Filtrování publikací

    2025

    1. STACHOŇ, Zdeněk; Kateřina JOCHECOVÁ; Ondřej KVARDA; Dajana SNOPKOVÁ; Pavel UGWITZ; Alžběta ŠAŠINKOVÁ; Stanislav JEŽEK; Petr KUBÍČEK; Vojtěch JUŘÍK; Hana ŠVEDOVÁ a Čeněk ŠAŠINKA. The Possibilities of Using Immersive Virtual Environments in Research on Wayfinding. International Journal of Human-Computer Studies. Elsevier, 2025, roč. 196, February, s. 1-20. ISSN 1071-5819. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.ijhcs.2024.103442.

    2024

    1. SIROŇOVÁ, Aneta; Hynek CÍGLER a Stanislav JEŽEK. Enhancing Attachment Measurement: Achieving equivalence and Structural Clarity Across Specific Attachment Figures. In International Attachment Conference, Rouen, France. 2024.
    2. CÍGLER, Hynek; Stanislav JEŽEK a Karel REČKA. Researching response scale format effects in questionnaires : Using the Height Inventory. In International Meeting of the Psychometric Society. 2024.
    3. DOSTÁLOVÁ, Nicol; Čeněk ŠAŠINKA; Stanislav JEŽEK; Jiřina BEDNÁŘOVÁ; Kateřina JOCHECOVÁ; Petra PÁTKOVÁ DAŇSOVÁ; Roman ŠVAŘÍČEK; Stanislav POPELKA; Michaela VOJTĚCHOVSKÁ a David KOŠATKA. The concept of the project: Dyslexia re-education and development of reading skills utilising eye-tracking. In 22nd Cognition and Artificial Life. 2024.
    4. BURGET, Martin; Stanislav JEŽEK; Martin JAKUBEK a Monika KRAFČÍKOVÁ. The discrepancy between manifest response on a Likerttype scale and the most fixated response option as an indicator of social-desirable responding. In ITC Conference 2024. 2024.
    5. DOSTÁLOVÁ, Nicol; Petra PÁTKOVÁ DAŇSOVÁ; Stanislav JEŽEK; Michaela VOJTĚCHOVSKÁ a Čeněk ŠAŠINKA. Towards the Intervention of Dyslexia : a Complex Concept of Dyslexia Intervention System using Eye-Tracking. Online. In Khamis, Mohamed; Sugano, Yusuke; Sidenmark, Ludwi. ETRA '24 : Proceedings of the 2024 Symposium on Eye Tracking Research and Applications. New York: Association for Computing Machinery, New York NY, United States, 2024, s. 1-6. ISBN 979-8-4007-0607-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1145/3649902.3656490.

    2023

    1. KVASKOVÁ, Lucia; Petr HLAĎO; Petr PALÍŠEK; Václav ŠAŠINKA; Stanislav JEŽEK; Andreas HIRSCHI a Petr MACEK. A Longitudinal Study of Relationships Between Vocational Graduates’ Career Adaptability, Career Decision-Making Self-Efficacy, Vocational Identity Clarity, and Life Satisfaction. Journal of Career Assessment. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2023, roč. 31, č. 1, s. 27-49. ISSN 1069-0727. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/10690727221084106.

    2022

    1. GOTTFRIED, Jaroslav; Stanislav JEŽEK; Maria KRÁLOVÁ a Tomáš ŘIHÁČEK. Autocorrelation Screening : A Potentially Efficient Method for Detecting Repetitive Response Patterns in Questionnaire Data. Practical Assessment, Research, and Evaluation. United States: University of Massachusetts Amherst, 2022, roč. 27, February, s. 1-11. ISSN 1531-7714. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7275/vyxb-gt24.
    2. CÍGLER, Hynek; Stanislav JEŽEK; Jan ŠIRŮČEK a Lenka LACINOVÁ. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2022, roč. 27, č. 1, s. 93-124. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-1-4.
    3. KVASKOVÁ, Lucia; Jan ŠIRŮČEK; Stanislav JEŽEK; Lucie HRUBÁ; Lenka LACINOVÁ a Petr MACEK. Personal Goals and Identity of Czech University Students. Emerging Adulthood. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2022, roč. 10, č. 2, s. 354-359. ISSN 2167-6968. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/2167696820917813.
    4. GOTTFRIED, Jaroslav; Lukáš MICHELE a Stanislav JEŽEK. Proximity of Items Does Not Necessarily Affect Their Correlation : Two Failed Replications of Item Proximity Effect. European Journal of Psychological Assessment. Boston: Hogrefe Publishing, 2022, roč. 38, č. 4, s. 282-292. ISSN 1015-5759. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1027/1015-5759/a000661.
    5. MACEK, Petr; Stanislav JEŽEK a Lenka LACINOVÁ. Stable or changing well-being? Daily hassles and life satisfaction of Czech adolescents over the last three decades. Frontiers in Psychology. Lausanne: Frontiers Media, 2022, roč. 13, July, s. 1-10. ISSN 1664-1078. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2022.961373.
    6. KVASKOVÁ, Lucia; Karel REČKA; Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Time Spent on Daily Activities and Its Association with Life Satisfaction among Czech Adolescents from 1992 to 2019. International Journal of Environmental Research and Public Health. Basel: MDPI, 2022, roč. 19, č. 15, s. 1-14. ISSN 1660-4601. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/ijerph19159422.

    2021

    1. GOTTFRIED, Jaroslav; Stanislav JEŽEK a Maria KRÁLOVÁ. Detekce opakujících se odpovědí v dotazníkových metodách pomocí autokorelací. 2021.
    2. GABRHEL, Vít; Stanislav JEŽEK a Petr ZÁMEČNÍK. Driving locus of control : The Czech adaptation. Československá psychologie. Praha: Psychologický ústav AV ČR, 2021, roč. 65, č. 1, s. 86-100. ISSN 0009-062X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.51561/cspsych.65.1.86.
    3. JEŽEK, Stanislav. Jak číst statistické výsledky aneb všechno je jen regresní koeficient. 2021.
    4. ŠEVČÍKOVÁ, Anna; David VAŠEK; Lukas BLINKA; Hana MACHÁČKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Markers of Sexual Life and Health in Association with Internet Use for Sexual Purposes in Czechs Aged 50 and Older. Sexuality Research and Social Policy. New York: Springer, 2021, roč. 18, č. 2, s. 355-367. ISSN 1868-9884. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s13178-020-00463-9.

    2020

    1. HLAĎO, Petr; Lucia KVASKOVÁ; Stanislav JEŽEK; Andreas HIRSCHI a Petr MACEK. Career Adaptability and Social Support of Vocational Students Leaving Upper Secondary School. Journal of Career Assessment. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2020, roč. 28, č. 3, s. 478-495. ISSN 1069-0727. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/1069072719884299.
    2. JEŽEK, Stanislav a Jan ŠIRŮČEK. Česká verze Krátké škály potřeby kognitivního uzavření (NFCS-15-CZ). Československá psychologie. Praha: Psychologický ústav AV ČR, 2020, roč. 64, č. 4, s. 461-479. ISSN 0009-062X.
    3. HLAĎO, Petr; Lucia KVASKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Bohumíra LAZAROVÁ; Stanislav JEŽEK; Libor JUHAŇÁK; Petr MACEK; Petra DAŇSOVÁ; Jaroslav GOTTFRIED; Petr PALÍŠEK; Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
    4. HLAĎO, Petr; Lucia KVASKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Bohumíra LAZAROVÁ; Stanislav JEŽEK; Libor JUHAŇÁK; Petr MACEK; Petra DAŇSOVÁ; Jaroslav GOTTFRIED; Petr PALÍŠEK; Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9692-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
    5. HLAĎO, Petr; Lucia KVASKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Bohumíra LAZAROVÁ; Stanislav JEŽEK; Libor JUHAŇÁK; Petr MACEK; Petra DAŇSOVÁ; Jaroslav GOTTFRIED; Petr PALÍŠEK; Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana; Michaela PÍŠOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Stanislav JEŽEK; Tomáš JANÍK; Jan MAREŠ a Miroslav JANÍK. Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions. European Journal of Education. Hoboken , NJ USA: John Wiley & Sons, 2020, roč. 55, č. 2, s. 275- 291. ISSN 0141-8211. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/ejed.12373.
    7. SIROŇOVÁ, Aneta; Hynek CÍGLER; Stanislav JEŽEK a Lenka LACINOVÁ. Psychometric Characteristics of the ECR-RS, Structure of the Relationship between Global and Specific Attachment – Cross-Validation of the Results Using the Czech and Original Versions of the ECR-RS. Studia Psychologica. Bratislava: Slovenská akadémia vied, 2020, roč. 62, č. 4, s. 291-313. ISSN 0039-3320. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31577/sp.2020.04.806.
    8. VLČKOVÁ, Kateřina; Kateřina LOJDOVÁ; Josef LUKAS; Jan MAREŠ; Lucie ŠKARKOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Munipress, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020.
    9. VLČKOVÁ, Kateřina; Kateřina LOJDOVÁ; Josef LUKAS; Jan MAREŠ; Lucie ŠKARKOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9652-3.
    10. VLČKOVÁ, Kateřina; Kateřina LOJDOVÁ; Josef LUKAS; Jan MAREŠ; Lucie ŠKARKOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6.

    2019

    1. CERNIGLIA, Luca; Silvia CIMINO; Michela ERRIU; Stanislav JEŽEK; Carlos Arturo ALMENARA a Renata TAMBELLI. A 9-year longitudinal study on trajectories of aggressive and depressive symptoms in male and female children with overweight. BMC Research Notes. BioMed Central, 2019, roč. 12, October, s. 1-6. ISSN 1756-0500. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1186/s13104-019-4734-x.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina; Petr KVĚTON; Stanislav JEŽEK; Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2019, roč. 24, č. 1, s. 135-155. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-1-6.
    3. CÍGLER, Hynek; Aneta CVRČKOVÁ; Petra DAŇSOVÁ; Jozef HAŠTO; Miroslav CHARVÁT; Stanislav JEŽEK; Natália KAŠČÁKOVÁ; Lenka LACINOVÁ a Martin SEITL. Experiences in Close Relationships : České verze metod pro měření vazby vycházející z dotazníku ECR. E-psychologie. Praha: Českomoravská psychologická společnost, 2019, roč. 13, č. 4, s. 57-74. ISSN 1802-8853. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.29364/epsy.359.
    4. PROCHÁZKA, Jakub; Barbora HOUBOVÁ; Zuzana MÜHLBECKOVÁ; Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. Work stress, work-related thoughts, neuroticism, detachment and their influence on well-being and performance: The diary study (Poster). In European Association of Work and Organizational Psychology Congress 2019. 2019.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina; Stanislav JEŽEK; Tomáš KOHOUTEK a Jan MAREŠ. Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů. Orbis Scholae. Praha: UK, 2019, roč. 13, č. 2, s. 49-64. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.11.

    2018

    1. KVASKOVÁ, Lucia; Petr HLAĎO; Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Career adaptability of vocational upper-secondary school graduates during the school-to-work transition. Career adaptability and social support : The role of parents, teachers, and friends. In EARA 2018, Ghent (Belgium). 2018.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana; Michaela PÍŠOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Miroslav JANÍK; Tomáš JANÍK; Jan MAREŠ; Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Cena děkana. Masarykova univerzita, 2018.
    3. DANEBACK, Kristian; Anna ŠEVČÍKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Exposure to online sexual materials in adolescence and desensitization to sexual content. Sexologies. Paris: Elsevier, 2018, roč. 27, č. 3, s. "e71"-"e76", 6 s. ISSN 1158-1360. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sexol.2018.04.001.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana; Michaela PÍŠOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Miroslav JANÍK; Tomáš JANÍK; Jan MAREŠ; Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana; Michaela PÍŠOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Miroslav JANÍK; Tomáš JANÍK; Jan MAREŠ; Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    6. PROCHÁZKA, Jakub; Martin VACULÍK; Petr SMUTNÝ a Stanislav JEŽEK. Leader traits, transformational leadership and leader effectiveness : A mediation study from the Czech Republic. Journal of East European Management Studies. Baden-Baden: Nomos, 2018, roč. 23, č. 3, s. 474-501. ISSN 0949-6181. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5771/0949-6181-2018-3-474.
    7. HLAĎO, Petr a Stanislav JEŽEK. Measurement of career-specific parental behaviors perceived by Czech adolescents. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2018, roč. 23, č. 2, s. 101-135. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-2-7.
    8. CERNIGLIA, Luca; Silvia TAMBELLI; Michaela ERRIU; Stanislav JEŽEK; Carlos Arturo ALMENARA a Renata TAMBELLI. Trajectories of aggressive and depressive symptoms in male and female overweight children : Do they share a common path or do they follow different routes? PLoS ONE. San Francisco: Public Library of Science, 2018, roč. 13, č. 1, s. 1-18. ISSN 1932-6203. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0190731.

    2017

    1. JEŽEK, Stanislav; Lenka LACINOVÁ; Petr MACEK; Eva BERANOVÁ; Ondřej BOUŠA; Martina ČAVNICKÁ; Jiří DALAJKA; Štěpán KONEČNÝ; Vladimír MARČEK; Jan MAREŠ; Zuzana MASOPUSTOVÁ; Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ; Aleš NEUSAR; Ivana POLEDŇÁKOVÁ; Michaela SOKOLIOVÁ; Zuzana SÝKOROVÁ; Anna ŠEVČÍKOVÁ; Jan ŠEREK; Jan ŠIRŮČEK; Mojmír TYRLÍK a Jan VANČURA. Adolescent psychosocial development in Brno. An ELSPAC Study 2005-2011. Online. Ježek, S. - Lacinová, L. - Macek, P. (eds.). 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 153 s. ISBN 978-80-210-8705-7.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina; Jan MAREŠ; Stanislav JEŽEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia Paedagogica. FF MU Brno: ÚVP FF MU, 2017, roč. 22, č. 1, s. 87-112. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-1-6.
    3. GABRHEL, Vít a Stanislav JEŽEK. Factor validity and internal consistency of the Expressions of Spirituality Inventory – Revised (ESI-R) : The Czech context. International Journal of Transpersonal Studies. 2017, roč. 36, č. 1, s. 101-109. ISSN 1321-0122. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24972/ijts.2017.36.1.101.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana; Michaela PÍŠOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Miroslav JANÍK; Tomáš JANÍK; Jan MAREŠ; Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 326 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8922-2017.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana; Michaela PÍŠOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Miroslav JANÍK; Tomáš JANÍK; Jan MAREŠ; Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8922-8.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana; Michaela PÍŠOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Miroslav JANÍK; Tomáš JANÍK; Jan MAREŠ; Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    7. VLACHYNSKÁ, Olga; María DEL MAR GONZÁLEZ; Ana LÓPEZ JÍMENEZ; Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Role of Marital Conflict and Specific Aspects of Parenting in Predicting Adolescent’s Psychological Adjustment of Spanish Adolescents. E-psychologie. Českomoravská Psychologická Společnost, 2017, roč. 11, č. 4, s. nestránkováno, 18 s. ISSN 1802-8853.

    2016

    1. LACINOVÁ, Lenka; Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2016, 157 s. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    2. LACINOVÁ, Lenka; Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 157 s. ISBN 978-80-210-8400-1.
    3. JEŽEK, Stanislav; Petr MACEK a Ondřej BOUŠA. Cesty k nezávislosti: Jak se vyvíjí autonomie s identitou. In Lenka Lacinová, Stanislav Ježek, Petr Macek. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2016, s. 25-38. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    4. MACEK, Petr; Lenka LACINOVÁ; Stanislav JEŽEK; Ondřej BOUŠA; Jan ŠIRŮČEK a Lucie LOMIČOVÁ. Current Czech emerging adults and their parents: A generation growing up in the time of social change. In Paper presented on invited symposium “Emerging Adulthood in Europe: Themes and Variations. 24th Biennial Meeting of ISSBD, July 10 -14, Vilnius, Lithuania. 2016.
    5. LACINOVÁ, Lenka; Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ; Jan ŠIRŮČEK; Stanislav JEŽEK; Jakub CHROMEC; Zuzana MASOPUSTOVÁ; Tomáš URBÁNEK a Milan BRÁZDIL. Deja vu experiences in healthy Czech adults. The Journal of Nervous and Mental Disease. Williams & Wilkins, 2016, roč. 204, č. 12, s. 925-630, 6 s. ISSN 0022-3018. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1097/NMD.0000000000000573.
    6. CIMINO, Silvia; Luca CERNIGLIA; Carlos Arturo ALMENARA; Stanislav JEŽEK; Michela ERRIU a Renata TAMBELLI. Developmental trajectories of body mass index and emotional-behavioral functioning of underweight children: A longitudinal study. Scientific Reports. London: Nature Publishing Group, 2016, roč. 6, JAN 25 2016, s. 1-11. ISSN 2045-2322. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1038/srep20211.
    7. PROCHÁZKA, Jakub; Marcela LEUGNEROVÁ; Soňa DOČEKALOVÁ; Anna HLAVAČKOVÁ; Veronika MORHÁČOVÁ; Kateřina NEŠPOROVÁ; Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. Do men conform more than women in the recognition and labeling of emotions? Studia Psychologica. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2016, roč. 58, č. 4, s. 251-258. ISSN 0039-3320. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21909/sp.2016.04.721.
    8. MACEK, Petr; Stanislav JEŽEK; Lenka LACINOVÁ; Ondřej BOUŠA; Lucia KVITKOVIČOVÁ; Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ a Jan ŠIRŮČEK. Emerging Adults in the Czech Republic: Views Into and Across Different Domains of Life. In R. Žukauskienė. Emerging Adulthood in a European Context. London New York: Routledge, 2016, s. 175-201. A Psychology Press. ISBN 978-1-138-80847-8.
    9. GALATÍKOVÁ, Marie; Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Před svatbou ne: Partnerské vztahy a otázky kolem předmanželského sexu u mladých věřících žen. In Lenka Lacinová, Stanislav Ježek, Petr Macek. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 121-130. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    10. JEŽEK, Stanislav; Petr MACEK; Ondřej BOUŠA a Lucia KVITKOVIČOVÁ. Přechod do dospělosti. In Lenka Lacinová, Stanislav Ježek, Petr Macek. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2016, s. 9-22. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    11. GABRHEL, Vít; Hynek CÍGLER; Jaroslav GOTTFRIED; Stanislav JEŽEK; Karolína BERNATOVÁ; Hana BLAŽKOVÁ; Kitti FARKASOVÁ; Svetlana FARKAŠOVÁ; Edita CHVOJKOVÁ; Anna JANŮ; Lenka KNAPOVÁ; Tomáš KRATOCHVÍL; Vojtěch MÝLEK; Ondřej NOVÁK; Petr PALÍŠEK; Kateřina PRACHAŘOVÁ; Karel REČKA; Anna Marie ROSICKÁ; Tomáš RUDECKÝ; Šmejkalová KLÁRA a David VAŠEK. Replikovatelnost českého psychologického výzkumu. In Psychologické dny 2016. 2016.

    2015

    1. VLČKOVÁ, Kateřina; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Adaptation of Teacher Power Use Scale to Lower Secondary Students and Student Teachers. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2015, roč. 25, č. 6, s. 798-821. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-6-798.
    2. JEŽEK, Stanislav a Lenka LACINOVÁ. Autonomy and Motivations to Have Sex in Emerging Adulthood. In 7th Biennial Conference, Society for the Study of Emerging Adulthood, Miami, Florida. 2015.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Báze moci: verze pro studenty učitelství (BMS). Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni. 2015.
    4. LACINOVÁ, Lenka; Stanislav JEŽEK; Tomotaka UMEMURA a Petr MACEK. Romantic attachment and motivation for sex in emerging adulthood: Do gender and self-esteem matter? In The 7th International Attachment Conference, New York. 2015.
    5. ALMENARA, Carlos Arturo a Stanislav JEŽEK. The source and impact of appearance teasing: An examination by sex and weight status among early adolescents from the Czech Republic. Journal of School Health. United States: Wiley, 2015, roč. 85, č. 3, s. 163-170. ISSN 0022-4391. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/josh.12236.
    6. VLČKOVÁ, Kateřina; Kateřina LOJDOVÁ; Josef LUKAS; Jan MAREŠ; Zuzana ŠALAMOUNOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, 238 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    7. VLČKOVÁ, Kateřina; Kateřina LOJDOVÁ; Josef LUKAS; Jan MAREŠ; Zuzana ŠALAMOUNOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8096-6.
    8. VLČKOVÁ, Kateřina; Kateřina LOJDOVÁ; Josef LUKAS; Jan MAREŠ; Zuzana ŠALAMOUNOVÁ; Tomáš KOHOUTEK; Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8097-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8097-2015.

    2014

    1. JEŽEK, Stanislav. Aktuální pojetí autonomie v psychologii. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. Academia, 2014, roč. 58, č. 1, s. 31-40. ISSN 0009-062X.
    2. JEŽEK, Stanislav; Petr MACEK; Radka NEUŽILOVÁ MICHALČÁKOVÁ a Ondřej BOUŠA. Concepts of Autonomy in Emerging Adulthood and Their Perception by Czech Emerging Adults. In Katarzyna Adamczyk, Monika Wysota. Functioning of Young Adults in a Changing World. Kraków: Wydawnictwo LIBRON – Filip Lohner, 2014, s. 51-66. ISBN 978-83-64275-49-4.
    3. MORAVCOVÁ, Markéta; Stanislav JEŽEK; Jiří MAREŠ a Eva VACHKOVÁ. Czech version of Menopause Rating Scale Questionnaire - Preliminary notice. Kontakt. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, 2014, roč. 16, č. 2, s. "e94"-"e101", 8 s. ISSN 1212-4117. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.kontakt.2014.05.005.
    4. LACINOVÁ, Lenka a Stanislav JEŽEK. Emotional bond to ex-partner and satisfaction in current romantic relationship. In 14th Biennial Conference of The European Association for Research on Adolescence, Turkey, Izmir. 2014.
    5. SEDLÁKOVÁ, Jitka; Vojtěch MÝLEK; Klára ČAPKOVÁ; Jakub PROCHÁZKA; Martin VACULÍK a Stanislav JEŽEK. Parental control of child as a predictor of academic procrastination. In Milan Houška, Igor Krejčí, Martin Flégl. Proceedings of the 11th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education 2014. Prague: Czech University of Life Sciences Prague, 2014, s. 694-702. ISBN 978-80-213-2468-8.
    6. ŠEREK, Jan; Petr MACEK; Stanislav JEŽEK a Lenka LACINOVÁ. Twenty Years After the Velvet Revolution: Shifts in Czech Adolescents’ Perceptions of Family, School, and Society. Journal of Adolescent Research. 2014, roč. 29, č. 6, s. 738-764. ISSN 0743-5584. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/0743558414538315.
    7. PROCHÁZKA, Jakub; Aneta MACANOVÁ; Tereza MOKRÁ; Petra NEKULOVÁ; Adam VODIČKA; Richard ZEZULKA; Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. Vztah prokrastinace a locus of control v akademickém prostředí. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2014, roč. 64, č. 4, s. 383-392. ISSN 0031-3815.

    2013

    1. JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Academic Experience and Its Influence on the Dimensionality of College Students' Evaluation of Study Programmes. 2013.
    2. MACEK, Petr; Stanislav JEŽEK a Alexander T. VAZSONYI. Adolescents During and After Times of Social Change: The Case of the Czech Republic. The journal of early adolescence. London: Sage Publications, 2013, Vol. 33, N. 8, s. 1028-1046. ISSN 0272-4316. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/0272431613507758.
    3. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Externí hodnocení kvality výuky na vysokých školách využívající názory studentů. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2013, roč. 63, č. 3, s. 301-327. ISSN 0031-3815.
    4. SVĚTLÁK, Miroslav; Petr BOB; Robert ROMAN; Stanislav JEŽEK; Alena DAMBORSKÁ; Jan CHLÁDEK; Daniel Joel SHAW a Miloslav KUKLETA. Stress-Induced Alterations of Left-Right Electrodermal Activity Coupling Indexed by Pointwise Transinformation. Physiological Research. Prague: Academy of Sciences of the Czech Republic, Institute of Physiology, 2013, roč. 62, č. 6, s. 711-719. ISSN 0862-8408.
    5. LINHARTOVÁ, Pavla; Adam ŤÁPAL; Luboš BRABENEC; Radomír MACEČEK; Jan Jiří BUCHTA; Jakub PROCHÁZKA; Stanislav JEŽEK a Martin VACULÍK. The color black and situational context: Factors influencing perception of an individual's aggressiveness and respectability. Studia psychologica: an international journal of research and theory in psychological sciences. Bratislava, SK: Slovenská akadémia vied, 2013, roč. 55, č. 4, s. 321-333. ISSN 0039-3320.
    6. VACHKOVA, Eva; Stanislav JEŽEK; Jiří MAREŠ a Markéta MORAVCOVÁ. The evaluation of the psychometric properties of a specific quality of life questionnaire for physiological pregnancy. Health and Quality of Life Outcomes. 2013, roč. 11, DEC 2013, s. 1-7. ISSN 1477-7525. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1186/1477-7525-11-214.

    2012

    1. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Dotazník zjišťující pacientovo pojetí nemoci: IPQ-R-CZ. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. 2012, roč. 56, č. 6, s. 558-573. ISSN 0009-062X.
    2. JEŽEK, Stanislav; Aleš NEUSAR a Jan MAREŠ. Employability of psychology graduates with a post-Bologna Bachelor’s or Master’s Degree. York: Department of Psychology, University of York, 2012, 68 s.
    3. JEŽEK, Stanislav; Jan MAREŠ a Aleš NEUSAR. Europlat Employability Survey: Core findings and implications. In European Psychology Learning and Teaching Conference (Europlat) in Vilnius. 2012.
    4. MAREŠ, Jan; Stanislav JEŽEK; Helena GRECMANOVÁ a Miroslav DOPITA. Klima školy. Soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče. 1. revidovaná verze. Praha: NÚV, 2012, 48 s. ISBN 978-80-87652-89-3.
    5. BOUŠA, Ondřej; Zuzana MASOPUSTOVÁ a Stanislav JEŽEK. Mother's self-reports from pregnancy to her child's toddlerhood as predictors of her child's depressive symptomatology in early adolescence. In European Conference on Developmental Psychology, 23. – 27. 8. 2011, Bergen, Norway. 2012. vyd. Bologna, Italy: MEDIMOND, 2012, s. 211-213. ISBN 978-88-7587-636-4.
    6. HOLLÁ, Kateřina; Stanislav JEŽEK; Petr WEISS; Zlatko PASTORA a Martin HOLLÝ. The Prevalence and Risk Factors of Sexual Dysfunction amongst Czech Women. International Journal of Sexual Health. 2012, roč. 24, č. 3, s. 218-225. ISSN 1931-7611. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/19317611.2012.695326.

    2011

    1. JEŽEK, Stanislav; Petr MACEK a Lenka LACINOVÁ. Adolescent development and Brno ELSPAC study. In Ježek, S., Lacinová, L. & Macek, P. (Eds.). Adolescent psychosocial development in Brno: An ELSPAC study 2005 – 2011. Brno: Masaryk University, 2011, s. 5 - 16. Psychologie. ISBN 978-80-210-5682-4.
    2. KOHOUTEK, Tomáš; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Dotazník způsobů zvládání zátěže: konstrukce nástroje využitého v brněnské části longitudinální studie ELSPAC, souhrn nejvýznamnějších výsledků. In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.
    3. NEUSAR, Aleš; Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Employability of European Psychology Graduates in Post Bologna Education. In The 12th European Congress of Psychology ISTANBUL 2011 - 04-08 July. 2011.
    4. KRUTIŠ, Jan; Jiří MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Posttraumatický rozvoj u vojáků AČR po návratu ze zahraniční mise. Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2011, roč. 55/2011, č. 3, s. 245-256, 11 s. ISSN 0009-062X.
    5. NEUSAR, Aleš; Jana HOFERKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Přesnost datace mediálně známých veřejných událostí. Mediální studia. Praha: Univerzita Karlova, 2011, roč. 5/2011, č. 2, s. 120-151, 31 s. ISSN 1801-9978.
    6. MAREŠ, Jan; Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Psychologické charakteristiky a věkové zvláštnosti dětí na přechodu stupňů. In Walterová, E. (ed.). Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2011, s. 197-209. ISBN 978-80-246-2043-5.
    7. BERANOVÁ, Eva; Stanislav JEŽEK a Jan ŠIRŮČEK. Risk behaviour in adolescence: Two perspectives. In Ježek, S., Lacinová, L. & Macek, P. (Eds.). Adolescent psychosocial development in Brno: An ELSPAC study 2005 – 2011. Brno: Masaryk University, 2011, s. 99 - 111. Psychologie. ISBN 978-80-210-5682-4.
    8. JEŽEK, Stanislav; Radka MICHALČÁKOVÁ; Lenka LACINOVÁ; Zuzana MASOPUSTOVÁ a Ondřej BOUŠA. The development of negative emotions. In Ježek, S., Lacinová, L. & Macek, P. (Eds.). Adolescent psychosocial development in Brno: An ELSPAC study 2005 – 2011. Brno: Masaryk University, 2011, s. 113 - 135. Psychologie. ISBN 978-80-210-5682-4.
    9. JEŽEK, Stanislav; Zuzana MASOPUSTOVÁ a Ondřej BOUŠA. Vývoj depresivity v průběhu adolescence a moderátory růstových křivek. In Konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství, 29.6.-1.7.2011, FSS MU, Brno, ČR. 2011.

    2010

    1. MACEK, Petr; Ondřej BOUŠA; Mojmír TYRLÍK; Michaela SOKOLIOVÁ a Stanislav JEŽEK. Emerging commitments in middle adolescence: content analysis and possible antecedents. Paper presented on the 12th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence, Vilnius, Lithuania. 2010.
    2. KONEČNÝ, Štěpán; Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Správa Elektronických Dotazníků (SED). 2010.
    3. NEUSAR, Aleš; Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Teaching psychology in the Czech Republic. In The fifth biennial Psychology Learning and Teaching Conference - PLAT2010; Edinburgh Napier University. 2010.

    2009

    1. KOHOUTEK, Tomáš; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Changes in Coping During Adolescence: Possible Conceptualisations. Studia psychologica: časopis pre základný výskum v psychologických vedách. Bratislava: Slovak Academic Press, 2009, roč. 51/2009, 2-3, s. 167-182. ISSN 0039-3320.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Mapování kultury a klimatu na VŠ ústavu pomocí tvorby karetně-deskové hry. In XVII. ročník celostátní konference ČAPV. 2009.
    3. LACINOVÁ, Lenka; Radka MICHALČÁKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Škála dětské percepce konfliktu mezi rodiči: Česká verze dotazníku pro adolescenty. Československá psychologie. Praha: AV ČR, 2009, LIII, č. 1, s. 70-85. ISSN 0009-062X.
    4. JEŽEK, Stanislav. Začínající učitelé jako informátoři o klimatu školy prizmatem tří metod. Orbis scholae. 2009, roč. 2009, č. 1, s. 45-61, 16 s. ISSN 1802-4637.
    5. MAREŠ, Jan; Stanislav JEŽEK a Tomáš KOHOUTEK. Změny v hodnocení problémů a strategií zvládání zátěže v průběhu dospívání - longitudinální studie. In Sociální procesy a osobnost 2009: Člověk na cestě životem: rizika, výzvy, příležitosti. 2009.

    2008

    1. DALAJKA, Jiří a Stanislav JEŽEK. Belief in a Just World. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 85-94. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    2. POLÁŠKOVÁ, Eva; Zuzana MASOPUSTOVÁ a Stanislav JEŽEK. Body Changes and Their Perception in Middle Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 77-83. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    3. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Co si mohou školy slibovat od zjišťování/měření klimatu? In Seminář "Pedagog – základ výchovy a vzdělání" pořádaný OŠMS Kraje Vysočina. 2008.
    4. KOHOUTEK, Tomáš; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Coping in Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 55-64. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    5. MASOPUSTOVÁ, Zuzana; Radka MICHALČÁKOVÁ; Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Depressive Symptoms in Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 71-76. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    6. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Doktorské studium na UK pohledem absolventů. Forum: časopis Univerzity Karlovy v Praze. Praha: Univerzita Karlova, 2008, roč. 2008, č. 2, s. 30-33. ISSN 1211-1724.
    7. LACINOVÁ, Lenka; Radka MICHALČÁKOVÁ a Stanislav JEŽEK. Interparental Conflict as Perceived by Adolescents. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 131-138. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    8. MAREŠ, Jiří; Jana BISCHOPOVÁ a Stanislav JEŽEK. Kvalita života u dětí a dospívajících s epilepsií: předběžné sdělení. In Kvalita života u dětí a dospívajících III. Brno: MSD s.r.o., 2008, s. 203-218. Kvalita života 3. ISBN 9788073920760.
    9. MAREŠ, Jan; Jan BERAN a Stanislav JEŽEK. Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. In SLEJŠKOVÁ, Lucie. Učitel v 21. století nové výzvy, nové požadavky? Praha: VÚP, 2008, s. 38-53. ISBN 978-80-87000-19-9.
    10. KOHOUTEK, Tomáš; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy. In XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
    11. JEŽEK, Stanislav; Lenka LACINOVÁ; Jan ŠIRŮČEK a Radka MICHALČÁKOVÁ. The Psychological Branch of the ELSPAC Study: A Survey of 15-Year-Old Respondents. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 7-11. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    12. KOHOUTEK, Tomáš; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Zvládání zátěže v adolescenci: stabilita a kontext změn mezi 13. a 15. rokem. In Sociálne procesy a osobnosť 2008. 2008.

    2007

    1. MACEK, Petr a Stanislav JEŽEK. Adolescents' assessments of parents and peers: relationships to self-esteem and self-efficacy. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. 2007, roč. 60, Supplement, s. 26-36. ISSN 0009-062X.
    2. JEŽEK, Stanislav. Kvalita dotazování v psychologii a sociálch vědách. Psychofórum. Bratislava: Slovenská akadémia vied, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 74-81. ISSN 1335-6267.
    3. MAREŠ, Jan; Jan BERAN a Stanislav JEŽEK. Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. 2007.
    4. MAREŠ, Jiří; Stanislav JEŽEK a Magda KREMINOVÁ. Přínos nemoci z pohledu nemocných dětí. In J. Mareš a kol. (Eds.) Kvalita života u dětí a dospívajících II. Brno: MSD, 2007, s. 215-224, 9 s. Kvalita života, 2. ISBN 9788073920081.
    5. BERAN, Jan; Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. Orbis scholae. Praha, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 111-130, 19 s. ISSN 1802-4637.

    2006

    1. RYBÁŘOVÁ, Marie; Jiří MAREŠ; Stanislav JEŽEK a Šárka TŮMOVÁ. Kvalita života vysokoškoláků zjišťovaná zjednodušenou metodou SEIQoL. In Kvalita života u dětí a dospívajících I. Brno: MSD Brno, 2006, s. 189-198. QoL/1. ISBN 8086633659.
    2. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Kvalitativní metody pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy, 1. část. Pedagogická revue. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2006, roč. 58/2006, č. 1, s. 30-45, 15 s. ISSN 1335-1982.
    3. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Kvalitativní metody pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy, 2. část. Pedagogická revue. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2006, roč. 58/2006, č. 2, s. 142-165. ISSN 1335-1982.
    4. KOHOUTEK, Tomáš; Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Blatný, M., Vobořil, D., Květon, P., Jelínek, M., Sobotková, V. (eds.). In Sociální procesy a osobnost 2005. Brno: PsÚ AV ČR, 2006, s. 185-197, 12 s. ISBN 80-86174-09-3.
    5. VESELÁ, Petra; Radek KANIOK; Jiří MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Sonda do kvality života dětských onkologických pacientů. In Kvalita života u dětí a dospívajících I. Brno: MSD Brno, 2006, s. 199-208. QoL/1. ISBN 8086633659.
    6. JEŽEK, Stanislav. Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda. Kocurová Marie. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu; sborník anotací 14 konference ČAPV. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006, s. 44. ISBN 80-7043-483-X.
    7. JEŽEK, Stanislav. Vztahy s dospělými mimo rodinu. In Macek, P., Lacinová, L. (Eds.). Vztahy v dospívání. Brno: Barrister & Principal, 2006, s. 81 - 98. Psychologie. ISBN 80-7364-034-1.
    8. VACULÍK, Martin; Stanislav JEŽEK a Václav WORTNER. Základní pojmy z metodologie psychologie. Elportál. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISSN 1802-128X.

    2005

    1. MAREŠ, Jiří; Stanislav JEŽEK a František TOMÁŠEK. CASSS-CZ: The Czech version of the social support questionnaire for children and adolescents. The New Educational Review. Toruň: Wydawnictwo Adam Marszalek, 2005, roč. 5/2005, č. 1, s. 11-25, 14 s. ISSN 1732-6729.
    2. JEŽEK, Stanislav. Co nám mohou začínající učitelé sdělit o klimatu a kultuře školy? Ježek S. In Psychosociální klima školy III. Brno: MSD Brno s.r.o., 2005, s. 98-117. ISBN 8086633454.
    3. MAREŠ, Jan; Josef LUKAS; Stanislav JEŽEK a Adam CHALUPNÍČEK. Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy? Ježek, S. In Psychosociální klima školy III. 1. vyd. Brno: MSD Copy, 2005, s. 130-153, 23 s. ISBN 80-86633-45-4.
    4. MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Dotazník sociální opory u dětí a dospívajících. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2005, 27 s. 1. ISBN 80-86856-08-9.
    5. KOHOUTEK, Tomáš; Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Brno: konference PsÚ AV ČR, PÚ SAV, 2005. VIII. Sociální procesy a osobnost.
    6. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy III. In Psychosociální klima školy III. 1. vyd. Brno: MSD Brno, 2005, s. 1-158. ISBN 8086633454.
    7. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy III. Ježek S. (Ed.). Brno: MSD Brno s.r.o., 2005, 158 s. Sborník příspěvků. ISBN 8086633454.
    8. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ. prezntace. Brno: Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech, 2005.
    9. MAREŠ, Jiří; Stanislav JEŽEK a Jaroslava PEČENKOVÁ. Psychosociální klima ve speciální základní škole při fakultní nemocnici. Ježek S. In Psychosociální klima školy III. Brno: MSD Brno s.r.o., 2005, s. 118-129, 22 s. ISBN 80-86633-45-4.
    10. JEŽEK, Stanislav. School-climate assessment: A proposal for assessment procedure which would be both immediately meaningful while retaining the possibility for comparison. In 27th ISPA Colloquium: Promoting the well-being of children and youth, 13-17/7/2005. 2005.
    11. VANČURA, Jan a Stanislav JEŽEK. Vyjádření emocí v textech 11- a 13 letých. In Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka). Brno: FSS MU, 2005, s. 299-305. ISBN 80-210-3804-7.

    2004

    1. ŠAFÁŘOVÁ, Michaela; Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Jedenáctileté dítě ve škole. Eds. - Vladimír Smékal, Lenka Lacinová, Lubomír Kukla. In Dítě na prahu dospívání. Brno: Barrister & Principal, 2004, s. 172-186, 14 s. Edice psychologie. ISBN 80-86598-84-5.
    2. VANČURA, Jan a Stanislav JEŽEK. "Příběhy o stromu" v longitudinální studii Elspac. In Smékal, V., Lacinová, L., Kukla, L. (Eds.). Dítě na prahu dospívání. 1. vyd. Brno: Barrister and Principal, 2004, s. 133-143, 10 s. Edice psychologie. ISBN 8086598845.
    3. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy II. In Psychosociální klima školy I. 1. vyd. Brno: MSD Brno, 2004, s. 1-165. ISBN 8086633292.
    4. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy II. Ježek S. (Ed.). Brno: MSD Brno s.r.o., 2004, 165 s. Sborník příspěvků. ISBN 8086633292.
    5. JEŽEK, Stanislav. Vývoj metodiky pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy. Ježek S. In Psychosociální klima školy II. Brno: MSD Brno s.r.o., 2004, s. 36-86, 50 s. ISBN 8086633292.

    2003

    1. MAREŠ, Jan; Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie a jejich vývoj v adolescenci. Pavlov: konference Sociální procesy a osobnost., 2003. PsÚ FF MU, PsÚAV ČR, ÚEP SAV, SpÚ SAV.
    2. MAREŠ, Jan; Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie v adolescenci. Brno: konference Učitelé a zdraví., 2003. PedF MU.
    3. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Metafora klimatu ve školním prostředí a žákovské hodnocení učitelů. Psychológia a patopsychológia. Bratislava (SR): VÚDPaP Bratislava, Slovak Academic Press, 2003, roč. 37/2002, č. 2, s. 134-147. ISSN 0555-5574.
    4. JEŽEK, Stanislav. Metodické a metodologické aspekty zkoumání školního klimatu na ZŠ hromadným šetřením žáků - možnosti a meze. 2003.
    5. JEŽEK, Stanislav. Možnosti konceptualizace školního klimatu. Ježek S. In Psychosociální klima školy I. Brno: MSD Brno s.r.o., 2003, s. 2-31. ISBN 8086633136.
    6. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy I. In Psychosociální klima školy I. 1. vyd. Brno: MSD Brno, 2003, s. 1-152. ISBN 8086633136.
    7. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy I. Ježek S. (Ed.). Brno: MSD Brno s.r.o., 2003, 152 s. Sborník příspěvků. ISBN 8086633136.
    8. MICHALČÁKOVÁ, Radka; Martin JELÍNEK a Stanislav JEŽEK. Sourozenecká konstelace a úroveň dosaženého vzdělání. Psychologické dny. Trenčín, 2003.
    9. MAREŠ, Jan; Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Time changes in adolescents' relationship towards school - a coping perspective. Milano: The European Society for Developmental Psychology, 2003. XIth European Conference on Developmental Psych.

    2002

    1. VALÁŠKOVÁ, Magdalena a Stanislav JEŽEK. Adolescent Body Satisfaction: Relationships with Self-esteem and Self-efficacy. In 11th European Conference on Personality, Jena. 2002.
    2. MACEK, Petr a Stanislav JEŽEK. Assessment of Parents and Peers During Adolescence: The Relationship to Self-System. 2002.
    3. VALÁŠKOVÁ, Magdalena; Stanislav JEŽEK a Petr MACEK. Changes of body image during adolescence: relationship to self-esteem and self-efficacy. Poster presented at the 8th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence, September 3rd - September 7th 2002, Oxfor, 2002.
    4. VALÁŠKOVÁ, Magdalena a Stanislav JEŽEK. Prožívání tělesných změn v adolescenci a jejich vliv na sebehodnocení adolescentů. In Vl. Smékal, P. Macek (Eds.), Utváření a vývoj osobnosti. Psychologické, sociální a. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 147-161. Psychologie. ISBN 80-85947-83-8.
    5. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Sociální prostředí školy očima adolescentů. In Utváření a vývoj osobnosti. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 173-189. edice psychologie, sv. 1. ISBN 80-85947-83-8.
    6. MACEK, Petr; Jan MAREŠ; Stanislav JEŽEK a Magdalena VALÁŠKOVÁ. Současný výzkum adolescentů: východiska, soubor, metody. In Vl. Smékal, P. Macek (Eds.), Utváření a vývoj osobnosti. Psychologické, sociální a pedagogické aspekty. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 129-146. edice psychologie, sv. 1. ISBN 80-85947-83-8.
    7. VALÁŠKOVÁ, Magdalena a Stanislav JEŽEK. Vztah k vlastnímu tělu a jeho proměnám v období adolescence. Psychologické dny: Kořeny a vykořenění, 2002.

    2001

    1. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Sociální prostředí školy očima adolescentů. In Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1. vyd. Hradec Králové: AŠP SR a ČR, Lingua, 2001, s. 102-117. ISBN 80-238-8161-2.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Vztah dospívajících ke škole a vzdělání. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2001, roč. 2001, č. 4, s. 2-7. ISSN 1211-6858.

    2000

    1. JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem? Olomouc: Psychologické dny, Olomouc, 2000.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Školní úspěšnost žáků mladšího školního věku - možnosti predikce. Brno: FSS MU, 2000.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 17. 8. 2025 14:17