česky | in English
Název anglicky: Is there a shared educational philosophy in schools? Is the principal the driver?
čeština. Česká republika.
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 16. 9. 2024 09:14.
Název česky: Jak ve výukové komunikaci rozpoznat tzv. produktivní žákovskou řeč
Název anglicky: How to Recognize Productive Student Participation in Classroom Discourse
čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 4. 9. 2024 23:34.
Název anglicky: Teaching quality in Czech primary schools from the pupils' perspective
čeština. Česká republika.
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 16. 9. 2024 08:59.
RIV/00216224:14210/23:00134195 Prezentace na konferencích. angličtina. Řecko.
Lintner, Tomáš (703 Slovensko, garant, domácí) -- Diviák, Tomáš (203 Česká republika) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: social network analysis; DyNAM; group work
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Racyn, učo 445546. Změněno: 27. 3. 2024 19:04.
Název anglicky: Changes in teachers' conceptualizations of students as a result of a collective dialogue intervention
angličtina. Finsko.
Klíčová slova anglicky: teachers' conceptualizations, teacher professional development program, intervention
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 5. 9. 2024 00:02.
RIV/00216224:14210/23:00134252 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
Lintner, Tomáš (703 Slovensko, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Malíková, Karolína (203 Česká republika, domácí) -- Rozmahel, Ivo (203 Česká republika, domácí) -- Vlček, Jakub (203 Česká republika, domácí) -- Nekardová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Social network analysis; Dynamic social network analysis; Peer relationships; School networks; Classroom group work; Classroom interaction
Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Racyn, učo 445546. Změněno: 22. 3. 2024 12:49.
Název česky: Ať jsou všichni žáci slyšet: Jak zapojit do výukové komunikace všechny žáky ve třídě
Název anglicky: Let's give voice to all students: How to let all students participate in classroom discourse
čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 16:37.
Název anglicky: DIALOGIC TEACHING : THE IMPACTS OF INTERVENTION STUDY ON PUPILS’ PARTICIPATION
RIV/00216224:14210/22:00129326 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
Sedláček, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; experimental design; student participation in classroom dialogue; collectivity
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 19. 3. 2023 22:09.
Název anglicky: DIALOGIC TEACHING: THE IMPACTS OF INTERVENTION STUDY ON PUPILS’ PARTICIPATION
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; experimental design; student participation in classroom dialogue; collectivity
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 13. 3. 2023 09:33.
Název česky: Jak do výukové komunikace produktivně zapojit všechny žáky ve třídě
Název anglicky: How to engage all students in the classroom in a productive way
RIV/00216224:14210/22:00129343 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom discourse; productive participation; teacher talk moves
Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 16:34.
RIV/00216224:14210/21:00119197 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Lintner, Tomáš (703 Slovensko, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: likeability; dominance; centralities; classroom seating arrangement; social network analysis; sociometry
Změnil: Tomáš Lintner, Ph.D., učo 438898. Změněno: 21. 4. 2022 23:29.
čeština. Česká republika.
Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 9. 11. 2021 13:37.
Název anglicky: Round table (panel discussion) on the forthcoming reform of undergraduate teacher training
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reform of undergraduate teacher training
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 2. 2022 09:43.
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: social networks; educational processes
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 22. 4. 2022 08:32.
RIV/00216224:14210/21:00118718 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Fučík, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Participation; classroom discourse; peer status; likeability; dominance
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 14. 7. 2021 10:53.
Název anglicky: Lower secondary schools in the process of adaptation on distance education : multiple case study
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: distance education; COVID-19; multiple case study; school headteachers; teachers´ authonomy
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 22. 4. 2022 12:03.
Název česky: Žáci jako spolužáci: participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě
Název anglicky: Students as classmates: students´participation in classroom discourse in the context of their social dominance
RIV: Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Navrátilová, Jana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: student participation;classroom discourse;student dominance;student social position in the classroom;peer relationships
Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 1. 8. 2024 02:18.
RIV/00216224:14210/20:00114376 Odborná kniha. angličtina. Německo.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; classroom intervention; teacher professional development; dialogic teaching
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2021 11:06.
RIV/00216224:14210/19:00107721 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Majcík, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Navrátilová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Drexlerová, Anna (203 Česká republika, domácí) -- Kychler, Jakub (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom talk; learning; student achievement
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 8. 2. 2024 15:28.
Název anglicky: How low-achieving students participate in classroom talk
RIV/00216224:14210/19:00107944 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom talk; participation; low achieving students
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 09:52.
Název anglicky: Classroom Discourse
RIV/00216224:14210/19:00108197 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Majcík, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Navrátilová, Jana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom discourse
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 26. 3. 2020 08:41.
Název česky: Výuková komunikace
Název anglicky: Clasroom Discourse
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: classroom discourse;learning;teaching;dialogic teaching
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 1. 8. 2024 01:55.
Název anglicky: Classroom Discourse
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: classroom discourse, learning, teaching, dialogic teaching
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 5. 5. 2020 12:50.
Název anglicky: Teacher Power Bases: Czech Adaptation of Teacher Power Use Scale
RIV/00216224:14410/17:00094796 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Ježek, Stanislav (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom interaction; power; power bases; reflected teacher power; adaptation of Teacher Power Use Scale; confirmatory factor analysis
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 12. 4. 2018 12:07.
Název anglicky: How teachers learn. Professional development as a way to dialogic teaching
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; educational communication; teacher professional development
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 11. 12. 2017 10:35.
Název anglicky: The Problem of Purposefulness in Dialogic Teaching
RIV/00216224:14210/17:00095421 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; principle of purposefulness; purposelessness of lesson; educational content; students’ replies involving argumentation; interventional programme for teachers
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 9. 4. 2018 12:24.
Název anglicky: Teachers’ Emotions in Teacher Development: Do They Matter?
RIV/00216224:14210/17:00095493 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; educational communication; teacher professional development
Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 18. 12. 2019 08:53.
Název anglicky: Creative writing in literary education as a tool of cognition
Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: creative writing
Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 28. 4. 2019 18:20.
Název anglicky: When Classroom Dialog Becomes Purposeless
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; purposefulness; curriculum
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 31. 1. 2018 23:08.
Název anglicky: Dialogic Teaching as a Realisation of Productive Culture of Teaching and Learning in Literary Education : How to Initiate and Sustain a Change
RIV/00216224:14210/16:00094677 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; productive culture of teaching and learning; classroom communication; action research
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 20. 4. 2018 17:28.
Název anglicky: How teachers learn. Professional development as a way to dialogic teaching
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; educational communication; teacher professional development
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 3. 3. 2017 15:49.
Název anglicky: How teachers learn: Professional development as a way to dialogic teaching
RIV/00216224:14210/16:00088620 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; educational communication; teacher professional development
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 13:19.
Název česky: Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
Název anglicky: Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: quality, quality in education, instructional quality, educational, content, teacher, teacher education, instruction, research
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 11. 10. 2016 13:55.
Název česky: Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
Název anglicky: Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: quality, quality in education, instructional quality, educational, content, teacher, teacher education, instruction, research
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 3. 6. 2016 09:06.
Název anglicky: Professional development for dialogic teaching: presentation & discussion. 7. 7. 2016, Faculty of Education, University of Cambridge
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: classroom discourse; dialogic teaching; teacher professional development
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Mezinárodní význam: ano
Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 20. 10. 2016 14:23.
RIV/00216224:14210/16:00088446 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Austrálie.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: teacher expectations; teacher behaviour; classroom discourse; participation; low-expectancy students
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 18. 3. 2020 16:21.
Název anglicky: Action Research as a Means to Change Classroom Discourse
RIV/00216224:14210/15:00080868 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Japonsko.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom discourse; dialogic teaching; action research
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 19. 3. 2016 19:30.
Název česky: Akční výzkum: Učitel a žáci v dialogickém vyučování
Název anglicky: Action Research: Teacher and pupils in dialogic teaching
Klíčová slova anglicky: Action Research; Dialogic Teaching
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 26. 4. 2019 12:17.
Název anglicky: When algorithms become a safeguard mechanism
RIV/00216224:14210/15:00081000 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: algoriths; didactics of the Czech language; syntax
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 30. 3. 2016 23:35.
Název anglicky: It should be the true since it was in the newspaper
RIV/00216224:14210/15:00081559 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: the news; media ducation
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 31. 3. 2016 15:11.
Název anglicky: Is it possible to implement dialogic teaching in the literary lessons?
RIV/00216224:14210/15:00081558 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: dialogic teaching; action research; literary lesson
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 31. 3. 2016 00:03.
Název anglicky: Socialization into School Scientific Language
RIV/00216224:14210/15:00081616 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: socialization; school scientific language; linguistic ethnography
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 31. 3. 2016 15:15.
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 17. 8. 2018 10:13.
Název anglicky: Symposium : Action research of classroom discourse
RIV/00216224:14210/15:00081030 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: action reserach; classroom discourse
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 23. 3. 2016 15:33.
Název anglicky: Through the streets of language: The usage of the linguistic ethnography in the process of analysing data
RIV/00216224:14210/15:00081557 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: linguistic ethnography; analyse; coding; research design
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 31. 3. 2016 00:26.
Název anglicky: From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes
RIV/00216224:14410/15:00081507 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Kohoutek, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí) -- Ježek, Stanislav (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Power; power relations; student teacher; pregradual teacher education; teaching practice; lower secondary education; power bases; coercive power; legitimate power; referent power; reward power; expert power
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 20. 6. 2017 14:11.
Název anglicky: From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Power; power relations; student teacher; pregradual teacher education; teaching practice; lower secondary education; power bases; coercive power; legitimate power; referent power; reward power; expert power
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 2. 6. 2016 13:46.
Název anglicky: From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes
Klíčová slova anglicky: Power; power relations; student teacher; pregradual teacher education; teaching practice; lower secondary education; power bases; coercive power; legitimate power; referent power; reward power; expert power
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 16. 2. 2016 12:07.
Název anglicky: Student participation in communication as a product of teacher-student interaction
RIV/00216224:14210/15:00081527 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom communication; student participation; student performance; Pygmalion effect
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 30. 3. 2016 14:06.
Název česky: Hledání skrytých kvalit: rozhovor s Fredem Korthagenem
Název anglicky: In Search of Hidden Qualities: An Interview with Fred Korthagen
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 1. 7. 2014 15:05.
RIV/00216224:14210/14:00087707 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Německo.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: School Language; School Scientific Lexicon; Translation Strategies; Linguistic Ethnographgic Analysis
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 17:31.
Název anglicky: Power relationships between novice teachers and their students
RIV/00216224:14410/14:00073805 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: power; conflict; consensus; cooperation; novice teachers; student teachers; reality shock
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 17. 3. 2015 09:21.
RIV/00216224:14210/14:00074299 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Classroom discourse; dialogic teaching; action research
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:46.
Název anglicky: (Re-)Construction of the school scientific vocabulary
RIV/00216224:14210/14:00073620 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: socialization in school language; school scientific vocabulary; scientific terms; everyday terms; linguistic ethnography
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:53.
RIV/00216224:14210/14:00073609 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Nizozemské království.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Dialogic teaching; Discussion; Dialogue; Argumentation; Semantic noise
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 19. 4. 2024 12:21.
Název anglicky: Action Research of Educational Communication
RIV/00216224:14210/13:00066350 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Sedláček, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: action research; educational communication
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 8. 4. 2014 14:45.
Název anglicky: Development of Power Relationships in the Classroom of Future Teachers
RIV/00216224:14410/13:00073447 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: power relationships; classroom; teacher; lower secondary classes
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 11. 8. 2014 13:34.
Název anglicky: Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction
RIV/00216224:14410/13:00066815 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Slavík, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Mužík, Vladislav (203 Česká republika, domácí) -- Trna, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Janko, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Lokajíčková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Lukavský, Jindřich (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Sliacky, Jiří (203 Česká republika) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Šebestová, Simona (203 Česká republika) -- Vondrová, Naďa (203 Česká republika) -- Zlatníček, Pavel (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: quality; quality in education; instructional quality; educational; content; teacher; teacher education; instruction; research
Recenzováno: ano
Změnil: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc., učo 549. Změněno: 17. 2. 2015 20:59.
Název česky: Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
Název anglicky: Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction
Klíčová slova anglicky: quality, quality in education, instructional quality, educational, content, teacher, teacher education, instruction, research
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 23. 11. 2016 16:48.
Název anglicky: Making the Implicit Visible: (Re)Construction of the School Scientific Lexicon
Pedagogika a školství. angličtina. Dánsko.
Klíčová slova anglicky: school scientific lexicon; school language; language socialization
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 7. 11. 2016 12:10.
Název anglicky: Concept of power in mixed methods research: outline of research design
RIV/00216224:14410/13:00066381 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: percieved teacher power; classroom
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 16. 10. 2013 11:11.
Název česky: Žákovská percepce moci učitelů základní školy v kontextu délky jejich pedagogické praxe
RIV/00216224:14410/13:00066436 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Turecko.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bradová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: student power perception; classroom; teacher; lenght of practise of teacher; Teacher Power Use Scale; lower secondary classes
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 28. 3. 2014 10:45.
Název česky: Percepce moci u učitelů noviců a expertů na základní škole
RIV/00216224:14410/13:00066231 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. angličtina. Turecko.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: power perception; classroom; novice and expert teacher; lower secondary classes
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 28. 3. 2014 10:55.
Název česky: Tvůrčí psaní - medikace výukové komunikace?
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: creative writing; educational communication; Antonín Sova
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 25. 3. 2014 12:48.
Název anglicky: Visual acts in instructional communication
RIV/00216224:14210/13:00066040 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: instructional communication; educational communication; visual acts of meaning; verbal communication; non-verbal communication; IRF exchange structure
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 16. 4. 2014 15:15.
Název anglicky: Perceived teacher power in the classroom: Czech adaptation of Teacher Power Use Scale
RIV/00216224:14410/13:00067029 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: percieved teacher power; classroom; questionnaire adpatation
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 1. 4. 2014 14:30.
Název anglicky: Perceived teacher power in the classroom: Czech adaptation of Teacher Power Use Scale
RIV/00216224:14410/13:00066232 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: percieved teacher power; classroom; questionnaire adpatation
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 1. 4. 2014 14:30.
Název česky: Žákovská gestika ve vyučování jako proces zviditelňování myšlení
Název anglicky: Pupils gestures in education as a process of making thinking visible
RIV/00216224:14210/13:00066149 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: gestures; speech; explanatory talk; pupils; thinking
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 25. 4. 2014 15:04.
Název česky: Interaction of Teachers’ Explanations with Pupils’ Clarifying Strategies
Název anglicky: Interaction of Teachers’ Explanations with Pupils’ Clarifying Strategies
RIV/00216224:14210/12:00057772 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: explanation; clarifying strategies; educational communication
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 10. 4. 2013 22:24.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 27. 2. 2013 17:01.
Název anglicky: Communication in classroom
RIV/00216224:14210/12:00057269 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational comunication; classroom; qualitative research
Recenzováno: ano
Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 18. 11. 2014 11:44.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: educational comunication; classroom; qualitative research
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 11. 3. 2012 22:24.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: interview; Ondřej Hausenblas; RWCT; PAU; czech language
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 2. 4. 2013 15:31.
Název anglicky: Symposium on Communication Practices in the Classroom: Visible and Hidden Dimensions of Teaching
RIV/00216224:14210/12:00061207 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: communication practices; visible dimensions of teaching; hidden dimensions of teaching; educational communication
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 19:12.
Název česky: The Visual in Educational Communication
Název anglicky: The Visual in Educational Communication
RIV/00216224:14210/12:00057620 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: visual acts of meaning; visuality; educational communication; non-verbal communication
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 19:25.
Název česky: Tvůrčí psaní jako cesta k tvořivé pedagogické komunikaci
Název anglicky: Creative Writing as a Way to Creative Educational Communication
RIV/00216224:14410/12:00063265 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Creative writing; creativity; educational communication; Antonín Sova
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 27. 2. 2013 17:02.
Název anglicky: Creative writing in literary education as a tool of cognition
RIV/00216224:14210/12:00074704 Editorství odborné knihy. Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
Fišer, Zbyněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dvořáková, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Cholastová, Jitka (203 Česká republika, domácí) -- Kuběnský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kopečná, Pavla (203 Česká republika) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: creative writing
Změnil: Mgr. Petr Kuběnský, učo 215339. Změněno: 30. 10. 2016 00:58.
Název anglicky: The Visual in Educational Communication
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 31. 10. 2012 14:18.
Název česky: Výuka vědeckých pojmů českého jazyka v kontextu každodenní žákovské zkušenosti
Název anglicky: Teaching of scientific concepts of the Czech language in the context of everyday pupil experience
RIV/00216224:14410/12:00081870 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: scientific concepts; Czech language; everyday pupils experience; contextualization
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 7. 11. 2016 12:13.
Název anglicky: Teaching of scientific concepts of the Czech language in the context of everyday pupil experience
RIV/00216224:14410/12:00063877 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: scientific concepts; Czech language; everyday pupils experience; contextualization
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 2. 4. 2013 15:34.
Název anglicky: Dialogical Structures in Educational Communication in Secondary Schools
RIV/00216224:14210/11:00049745 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Makovská, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom communication; structure; initiation; reply; feedback;
Recenzováno: ano
Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 18. 11. 2014 11:46.
Název česky: Dítě v procesu osvojování jazyka
Název anglicky: Child in the Process of Language Acquisition
RIV/00216224:14210/11:00050279 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Process of Language Acquisition; Communication; Child
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 10:47.
Název česky: Vliv přesvědčení učitele na komunikaci s žáky
Název anglicky: Influence of teachers’ beliefs on communication with pupils
RIV/00216224:14210/11:00050056 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Teacher’s belief; communication; style of classroom management; language of control; order; qualitative research
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 11:06.
Název česky: Koncept jasnosti ve výukové komunikaci
Název anglicky: The Concept of Clarity in Educational Communication
RIV/00216224:14210/11:00050548 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: clarity; educational communication
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 11:23.
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 12. 2016 14:45.
Název anglicky: An organizational forms of the teaching as Perceived by Teachers
RIV/00216224:14210/11:00050037 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: teacher; school; research; didactics; organizational forms
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 11:40.
Název česky: Struktura a obsah komunikace mezi učitelem a žáky
Název anglicky: Structure and content of educational communication between teacher and pupils
RIV/00216224:14210/11:00050307 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational communication; techer; structure of educational communication
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 13:19.
Název anglicky: Structure and content of educational communication between teacher and pupils
RIV/00216224:14210/11:00050521 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: IRF structure; teacher questioning; pupil rejoinders; cognitive learning
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 13:20.
Název česky: Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci
Název anglicky: Teacher’s belief on educational communication
RIV/00216224:14210/11:00050520 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational communication; subjective theories of teachers; IRF structure; discussion
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 13:20.
Název česky: Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci
Název anglicky: Teachers subjective theories on educational communication
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: educational communication; subjective theories; teacher
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 20. 3. 2012 16:04.
Název česky: Techniky zěmny chování a jejich využití ze strany žáků
Název anglicky: Pupils' Use od Behavioural Alteration Techniques
RIV/00216224:14210/11:00050277 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: behaviour alteration techniques; resistance strategies; power in the classroom; communication; pupils
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 13:27.
Název česky: Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci
Název anglicky: Pupils’ (Non)Understanding in Educational Communication
RIV/00216224:14210/11:00050280 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: understanding; non-understanding; mis-understanding; educational communication; pupils’ clarifying strategies
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 28. 12. 2011 14:05.
Název česky: Žákovské strategie při hledání odpovědí na otázky učitele
Název anglicky: Strategies Pupils Employ in the Search for Answers to Teachers' Questions
RIV/00216224:14210/11:00050278 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational communication; IRF structure; pupil rejoinders; cognitive correspondence
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 14:43.
Název anglicky: Pupils´Reply Acts in Educational Communication
RIV/00216224:14210/11:00049720 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational sciences; educational communication; classroom; research; pupil
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 8. 4. 2011 13:10.
Název česky: Čas psaní: vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých
Název anglicky: Time of Writing: Development of Children’ Literary Texts in Dialogue with Adult Culture
RIV/00216224:14210/10:00049302 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: writing; scripturality; primary school pupils
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 13. 3. 2011 13:38.
Název anglicky: Dialogical Structures in Educational Communication
RIV/00216224:14210/10:00047737 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational communication; dialogic teaching; I-R-F structure; qualitative research
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 20. 4. 2011 14:48.
Název česky: Pojetí moci v žákovských vyprávěních
Název anglicky: The Concept of Power in Student Stories
RIV/00216224:14210/10:00049303 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: power of the school; power of the teacher; hidden curiirulum; narrative analysis; genre
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 25. 5. 2014 10:39.
Název anglicky: Students’ Use of Behavioral Alteration Techniques
RIV/00216224:14210/10:00047736 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: behaviour alteration techniques; resistance strategies; power in the classroom; communication; pupils
Změnila: Mgr. Kateřina Pevná, učo 75509. Změněno: 15. 4. 2011 17:11.
Název česky: Techniky změny chování a jejich využití ze strany žáků
Název anglicky: Students’ Use of Behavioral Alteration Techniques
RIV/00216224:14210/10:00047734 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: behaviour alternation techniques; resistance strategies; power in the classroom; communication; pupils
Změnila: Mgr. Kateřina Pevná, učo 75509. Změněno: 14. 4. 2011 17:08.
Název česky: Výukový dialog v české škole
Název anglicky: Educational Dialog in Czech Secondary School
RIV/00216224:14210/10:00049349 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Makovská, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational communication; dialogic teaching; I-R-F strukcture
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 8. 4. 2011 13:49.
Název anglicky: Pupils’ (Non)Understanding in Educational Communication
RIV/00216224:14210/10:00049313 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: understanding; non-understanding; mis-understanding; educational communication; pupils’ clarifying strategies
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Kateřina Pevná, učo 75509. Změněno: 15. 4. 2011 17:13.
Název česky: Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv
Název anglicky: Classroom Dicscourse(s) seen from Different Perspectives
RIV/00216224:14210/09:00049301 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Makovská, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: classroom; social climate; discourse analysis; narrative analysis; communities of practice
Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 13. 3. 2011 13:10.