Adaptation of Teacher Power Use Scale to Lower Secondary Students and Student Teachers. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2015, roč. 25, č. 6, s. 798-821. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-6-798.
    2. JEŽEK, Stanislav a Lenka LACINOVÁ. Autonomy and Motivations to Have Sex in Emerging Adulthood. In 7th Biennial Conference, Society for the Study of Emerging Adulthood, Miami, Florida. 2015.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Báze moci: verze pro studenty učitelství (BMS). Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni. 2015.
    4. LACINOVÁ, Lenka, Stanislav JEŽEK, Tomotaka UMEMURA a Petr MACEK. Romantic attachment and motivation for sex in emerging adulthood: Do gender and self-esteem matter? In The 7th International Attachment Conference, New York. 2015.
    5. ALMENARA, Carlos Arturo a Stanislav JEŽEK. The source and impact of appearance teasing: An examination by sex and weight status among early adolescents from the Czech Republic. Journal of School Health. United States: Wiley, 2015, roč. 85, č. 3, s. 163-170. ISSN 0022-4391. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/josh.12236.
    6. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, 238 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    7. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8096-6.
    8. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8097-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8097-2015.

    2014

    1. JEŽEK, Stanislav. Aktuální pojetí autonomie v psychologii. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. Academia, 2014, roč. 58, č. 1, s. 31-40. ISSN 0009-062X.
    2. JEŽEK, Stanislav, Petr MACEK, Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ a Ondřej BOUŠA. Concepts of Autonomy in Emerging Adulthood and Their Perception by Czech Emerging Adults. In Katarzyna Adamczyk, Monika Wysota. Functioning of Young Adults in a Changing World. Kraków: Wydawnictwo LIBRON – Filip Lohner, 2014, s. 51-66. ISBN 978-83-64275-49-4.
    3. MORAVCOVÁ, Markéta, Stanislav JEŽEK, Jiří MAREŠ a Eva VACHKOVÁ. Czech version of Menopause Rating Scale Questionnaire - Preliminary notice. Kontakt. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, 2014, roč. 16, č. 2, s. "e94"-"e101", 8 s. ISSN 1212-4117. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.kontakt.2014.05.005.
    4. LACINOVÁ, Lenka a Stanislav JEŽEK. Emotional bond to ex-partner and satisfaction in current romantic relationship. In 14th Biennial Conference of The European Association for Research on Adolescence, Turkey, Izmir. 2014.
    5. SEDLÁKOVÁ, Jitka, Vojtěch MÝLEK, Klára ČAPKOVÁ, Jakub PROCHÁZKA, Martin VACULÍK a Stanislav JEŽEK. Parental control of child as a predictor of academic procrastination. In Milan Houška, Igor Krejčí, Martin Flégl. Proceedings of the 11th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education 2014. Prague: Czech University of Life Sciences Prague, 2014, s. 694-702. ISBN 978-80-213-2468-8.
    6. ŠEREK, Jan, Petr MACEK, Stanislav JEŽEK a Lenka LACINOVÁ. Twenty Years After the Velvet Revolution: Shifts in Czech Adolescents’ Perceptions of Family, School, and Society. Journal of Adolescent Research. 2014, roč. 29, č. 6, s. 738-764. ISSN 0743-5584. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/0743558414538315.
    7. PROCHÁZKA, Jakub, Aneta MACANOVÁ, Tereza MOKRÁ, Petra NEKULOVÁ, Adam VODIČKA, Richard ZEZULKA, Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. Vztah prokrastinace a locus of control v akademickém prostředí. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2014, roč. 64, č. 4, s. 383-392. ISSN 0031-3815.

    2013

    1. JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Academic Experience and Its Influence on the Dimensionality of College Students' Evaluation of Study Programmes. 2013.
    2. MACEK, Petr, Stanislav JEŽEK a Alexander T. VAZSONYI. Adolescents During and After Times of Social Change: The Case of the Czech Republic. The journal of early adolescence. London: Sage Publications, 2013, Vol. 33, N. 8, s. 1028-1046. ISSN 0272-4316. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/0272431613507758.
    3. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Externí hodnocení kvality výuky na vysokých školách využívající názory studentů. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2013, roč. 63, č. 3, s. 301-327. ISSN 0031-3815.
    4. SVĚTLÁK, Miroslav, Petr BOB, Robert ROMAN, Stanislav JEŽEK, Alena DAMBORSKÁ, Jan CHLÁDEK, Daniel Joel SHAW a Miloslav KUKLETA. Stress-Induced Alterations of Left-Right Electrodermal Activity Coupling Indexed by Pointwise Transinformation. Physiological Research. Prague: Academy of Sciences of the Czech Republic, Institute of Physiology, 2013, roč. 62, č. 6, s. 711-719. ISSN 0862-8408.
    5. LINHARTOVÁ, Pavla, Adam ŤÁPAL, Luboš BRABENEC, Radomír MACEČEK, Jan Jiří BUCHTA, Jakub PROCHÁZKA, Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. The color black and situational context: Factors influencing perception of an individual's aggressiveness and respectability. Studia psychologica: an international journal of research and theory in psychological sciences. Bratislava, SK: Slovenská akadémia vied, 2013, roč. 55, č. 4, s. 321-333. ISSN 0039-3320.
    6. VACHKOVA, Eva, Stanislav JEŽEK, Jiří MAREŠ a Markéta MORAVCOVÁ. The evaluation of the psychometric properties of a specific quality of life questionnaire for physiological pregnancy. Health and Quality of Life Outcomes. 2013, roč. 11, DEC 2013, s. 1-7. ISSN 1477-7525. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1186/1477-7525-11-214.

    2012

    1. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Dotazník zjišťující pacientovo pojetí nemoci: IPQ-R-CZ. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. 2012, roč. 56, č. 6, s. 558-573. ISSN 0009-062X.
    2. JEŽEK, Stanislav, Aleš NEUSAR a Jan MAREŠ. Employability of psychology graduates with a post-Bologna Bachelor’s or Master’s Degree. York: Department of Psychology, University of York, 2012, 68 s.
    3. JEŽEK, Stanislav, Jan MAREŠ a Aleš NEUSAR. Europlat Employability Survey: Core findings and implications. In European Psychology Learning and Teaching Conference (Europlat) in Vilnius. 2012.
    4. MAREŠ, Jan, Stanislav JEŽEK, Helena GRECMANOVÁ a Miroslav DOPITA. Klima školy. Soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče. 1. revidovaná verze. Praha: NÚV, 2012, 48 s. ISBN 978-80-87652-89-3.
    5. BOUŠA, Ondřej, Zuzana MASOPUSTOVÁ a Stanislav JEŽEK. Mother's self-reports from pregnancy to her child's toddlerhood as predictors of her child's depressive symptomatology in early adolescence. In European Conference on Developmental Psychology, 23. – 27. 8. 2011, Bergen, Norway. 2012. vyd. Bologna, Italy: MEDIMOND, 2012, s. 211-213. ISBN 978-88-7587-636-4.
    6. HOLLÁ, Kateřina, Stanislav JEŽEK, Petr WEISS, Zlatko PASTORA a Martin HOLLÝ. The Prevalence and Risk Factors of Sexual Dysfunction amongst Czech Women. International Journal of Sexual Health. 2012, roč. 24, č. 3, s. 218-225. ISSN 1931-7611. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/19317611.2012.695326.

    2011

    1. JEŽEK, Stanislav, Petr MACEK a Lenka LACINOVÁ. Adolescent development and Brno ELSPAC study. In Ježek, S., Lacinová, L. & Macek, P. (Eds.). Adolescent psychosocial development in Brno: An ELSPAC study 2005 – 2011. Brno: Masaryk University, 2011, s. 5 - 16. Psychologie. ISBN 978-80-210-5682-4.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Dotazník způsobů zvládání zátěže: konstrukce nástroje využitého v brněnské části longitudinální studie ELSPAC, souhrn nejvýznamnějších výsledků. In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.
    3. NEUSAR, Aleš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Employability of European Psychology Graduates in Post Bologna Education. In The 12th European Congress of Psychology ISTANBUL 2011 - 04-08 July. 2011.
    4. KRUTIŠ, Jan, Jiří MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Posttraumatický rozvoj u vojáků AČR po návratu ze zahraniční mise. Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2011, roč. 55/2011, č. 3, s. 245-256, 11 s. ISSN 0009-062X.
    5. NEUSAR, Aleš, Jana HOFERKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Přesnost datace mediálně známých veřejných událostí. Mediální studia. Praha: Univerzita Karlova, 2011, roč. 5/2011, č. 2, s. 120-151, 31 s. ISSN 1801-9978.
    6. MAREŠ, Jan, Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Psychologické charakteristiky a věkové zvláštnosti dětí na přechodu stupňů. In Walterová, E. (ed.). Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2011, s. 197-209. ISBN 978-80-246-2043-5.
    7. BERANOVÁ, Eva, Stanislav JEŽEK a Jan ŠIRŮČEK. Risk behaviour in adolescence: Two perspectives. In Ježek, S., Lacinová, L. & Macek, P. (Eds.). Adolescent psychosocial development in Brno: An ELSPAC study 2005 – 2011. Brno: Masaryk University, 2011, s. 99 - 111. Psychologie. ISBN 978-80-210-5682-4.
    8. JEŽEK, Stanislav, Radka MICHALČÁKOVÁ, Lenka LACINOVÁ, Zuzana MASOPUSTOVÁ a Ondřej BOUŠA. The development of negative emotions. In Ježek, S., Lacinová, L. & Macek, P. (Eds.). Adolescent psychosocial development in Brno: An ELSPAC study 2005 – 2011. Brno: Masaryk University, 2011, s. 113 - 135. Psychologie. ISBN 978-80-210-5682-4.
    9. JEŽEK, Stanislav, Zuzana MASOPUSTOVÁ a Ondřej BOUŠA. Vývoj depresivity v průběhu adolescence a moderátory růstových křivek. In Konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství, 29.6.-1.7.2011, FSS MU, Brno, ČR. 2011.

    2010

    1. MACEK, Petr, Ondřej BOUŠA, Mojmír TYRLÍK, Michaela SOKOLIOVÁ a Stanislav JEŽEK. Emerging commitments in middle adolescence: content analysis and possible antecedents. Paper presented on the 12th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence, Vilnius, Lithuania. 2010.
    2. KONEČNÝ, Štěpán, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Správa Elektronických Dotazníků (SED). 2010.
    3. NEUSAR, Aleš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Teaching psychology in the Czech Republic. In The fifth biennial Psychology Learning and Teaching Conference - PLAT2010; Edinburgh Napier University. 2010.

    2009

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Changes in Coping During Adolescence: Possible Conceptualisations. Studia psychologica: časopis pre základný výskum v psychologických vedách. Bratislava: Slovak Academic Press, 2009, roč. 51/2009, 2-3, s. 167-182. ISSN 0039-3320.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Mapování kultury a klimatu na VŠ ústavu pomocí tvorby karetně-deskové hry. In XVII. ročník celostátní konference ČAPV. 2009.
    3. LACINOVÁ, Lenka, Radka MICHALČÁKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Škála dětské percepce konfliktu mezi rodiči: Česká verze dotazníku pro adolescenty. Československá psychologie. Praha: AV ČR, 2009, LIII, č. 1, s. 70-85. ISSN 0009-062X.
    4. JEŽEK, Stanislav. Začínající učitelé jako informátoři o klimatu školy prizmatem tří metod. Orbis scholae. 2009, roč. 2009, č. 1, s. 45-61, 16 s. ISSN 1802-4637.
    5. MAREŠ, Jan, Stanislav JEŽEK a Tomáš KOHOUTEK. Změny v hodnocení problémů a strategií zvládání zátěže v průběhu dospívání - longitudinální studie. In Sociální procesy a osobnost 2009: Člověk na cestě životem: rizika, výzvy, příležitosti. 2009.

    2008

    1. DALAJKA, Jiří a Stanislav JEŽEK. Belief in a Just World. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 85-94. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    2. POLÁŠKOVÁ, Eva, Zuzana MASOPUSTOVÁ a Stanislav JEŽEK. Body Changes and Their Perception in Middle Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 77-83. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    3. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Co si mohou školy slibovat od zjišťování/měření klimatu? In Seminář "Pedagog – základ výchovy a vzdělání" pořádaný OŠMS Kraje Vysočina. 2008.
    4. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Coping in Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 55-64. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    5. MASOPUSTOVÁ, Zuzana, Radka MICHALČÁKOVÁ, Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Depressive Symptoms in Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 71-76. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    6. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Doktorské studium na UK pohledem absolventů. Forum: časopis Univerzity Karlovy v Praze. Praha: Univerzita Karlova, 2008, roč. 2008, č. 2, s. 30-33. ISSN 1211-1724.
    7. LACINOVÁ, Lenka, Radka MICHALČÁKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Interparental Conflict as Perceived by Adolescents. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 131-138. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    8. MAREŠ, Jiří, Jana BISCHOPOVÁ a Stanislav JEŽEK. Kvalita života u dětí a dospívajících s epilepsií: předběžné sdělení. In Kvalita života u dětí a dospívajících III. Brno: MSD s.r.o., 2008, s. 203-218. Kvalita života 3. ISBN 9788073920760.
    9. MAREŠ, Jan, Jan BERAN a Stanislav JEŽEK. Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. In SLEJŠKOVÁ, Lucie. Učitel v 21. století nové výzvy, nové požadavky? Praha: VÚP, 2008, s. 38-53. ISBN 978-80-87000-19-9.
    10. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy. In XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
    11. JEŽEK, Stanislav, Lenka LACINOVÁ, Jan ŠIRŮČEK a Radka MICHALČÁKOVÁ. The Psychological Branch of the ELSPAC Study: A Survey of 15-Year-Old Respondents. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 7-11. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    12. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Zvládání zátěže v adolescenci: stabilita a kontext změn mezi 13. a 15. rokem. In Sociálne procesy a osobnosť 2008. 2008.

    2007

    1. MACEK, Petr a Stanislav JEŽEK. Adolescents' assessments of parents and peers: relationships to self-esteem and self-efficacy. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. 2007, roč. 60, Supplement, s. 26-36. ISSN 0009-062X.
    2. JEŽEK, Stanislav. Kvalita dotazování v psychologii a sociálch vědách. Psychofórum. Bratislava: Slovenská akadémia vied, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 74-81. ISSN 1335-6267.
    3. MAREŠ, Jan, Jan BERAN a Stanislav JEŽEK. Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. 2007.
    4. MAREŠ, Jiří, Stanislav JEŽEK a Magda KREMINOVÁ. Přínos nemoci z pohledu nemocných dětí. In J. Mareš a kol. (Eds.) Kvalita života u dětí a dospívajících II. Brno: MSD, 2007, s. 215-224, 9 s. Kvalita života, 2. ISBN 9788073920081.
    5. BERAN, Jan, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. Orbis scholae. Praha, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 111-130, 19 s. ISSN 1802-4637.

    2006

    1. RYBÁŘOVÁ, Marie, Jiří MAREŠ, Stanislav JEŽEK a Šárka TŮMOVÁ. Kvalita života vysokoškoláků zjišťovaná zjednodušenou metodou SEIQoL. In Kvalita života u dětí a dospívajících I. Brno: MSD Brno, 2006, s. 189-198. QoL/1. ISBN 8086633659.
    2. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Kvalitativní metody pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy, 1. část. Pedagogická revue. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2006, roč. 58/2006, č. 1, s. 30-45, 15 s. ISSN 1335-1982.
    3. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Kvalitativní metody pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy, 2. část. Pedagogická revue. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2006, roč. 58/2006, č. 2, s. 142-165. ISSN 1335-1982.
    4. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Blatný, M., Vobořil, D., Květon, P., Jelínek, M., Sobotková, V. (eds.). In Sociální procesy a osobnost 2005. Brno: PsÚ AV ČR, 2006, s. 185-197, 12 s. ISBN 80-86174-09-3.
    5. VESELÁ, Petra, Radek KANIOK, Jiří MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Sonda do kvality života dětských onkologických pacientů. In Kvalita života u dětí a dospívajících I. Brno: MSD Brno, 2006, s. 199-208. QoL/1. ISBN 8086633659.
    6. JEŽEK, Stanislav. Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda. Kocurová Marie. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu; sborník anotací 14 konference ČAPV. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006, s. 44. ISBN 80-7043-483-X.
    7. JEŽEK, Stanislav. Vztahy s dospělými mimo rodinu. In Macek, P., Lacinová, L. (Eds.). Vztahy v dospívání. Brno: Barrister & Principal, 2006, s. 81 - 98. Psychologie. ISBN 80-7364-034-1.
    8. VACULÍK, Martin, Stanislav JEŽEK a Václav WORTNER. Základní pojmy z metodologie psychologie. Elportál. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISSN 1802-128X.

    2005

    1. MAREŠ, Jiří, Stanislav JEŽEK a František TOMÁŠEK. CASSS-CZ: The Czech version of the social support questionnaire for children and adolescents. The New Educational Review. Toruň: Wydawnictwo Adam Marszalek, 2005, roč. 5/2005, č. 1, s. 11-25, 14 s. ISSN 1732-6729.
    2. JEŽEK, Stanislav. Co nám mohou začínající učitelé sdělit o klimatu a kultuře školy? Ježek S. In Psychosociální klima školy III. Brno: MSD Brno s.r.o., 2005, s. 98-117. ISBN 8086633454.
    3. MAREŠ, Jan, Josef LUKAS, Stanislav JEŽEK a Adam CHALUPNÍČEK. Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy? Ježek, S. In Psychosociální klima školy III. 1. vyd. Brno: MSD Copy, 2005, s. 130-153, 23 s. ISBN 80-86633-45-4.
    4. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Dotazník sociální opory u dětí a dospívajících. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2005, 27 s. 1. ISBN 80-86856-08-9.
    5. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Brno: konference PsÚ AV ČR, PÚ SAV, 2005. VIII. Sociální procesy a osobnost.
    6. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy III. In Psychosociální klima školy III. 1. vyd. Brno: MSD Brno, 2005, s. 1-158. ISBN 8086633454.
    7. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy III. Ježek S. (Ed.). Brno: MSD Brno s.r.o., 2005, 158 s. Sborník příspěvků. ISBN 8086633454.
    8. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ. prezntace. Brno: Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech, 2005.
    9. MAREŠ, Jiří, Stanislav JEŽEK a Jaroslava PEČENKOVÁ. Psychosociální klima ve speciální základní škole při fakultní nemocnici. Ježek S. In Psychosociální klima školy III. Brno: MSD Brno s.r.o., 2005, s. 118-129, 22 s. ISBN 80-86633-45-4.
    10. JEŽEK, Stanislav. School-climate assessment: A proposal for assessment procedure which would be both immediately meaningful while retaining the possibility for comparison. In 27th ISPA Colloquium: Promoting the well-being of children and youth, 13-17/7/2005. 2005.
    11. VANČURA, Jan a Stanislav JEŽEK. Vyjádření emocí v textech 11- a 13 letých. In Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka). Brno: FSS MU, 2005, s. 299-305. ISBN 80-210-3804-7.

    2004

    1. ŠAFÁŘOVÁ, Michaela, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Jedenáctileté dítě ve škole. Eds. - Vladimír Smékal, Lenka Lacinová, Lubomír Kukla. In Dítě na prahu dospívání. Brno: Barrister & Principal, 2004, s. 172-186, 14 s. Edice psychologie. ISBN 80-86598-84-5.
    2. VANČURA, Jan a Stanislav JEŽEK. "Příběhy o stromu" v longitudinální studii Elspac. In Smékal, V., Lacinová, L., Kukla, L. (Eds.). Dítě na prahu dospívání. 1. vyd. Brno: Barrister and Principal, 2004, s. 133-143, 10 s. Edice psychologie. ISBN 8086598845.
    3. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy II. In Psychosociální klima školy I. 1. vyd. Brno: MSD Brno, 2004, s. 1-165. ISBN 8086633292.
    4. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy II. Ježek S. (Ed.). Brno: MSD Brno s.r.o., 2004, 165 s. Sborník příspěvků. ISBN 8086633292.
    5. JEŽEK, Stanislav. Vývoj metodiky pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy. Ježek S. In Psychosociální klima školy II. Brno: MSD Brno s.r.o., 2004, s. 36-86, 50 s. ISBN 8086633292.

    2003

    1. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie a jejich vývoj v adolescenci. Pavlov: konference Sociální procesy a osobnost., 2003. PsÚ FF MU, PsÚAV ČR, ÚEP SAV, SpÚ SAV.
    2. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie v adolescenci. Brno: konference Učitelé a zdraví., 2003. PedF MU.
    3. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Metafora klimatu ve školním prostředí a žákovské hodnocení učitelů. Psychológia a patopsychológia. Bratislava (SR): VÚDPaP Bratislava, Slovak Academic Press, 2003, roč. 37/2002, č. 2, s. 134-147. ISSN 0555-5574.
    4. JEŽEK, Stanislav. Metodické a metodologické aspekty zkoumání školního klimatu na ZŠ hromadným šetřením žáků - možnosti a meze. 2003.
    5. JEŽEK, Stanislav. Možnosti konceptualizace školního klimatu. Ježek S. In Psychosociální klima školy I. Brno: MSD Brno s.r.o., 2003, s. 2-31. ISBN 8086633136.
    6. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy I. In Psychosociální klima školy I. 1. vyd. Brno: MSD Brno, 2003, s. 1-152. ISBN 8086633136.
    7. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy I. Ježek S. (Ed.). Brno: MSD Brno s.r.o., 2003, 152 s. Sborník příspěvků. ISBN 8086633136.
    8. MICHALČÁKOVÁ, Radka, Martin JELÍNEK a Stanislav JEŽEK. Sourozenecká konstelace a úroveň dosaženého vzdělání. Psychologické dny. Trenčín, 2003.
    9. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Time changes in adolescents' relationship towards school - a coping perspective. Milano: The European Society for Developmental Psychology, 2003. XIth European Conference on Developmental Psych.

    2002

    1. VALÁŠKOVÁ, Magdalena a Stanislav JEŽEK. Adolescent Body Satisfaction: Relationships with Self-esteem and Self-efficacy. In 11th European Conference on Personality, Jena. 2002.
    2. MACEK, Petr a Stanislav JEŽEK. Assessment of Parents and Peers During Adolescence: The Relationship to Self-System. 2002.
    3. VALÁŠKOVÁ, Magdalena, Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Changes of body image during adolescence: relationship to self-esteem and self-efficacy. Poster presented at the 8th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence, September 3rd - September 7th 2002, Oxfor, 2002.
    4. VALÁŠKOVÁ, Magdalena a Stanislav JEŽEK. Prožívání tělesných změn v adolescenci a jejich vliv na sebehodnocení adolescentů. In Vl. Smékal, P. Macek (Eds.), Utváření a vývoj osobnosti. Psychologické, sociální a. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 147-161. Psychologie. ISBN 80-85947-83-8.
    5. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Sociální prostředí školy očima adolescentů. In Utváření a vývoj osobnosti. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 173-189. edice psychologie, sv. 1. ISBN 80-85947-83-8.
    6. MACEK, Petr, Jan MAREŠ, Stanislav JEŽEK a Magdalena VALÁŠKOVÁ. Současný výzkum adolescentů: východiska, soubor, metody. In Vl. Smékal, P. Macek (Eds.), Utváření a vývoj osobnosti. Psychologické, sociální a pedagogické aspekty. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 129-146. edice psychologie, sv. 1. ISBN 80-85947-83-8.
    7. VALÁŠKOVÁ, Magdalena a Stanislav JEŽEK. Vztah k vlastnímu tělu a jeho proměnám v období adolescence. Psychologické dny: Kořeny a vykořenění, 2002.

    2001

    1. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Sociální prostředí školy očima adolescentů. In Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1. vyd. Hradec Králové: AŠP SR a ČR, Lingua, 2001, s. 102-117. ISBN 80-238-8161-2.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Vztah dospívajících ke škole a vzdělání. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2001, roč. 2001, č. 4, s. 2-7. ISSN 1211-6858.

    2000

    1. JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem? Olomouc: Psychologické dny, Olomouc, 2000.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Školní úspěšnost žáků mladšího školního věku - možnosti predikce. Brno: FSS MU, 2000.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 26. 4. 2024 10:42