Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. ŠIKL, Radovan, Karla BRÜCKNEROVÁ, Hana ŠVEDOVÁ, Filip DĚCHTĚRENKO, Pavel UGWITZ, Jiří CHMELÍK, Hana POKORNÁ a Vojtěch JUŘÍK. Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school. Journal of Computer Assisted Learning. Wiley, 2024. ISSN 0266-4909. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/jcal.12973.
      URL
      Název anglicky: Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: Immersive virtual reality; Inequities in education; Secondary school; Media comparison research; Immediate recollection and knowledge retention
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Marie Šípková, DiS., učo 437722. Změněno: 10. 4. 2024 14:51.

    2023

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Contemporary teaching methods in higher education. 2023.
      Název česky: Současné metody vyučování ve vysokém školství

      Klíčová slova anglicky: teaching methods, teaching approaches, higher education, blended learning
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 14. 3. 2024 14:52.
    2. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Barbora NEKARDOVÁ a Jiří ZOUNEK. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 28, č. 3, s. 39-58. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2023-3-2.
      URL
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Nekardová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; goal setting; goal orientation; learning engagement; online learning behavior; course satisfaction

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 24. 4. 2024 16:10.
    3. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Jak hodnocením podpořit růst. In Vyžádaná přednáška pro pedagogy UMPRUM. 2023.
      Název anglicky: How to promote growth through formative assessment

      Klíčová slova anglicky: formative assessment, učení zaměřené na studenty, vedení prací
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 14. 3. 2024 15:13.
    4. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁ. Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení. In XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
      URL
      Název anglicky: Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 9. 2. 2024 01:04.

    2022

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Intergenerational learning at schools. In Vyžádaná přednáška na University of Malaga. 2022.
      Název česky: Mezigenerační učení na školách
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; informal learning; workplace learning
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 12:25.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Jak se student stane nespokojeným studentem. In Pedagogické plénum UMPRUM. 2022.
      Název anglicky: How a student becomes a dissatisfied student
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Higher education; study satisfaction; study engagement; academic motivation
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 12:34.
    3. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Jak univerzity podporují současnou proměnu vzdělávání? Pohled studentů učitelských programů. In Education for Society. 2022.
      Název anglicky: How are universities supporting the current transformation of education? The view of students in teacher training programs.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: higher education; pedagogical disciplines; inequalities in education; student perceptions of study
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 12:45.
    4. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Learning-oriented leadership. In ZintegrUJ project - Comprehensive Development Program of the Jagiellonian University - Inclusion of foreign lecturers with achievements in scientific work or professional in the implementation of didactic classes at the Jagiellonian University in higher education. 2022.
      Název česky: Vedení zaměřené na rozvoj učení
      angličtina. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: learning-oriented leadership, organizational learning, workplace learning
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 12:54.
    5. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Planning mindfully mixed methods research in the doctoral project. Choices and challenges. In Educational Policy Making and Research Pathway, Forlipsi, University of Florence. 2022.
      Název česky: Uvědomělé plánování smíšeného výzkumného designu v rámci doktorského projektu. Volby a výzvy.
      angličtina. Itálie.
      Klíčová slova anglicky: smíšený výzkumný design; sekvenční explorační design; sekvenční explorační design
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 13:06.
    6. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses. In IARTEM Conference, April 6-8, 2022, Florence. 2022.
      URL
      RIV/00216224:14210/22:00129269 Prezentace na konferencích. angličtina. Itálie.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: LMS; self-regulated learning; blended learning
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 19. 3. 2023 21:57.
    7. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Smith KARI. Teaching and learning in higher education. In Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 149 s. ISSN 1803-7437.
      Název česky: Vyučování a učení ve vysokém školství
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Vysoké školství; terciární vzdělávání; vyučování, učení
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 13:09.
    8. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Using mixed methods research design in a doctoral project. Traps and how to avoid them. In Přednáška pro doktorské studenty fakulty managementu, Univerza na Primorskem, Slovinsko. 2022.
      Název česky: Použití smíšeného výzkumného designu v rámci doktorského projektu. Možná úskalí a jejich řešení.

      Klíčová slova anglicky: mixed methods research; doctoral project; sequential explanatory design; sequential exploratory design; concurrent design
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 13:24.
    9. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Využívání e-learningu na vysoké škole : Skladiště, učebnice, či funkční podpora seberegulovaného učení? In ICOLLE, 7. 9. 2022, Mendelova univerzita, Brno. 2022.
      URL
      Název anglicky: Usage of e-learning in higher education : The repository, textbook, or functional support for self-regulated learning?
      RIV/00216224:14210/22:00129270 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; e-learning; blended learning; higher education
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 19. 3. 2023 22:01.
    10. BRÜCKNEROVÁ, Karla. What does it mean to teach Math? In Přednáška na University of Malaga. 2022.
      Název česky: Co to znamená vyučovat matematiku?
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: teaching; building schema; dialogic teaching, formative assessment
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 13:51.

    2021

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Intergenerational learning among teachers. In Zvaná přednáška na Institute of Educational Studies and Cultural Management (University of Debrecen). 2021.
      Název česky: Mezigenerační učení mezi učiteli
      angličtina. Maďarsko.
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning, workplace learning, leadership
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 11. 1. 2022 12:45.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Jak poznáme kvalitní kombinované studium? Pilíře kvality v hodnocení zralými studenty. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2021, roč. 26, č. 1, s. 125-144. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2021-1-5.
      URL URL
      Název anglicky: IDENTIFYING THE QUALITY OF PART-TIME STUDIES: MATURE STUDENT PERSPECTIVES
      RIV/00216224:14210/21:00123873 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Quality in higher education; Mature students; Qualitative analysis
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 20. 5. 2022 17:14.
    3. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 306 s. ISBN 978-80-210-9973-9.
      URL
      Název anglicky: Non-traditional students studying education in Czech universities
      RIV/00216224:14210/21:00119551 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degrees; research; study engagement

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 8. 4. 2022 16:03.
    4. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 s. ISBN 978-80-210-9974-6.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Non-traditional students studying education in Czech universities
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degrees; research; study engagement

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 21. 2. 2022 08:49.
    5. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 s. ISBN 978-80-210-9973-9.
      Název anglicky: Non-traditional students studying education in Czech universities
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degrees; research; study engagement

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 21. 2. 2022 08:46.
    6. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Od chaosu k příběhu. Praxe kvalitativní analýzy. In Zvaná přednáška na Západočeské univerzitě v Plzni. 2021.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: qualitative analysis, types of coding, atlas ti, grounded theory
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 11. 1. 2022 12:55.
    7. JUHAŇÁK, Libor a Karla BRÜCKNEROVÁ. Patterns of academic success : data-driven typology of university students' approaches to learning, motivation, and academic achievement. In ICERI2021 Proceedings. Seville, Spain: IATED, 2021, s. 6798-6806. ISBN 978-84-09-34549-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2021.1538.
      RIV/00216224:14210/21:00119478 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: university students;approaches to learning;academic achievement;cluster analysis
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 22. 4. 2022 10:01.
    8. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Proč a jak. Pozvánka do světa pedagogického výzkumu. In Zvaná přednáška na Katedře výtvarné kultury. 2021.
      Název anglicky: Why and how. Invitation to the world of educational research.
      čeština.
      Klíčová slova anglicky: educational research, qualitative research design, quantitative research design, mixed methods research design
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 11. 1. 2022 13:10.
    9. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Studují spolu. Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 249 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-9914-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9914-2021.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Studying together. Peer learning among part-time students in higher education, and support possibilities
      RIV/00216224:14210/21:00122351 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: peer learning; higher education; part-time studies; instructional design in higher education; qualitative research

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 20. 5. 2022 17:17.
    10. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Studují spolu. Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 249 s. ISBN 978-80-210-9913-5.
      Název anglicky: Studying together. Peer learning among part-time students in higher education, and support possibilities

      Klíčová slova anglicky: peer learning, higher education, part-time studies, instructional design in higher education, qualitative research

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 18. 1. 2022 09:53.
    11. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Studují spolu. Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 249 s. ISBN 978-80-210-9914-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9914-2021.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Studying together. Peer learning among part-time students in higher education, and support possibilities

      Klíčová slova anglicky: peer learning, higher education, part-time studies, instructional design in higher education, qualitative research

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 18. 1. 2022 09:52.
    12. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Studují spolu. Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory. 1. vyd. Brno: MuniPress, 2021, 249 s. ISBN 978-80-210-9914-2.
      URL
      Název anglicky: Studying together. Peer learning among part-time students in higher education, and support possibilities

      Klíčová slova anglicky: peer learning, higher education, part-time studies, instructional design in higher education, qualitative research

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 11. 1. 2022 12:35.
    13. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Význam vzájemného učenímezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti. Lifelong learning - celoživotní vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021, roč. 11, č. 1, s. 11–37. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20211101011.
      Název anglicky: IMPORTANCE OF PEER LEARNING AMONG PART-TIME STUDENTS IN PREVENTING DROP OUT
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 23. 1. 2022 20:28.

    2020

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla, Lucie ŠKARKOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Educational leadership for intergenerational learning among teachers. In Dorczak, Roman; Portela Pruaño, Antonio. Generational diversity and intergenerational collaboration among teachers: perspectives and experience. Kraków: Uniwersytet Jagielloński, 2020, s. 61-75. Monografie i Studia. ISBN 978-83-65688-65-1.
      "Online"
      RIV/00216224:14210/20:00114629 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Polsko.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Škarková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; learning among teachers; educational leadership

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2021 11:08.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla, Katarína ROZVADSKÁ, Dana KNOTOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Educational Trajectories of Non-traditional Students: Stories Behind Numbers. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2020, roč. 25, č. 4, s. 93-114. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2020-4-5.
      URL
      RIV/00216224:14210/20:00114690 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; educational trajectories; mixed methods research; survey; narrative interview
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 13. 4. 2021 08:00.
    3. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Kvalita vysokoškolské výuky očima zralých studentů. In ICOLLE, International Conference of Lifelong Learning. 2020.
      Název anglicky: Quality of higher education studies from the mature students´ perspective

      Klíčová slova anglicky: quality of hiogher education, mature students, qualitative analysis
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Změněno: 26. 3. 2024 13:06.
    4. NOVOTNÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Milada RABUŠICOVÁ, Dana KNOTOVÁ a Karla BRÜCKNEROVÁ. Netradiční studenti : Role angažovanosti ve studiu. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.
      URL
      Název anglicky: Nontraditional Students : The Role of Study Engagement
      RIV/00216224:14210/20:00114691 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degree; higher education; study engagement
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 13. 4. 2021 08:02.
    5. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Význam vzájemného učení mezi kombinovanými studenty pro prevenci drop-outu. In Konference České asociece pedagogického výzkumu, Ostrava, 2020. 2020.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: part-time student, higher education, drop out, peer learning

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Změněno: 26. 3. 2024 13:03.

    2019

    1. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Libor JUHAŇÁK a Katarína ROZVADSKÁ. Driven To Be a Non-Traditional Student : Measurement of the Academic Motivation Scale with Adult Learners After Their Transition to University. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2019, roč. 24, č. 2, s. 109-135. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-2-5.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00107618 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; self-determination theory; Academic Motivation Scale; intrinsic motivation; extrinsic motivation; confirmatory factor analysis; measurement invariance
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 3. 4. 2020 12:19.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Milada RABUŠICOVÁ. Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia. Studia Paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2019, roč. 24, č. 1, s. 33-49. ISSN 1803-7437.
      URL
      Název anglicky: Nontraditional university students : characteristics and the potential for delayed participation
      RIV/00216224:14210/19:00107408 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Nontraditional students; university students; lifelong learning; tertiary education; career path; life path
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 28. 4. 2020 21:10.
    3. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Katarína ROZVADSKÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Dana KNOTOVÁ. Research based typology of non-traditional university students studying for education degrees. In ECER 2019 : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, 2.-6.9.2019, Hamburg. 2019.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00107617 Konferenční abstrakt. angličtina. Německo.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Nontraditional Students; University; Education Degree
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 18. 3. 2020 15:43.
    4. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. The influence of principals on the hidden curriculum of induction. Educational Management Administration & Leadership. 2019, roč. 47, č. 4, s. 606-623. ISSN 1741-1432. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/1741143217745878.
      URL
      Název česky: Vliv ředitelů na skryté kurikulum indukce
      RIV/00216224:14210/19:00107154 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Principals; induction; hidden curriculum; novice teacher; mentor

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 3. 2020 09:08.
    5. NOVOTNÝ, Petr, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Karla BRÜCKNEROVÁ a Dana KNOTOVÁ. Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech. In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.
      Název anglicky: Research-based typology of non-traditional university students studying for education degrees
      RIV/00216224:14210/19:00108094 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; higher education; research-based typology
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 24. 3. 2020 10:24.

    2018

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Jak zkoumat výtvarnou výchovu. In Škola doktorských studií, Katedra výtvarné kultury, Pedagogická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně. 2018.
      URL
      Název anglicky: How to do research on art education

      Klíčová slova anglicky: art education, educational research, research aims, research methods
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 26. 4. 2019 12:47.
    2. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Dana KNOTOVÁ a Libor JUHAŇÁK. Non-traditional Students Studying for Education Degrees. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.
      Abstract
      RIV/00216224:14210/18:00101158 Prezentace na konferencích. angličtina. Itálie.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: nontraditional students; education degree; higher education
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2019 14:08.

    2017

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Intergenerational learning among teachers : overt and covert forms of continuing professional development. Professional Development in Education. Taylor&Francis, 2017, roč. 43, č. 3, s. 397-415. ISSN 1941-5265. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/19415257.2016.1194876.
      Název česky: Mezigenerační učení mezi učiteli : zjevné a skryté formy profesního rozvoje
      RIV/00216224:14210/17:00094658 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; teachers’ continuing professional development; typology of learning; learning content; learning interaction; workplace learning
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 18. 3. 2020 16:47.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Trust Within Teaching Staff and Mutual Learning Among Teachers. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 22, č. 2, s. 67-95. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-2-5.
      Digitální knihovna FF MU URL
      Název česky: Důvěra v učitelském sboru a vzájemné učení mezi učiteli
      RIV/00216224:14210/17:00094813 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trust; learning among teachers; informal learning; professional development; head teacher
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 20. 4. 2018 17:20.
    3. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Types of Intergenerational Learning Among Teachers. In ICET 2017, 61st World Assembly, 28.-30. 6. 2017, Brno. 2017.
      URL
      Název česky: Typy mezigeneračního učení mezi učiteli
      RIV/00216224:14210/17:00094812 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; teacher; school; professional development
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 9. 4. 2018 14:07.

    2016

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Členka redakční rady časopisu Výtvarná výchova. 2016. ISSN 1210-3691.
      URL
      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 28. 4. 2019 19:04.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Členka výkonné redakce časopisu Studia Paedagogica. Studia Paedagogica, 2016. ISSN 1803-7437.
      URL
      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 2. 5. 2019 13:56.
    3. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Informální mezigenerační učení v učitelských sborech : rozdíly v zapojení generací do učebních interakcí. Orbis Scholae. Praha: Karolinum, 2016, roč. 10, č. 1, s. 11-33. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2016.12.
      URL
      Název anglicky: Informal Intergenerational Learning in Teaching Staff Teams : Differences in Involvement of Generations in Learning Interactions
      RIV/00216224:14210/16:00088226 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: teacher; generation; intergenerational learning; learning interactions
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 27. 4. 2017 12:34.
    4. RABUŠICOVÁ, Milada, Karla BRÜCKNEROVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Kateřina PEVNÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Mezigenerační učení. Teorie, výzkum, praxe. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 294 s. ISBN 978-80-210-8460-5.
      Název anglicky: Intergenerational learning. Theory, Research, Practice
      RIV/00216224:14210/16:00088742 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Rabušicová, Milada (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Kamanová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Pevná, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vařejková, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; school; workplace; community; generation
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 15:05.
    5. RABUŠICOVÁ, Milada, Karla BRÜCKNEROVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Kateřina PEVNÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Mezigenerační učení. Teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 298 s. ISBN 978-80-210-8460-5.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 3. 3. 2017 15:48.
    6. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Typology of intergenerational learning among teachers. In European Conference on Educational Research, Dublin, 22-26 August 2016. 2016.
      Název česky: Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli
      RIV/00216224:14210/16:00088553 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Irsko.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; teacher; school; interactions; generation
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 16:57.
    7. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Typy mezigeneračního učení mezi učiteli. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
      Název anglicky: Types Of Intergenerational Learning Among Teachers
      RIV/00216224:14210/16:00088560 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: generation; intergenerational learning; teacher; school; professional development; typologie
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 16:56.

    2015

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Členka výkonné redakce časopisu Studia Paedagogica. 2015. ISSN 1803-7437.
      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 28. 4. 2019 19:05.
    2. SLAVÍK, Jan, Michal NEDĚLKA, Josef VALENTA, Ondřej HNÍK, Karla BRÜCKNEROVÁ a Kateřina DYTRTOVÁ. Didaktiky expresivních oborů : tvorba a její reflexe ve výchově a vzdělávání. In Stuchlíková, Iva; Janík, Tomáš, et al. Oborové didaktiky: Vývoj - stav - perspektivy. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 361-422. Syntézy výzkumu vzdělávání ; svazek 2. ISBN 978-80-210-7769-0.
      Oborové didaktiky
      Název anglicky: Didactics of expressive disciplines : creative process and its reflection in education
      RIV/00216224:14210/15:00083474 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Slavík, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Nedělka, Michal (203 Česká republika) -- Valenta, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Hník, Ondřej (203 Česká republika) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Dytrtová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: didactics; expressive disciplines; art education; music education; drama education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 30. 3. 2016 14:32.
    3. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Enterprise from the Perspective of Intergenerational Learning. In European Conference on Educational Research. 2015.
      URL
      Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
      Klíčová slova anglicky: workplace;intergenerational;learning
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 24. 10. 2016 09:10.
    4. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Intergenerational Learning among Teachers in the Czech Republic (Questionnaire Survey). In European Conference on Educational Research. 2015.
      URL
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 3. 2. 2016 13:52.
    5. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Mezigenerační učení mezi učiteli: dotazníkové šetření. In Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015.
      Název anglicky: Intergenerational Learning among Teachers: Questionnaire Survey
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 24. 10. 2016 09:05.
    6. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Mezigenerační učení vs. mezigenerační vzdělávání: Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli a její diskuze. In Aeduca. 2015.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 2. 5. 2019 11:38.
    7. STUCHLÍKOVÁ, Iva, Tomáš JANÍK, Zdeněk BENEŠ, Martin BÍLEK, Karla BRÜCKNEROVÁ, Miroslava ČERNOCHOVÁ, Věra ČÍŽKOVÁ, Hana ČTRNÁCTOVÁ, Leoš DVOŘÁK, Kateřina DYTRTOVÁ, Blažena GRACOVÁ, Ondřej HNÍK, Martina KEKULE, Klára KOSTKOVÁ, Milan KUBIATKO, Michal NEDĚLKA, Jarmila NOVOTNÁ, Miroslav PAPÁČEK, Jan PETR, Michaela PÍŠOVÁ, Dana ŘEZNÍČKOVÁ, Jan SLAVÍK, Antonín STANĚK, Martina ŠMEJKALOVÁ, Marie TICHÁ, Josef VALENTA, Jiří VANÍČEK, Naďa VONDROVÁ, Radka ZÁVODSKÁ, Vojtěch ŽÁK a Věra ČÍŽKOVÁ. Oborové didaktiky : vývoj – stav – perspektivy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 465 s. ISBN 978-80-210-7769-0.
      Název anglicky: Field didactics : development – state of the art – perspectives

      Klíčová slova anglicky: field didactics, teaching, learning, teaching profession, content transformation

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 23. 9. 2015 13:04.
    8. RABUŠICOVÁ, Milada, Petr NOVOTNÝ, Karla BRÜCKNEROVÁ, Kateřina PEVNÁ, Lenka KAMANOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Symposium 2015 Intergenerational Learning : Workplace Learning, Community Learning and Learning within the Family. 2015.
      URL
      RIV/00216224:14210/15:00081278 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Rabušicová, Milada (203 Česká republika, garant, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Pevná, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kamanová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Vařejková, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; workplace; community; family
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 23. 3. 2016 15:26.
    9. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli. Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, roč. 5, č. 3, s. 140-162. ISSN 1804-526X.
      URL
      Název anglicky: Typology of Intergenerational Learning amongst the Teachers
      RIV/00216224:14210/15:00081319 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning amongst teachers; learning at the workplace; professional development of teachers; typology

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 30. 3. 2016 13:40.

    2014

    1. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Intergenerational Learning Among Teachers: Interaction Perspective. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2014, roč. 19, č. 4, s. 45-79. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2014-4-1.
      Digitální knihovna FF MU
      Název česky: Mezigenerační učení mezi učiteli z pohledu vzájemných interakcí
      RIV/00216224:14210/14:00074244 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher learning; intergenerational learning; learning interactions; theory of learning by Knut Illeris
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:12.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Intergenerational learning in teaching staff teams: content and interactions. In European Conference on Educational Research: The Past, Present and Future of Educational Research in Europe, Porto, Portugal. 2014.
      RIV/00216224:14210/14:00074245 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Portugalsko.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: intergenerational learning; interaction; teacher
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:14.
    3. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Intergenerational Learning in the Workplace. In European Conference on Educational Research: The Past, Present and Future of Educational Research in Europe, Porto, Portugal. 2014.
      RIV/00216224:14210/14:00074246 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Portugalsko.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Intergenerational Learning; Workplace; Illeris; Interactions; Content
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 19. 1. 2015 17:25.
    4. NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Mezigenerační učení v učitelských sborech: Obsahy a interakce. In Konference České asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci, Olomouc, 8-10. 9. 2014. 2014.
      Název anglicky: Intergenerational Learning Among Teachers: Content and Interaction
      RIV/00216224:14210/14:00074243 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Intergenerational Learning; Teacher; Content; Interaction; Illeris
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:30.
    5. NEHYBA, Jan, Jan KOLÁŘ, Michal DUBEC, Vladimír SMÉKAL, Karla BRÜCKNEROVÁ, Ludmila MUCHOVÁ, Dana MOREE, Jan VANĚK, Petr SVOJANOVSKÝ, Kateřina LOJDOVÁ a Jiří MAREŠ. Reflexe mezi lavicemi a katedrou. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 117 s. ISBN 978-80-210-6703-5.
      Název anglicky: Teacher-student reflection in the classroom
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: experiential reflective learning; lecturers; personal and social development; school; teachers
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 26. 10. 2016 16:22.

    2013

    1. MOON, Jennifer Ann, Michal DIVIŠ, Jan KOLÁŘ, Vít DOČEKAL, Josef VALENTA, Hana KASÍKOVÁ, Hana HORKÁ, Veronika RODRIGUEZOVÁ, Karla BRÜCKNEROVÁ a Michal DUBEC. Krajinou zkušenostně reflektivního učení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 118 s. ISBN 978-80-210-6296-2.
      Název anglicky: Landscape of Experiential and Reflective Learning
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: experiential reflective learning; lecturers; personal and social development
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 26. 3. 2014 12:52.

    2011

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 16, č. 2, s. 49-73. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2011-2-3.
      Digitální knihovna FF
      Název anglicky: A Range of Evaluative Situations and Evaluative Approaches in Art Educatioon
      RIV/00216224:14210/11:00066271 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school assessment; methods and forms of assessment; evaluative situation; verbal assessment; classification; assessment of art work; art lessons; art teacher
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 15. 4. 2014 12:03.
    2. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Skici ze současné estetické výchovy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 192 s. ISBN 978-80-210-5616-9.
      Název česky: Skici ze současné estetické výchovy
      Název anglicky: Sketches of contemporary aesthetic education
      RIV/00216224:14210/11:00067348 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: aesthetic education; art education; qualitative research; grounded theory
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 22. 4. 2014 13:13.

    2008

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Estetická výchova a osobnostně sociální rozvoj. Cizinci? Milenci? Sousedé? Přátelé? In K sobě, k druhým, k profesi: Sborník příspěvků z konference. Brno: Masarykova univerzita, 2008.
      Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 14. 12. 2010 17:58.

    2007

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla a Jan KOLÁŘ. Akademické centrum osobnostního rozvoje - hledání možností realizace osobnostní přípravy v rámci vysokoškolské přípravy pedagogických pracovníků. In Interakcia učitela a študenta v procese vysokoškolskej výučby. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007, s. 78-82, 182 s. ISBN 978-80-89220-60-1.
      Název anglicky: The Academic Center of the Personal Development - Finding possibilities of the personal development during teachers preparation at the University
      RIV/00216224:14210/07:00032202 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, garant) -- Kolář, Jan (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: personal development; teachers preparation
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. Jan Kolář, Ph.D., učo 55221. Změněno: 31. 3. 2010 15:22.

    2005

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla. Má tvůrčí psaní místo v nových vzdělávacích programech? In Sborník prací filozofické fakulty, Řada pedagogická. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 28-35, 7 s. ISBN 80-210-3891-8.
      Název česky: Má tvůrčí psaní místo v nových vzdělávacích programech?
      Název anglicky: Is there any place for creative writing in czech curricula documents?
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: creative writing; curricula; creative writing as a school subject; creative writing as a teaching method
      Recenzováno: ano

      Změnila: Jana Neubertová, učo 109420. Změněno: 15. 4. 2010 13:08.
Zobrazeno: 26. 4. 2024 03:31