česky | in English
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Martin Fico, učo 475560. Změněno: 18. 9. 2024 19:07.
Název anglicky: Effectiveness of psychotherapy in the context of health insurance companies’ preventive programs
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: psychotherapy; effectiveness; naturalistic study
Recenzováno: ano
Změnil: prof. Mgr. Tomáš Řiháček, Ph.D., učo 21252. Změněno: 30. 7. 2024 09:56.
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: routine outcome monitoring; effectiveness; mechanisms; experiment; protocol
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnil: prof. Mgr. Tomáš Řiháček, Ph.D., učo 21252. Změněno: 16. 9. 2024 15:07.
Název anglicky: Professional Development Map for Student Teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: proffessional development, self-assessment competence
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 23. 7. 2024 14:34.
Název anglicky: Applications of deep language models for reflective writings
RIV/00216224:14330/23:00129992 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Štefánik, Michal (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: Deep learning; Natural language processing; Reflection dataset; Reflection classification; Analyses of reflective journals; Generalized linear mixed models
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 22. 2. 2024 15:58.
Název anglicky: DeePsy : Introducing an online feedback tool for psychotherapy
RIV/00216224:14230/23:00134509 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Řiháček, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Čevelíček, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Polok, Alexander (203 Česká republika) -- Matějka, Pavel (203 Česká republika) -- Doležal, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: routine outcome and process monitoring; feedback; web application; DeePsy
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 13. 2. 2024 11:08.
Název anglicky: DeePsy : Web application for routine process and outcome monitoring in psychotherapy and counseling
RIV/00216224:14230/23:00134504 Software. čeština. Česká republika.
Řiháček, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Matějka, Pavel (203 Česká republika) -- Čevelíček, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Polok, Alexander (203 Česká republika) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Žižka, Josef (203 Česká republika) -- Karafiát, Martin (203 Česká republika) -- Doležal, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: DeePsy; routine outcome monitoring; process monitoring; feedback-informed treatment
Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 8. 4. 2024 12:10.
RIV/00216224:14410/23:00129923 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Cigán, Jakub (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Group reflective practice; student teachers; turn-taking; facilitation; multilevel modeling; seating arrangement; sociometric badges
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 1. 3. 2023 15:18.
Název česky: Reflexe praxe na PdF MU: Co na webu nenajdete
Název anglicky: Reflection of Practice: Things You Can not Find On-line
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reflected praxis, department of pedagogy, reflection
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Jiřina Karasová, učo 514894. Změněno: 16. 10. 2023 10:21.
Název anglicky: Student-centered teacher responses to student behavior in the classroom: A systematic review.
RIV/00216224:14410/23:00130683 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Karasová, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: communication skills; classroom behavior management; student-centered; systematic review; communication strategies
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 24. 1. 2024 13:54.
Název česky: Chaos osobnostních rozvojů aneb kolik jich je?
Název anglicky: Chaos of personality development or how many are there?
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: personality development; personal and social development; personality;
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 25. 7. 2022 12:51.
Název anglicky: Characteristics and effect of programs to promote well-being in adolescent education : a review study.
RIV/00216224:14410/22:00130169 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Bula, Marek (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: well-being; adolescence; prevention; lower secondary school
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Marek Matouš Bula, učo 517431. Změněno: 14. 2. 2024 13:06.
Název česky: Metafora, čistý jazyk a kvalitativní výzkum
Název anglicky: Metaphor, Clean Language and Qualitative Research
angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: Clean Language Interviewing; Qualitative Methodology; Market Research Business; Social Sciences Methodology
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 24. 1. 2024 15:00.
Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 20. 3. 2023 10:23.
Název česky: Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills; teacher education evaluation; tool for teachers and students
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 16. 3. 2023 09:23.
Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 6. 3. 2023 11:48.
Název česky: Reflexe praxe: od skupinové reflexe k deliberativní praxi
Název anglicky: Reflective practice: From Group Reflection to Deliberative Practice
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reflective practice, pre-service teachers, deliberative practice, role playing
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 14. 7. 2022 15:42.
Název česky: ShallowPsy - beta verze
Název anglicky: ShallowPsy - beta version
RIV/00216224:14230/22:00129484 Projekty výzkumu a vývoje. čeština. Česká republika.
Matějka, Pavel (203 Česká republika, garant) -- Řiháček, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Čevelíček, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Sojka, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Žižka, Josef (203 Česká republika) -- Wágner, Daniel (203 Česká republika) -- Karpíšek, Radim (203 Česká republika) -- Ladmanová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Loulová, Štěpánka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: web platform; psychotherapy; routine outcome measurement; automatic speech recognition; machine learning
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 21. 9. 2022 11:20.
Název anglicky: Symposium on research and practice in psychotherapy : Feedback in psychotherapy
RIV/00216224:14230/22:00120016 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
Řiháček, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Roubal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vybíral, Zbyněk (203 Česká republika, domácí) -- Čevelíček, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Sojka, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: psychotherapy; feedback; deliberate practice
Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 17. 3. 2022 15:30.
Název anglicky: Theory and methodology of education
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Educational theory and methodology; play; communication; critical thinking; multicultural education; attitudes and prejudices; sociological theories of education; classroom teacher
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Baštářová, učo 105126. Změněno: 18. 10. 2022 11:01.
Název anglicky: Theory and methodology of education
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Educational theory and methodology; play; communication; critical thinking; multicultural education; attitudes and prejudices; sociological theories of education; classroom teacher
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Baštářová, učo 105126. Změněno: 10. 10. 2022 12:23.
Název anglicky: Czech-English Reflective Dataset (CEReD)
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reflective writing; reflective categories; pre-service teachers, hand annotation
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 31. 3. 2021 11:57.
Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
RIV/00216224:14410/21:00128582 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Černá, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Vystrčilová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: evaluation instruments; quality of education; evaluation in education; teacher
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 9. 2. 2023 08:40.
Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:41.
Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 19. 10. 2021 07:58.
Název česky: První kroky sociálního a emočního rozvoje v přípravě budoucích učitelů
Název anglicky: The first steps of social and emotional development in the training of pre-service teachers
čeština. Česká republika.
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 13. 9. 2021 15:41.
Název anglicky: Stories of teachers’ identity: Between personal and professional experience
RIV/00216224:14410/21:00119156 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Teacher identity; professional identity; personal identity; narratives
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 3. 2. 2022 12:22.
Název česky: Subjektivně vnímaná spravedlnost u studentů učitelství
Název anglicky: Subjectively perceived justice among teacher students
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: justice, teacher students, questionnaire, types of justice
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 23. 2. 2022 16:05.
Název česky: Automatická detekce reflektivního psaní u studentů učitelství
Název anglicky: Automatic detection of reflective writing in pre-service teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reflective diary; reflection; pre-service teachers; natural language processing; machine learning
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 5. 2021 14:36.
Název anglicky: Clean Language Interviewing as a Second-Person Method in the Science of Consciousness
RIV/00216224:14410/20:00115771 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lawley, James (826 Velká Británie a Severní Irsko)
Klíčová slova anglicky: second-person interview; Clean Language Interviewing; evaluation; qualitative validation; content-empty perspective
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 3. 2. 2021 11:38.
Název anglicky: „I am the principal of a private alternative school.“
čeština.
Klíčová slova anglicky: director, alternative school, narrative identity
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 3. 5. 2021 10:25.
Název anglicky: Development of pre-service teacher training community
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: pre-service teacher trainig; practice;
Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 27. 2. 2021 23:07.
Název česky: Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU
Název anglicky: Towards the quality 2016–2020 in pedagogical-psychological preparation of future teachers at the Faculty of Education MU
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: evaluation, curriculum, teaching propedeutics
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 19. 6. 2020 11:46.
Název česky: Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU
Název anglicky: Towards the quality 2016–2020 in pedagogical-psychological preparation of future teachers at the Faculty of Education MU
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: evaluation, curriculum, teaching propedeutics
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 19. 6. 2020 11:45.
Změnil: Mgr. Václav Vydra, učo 428798. Změněno: 31. 8. 2020 21:26.
RIV/00216224:14330/19:00108978 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
Ukrop, Martin (703 Slovensko, garant, domácí) -- Švábenský, Valdemar (703 Slovensko, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: reflective practice; learning journal; teacher training; teaching assistants; teaching skills
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 3. 2. 2021 11:44.
Název česky: Za hranice komfortní zóny
Název anglicky: Beyond the comfort zone
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: comfort zone; myths; metaphors; psychological safety
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 25. 7. 2022 12:22.
Název česky: Neuromýty u učitelů na základní škole
Název anglicky: Neuromyths in the elementary school teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Neuromyths in education; neuropedagogics; misconceptions; teacher; elementary school;
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 16:30.
Název česky: Šest mýtů o reflexi?
Název anglicky: Six myths about reflection
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reflection, myths, experience eduaction
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 16:14.
Název česky: Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 24. 7. 2017 13:55.
Název česky: Skryté determinanty komunikace ve skupinové reflexi praxe u studentů učitelství
Název anglicky: Hidden determinants of communication in group reflection of practice
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: group reflection, reflective practice, pre-service teacher, non-linguistic social signals, emotions
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 16:49.
Název česky: vybrané determinanty komunikace ve skupinové reflexi
Název anglicky: Some determinants of communication in group reflection of practice
Klíčová slova anglicky: group reflection; sociometric badges; pre-service teacher; non-linguistic social signals
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 17:04.
Název česky: Vtělesněná morálka: Vliv těla na morální usuzování
RIV/00216224:14210/16:00090981 Prezentace na konferencích. Psychologie. angličtina. Slovensko.
Juřík, Vojtěch (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šašinka, Čeněk (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kamila (203 Česká republika, domácí) -- Chmelařová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Pospíchal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Ugwitz, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Chmelík, Jiří (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Embodiment embodied cognition decision-making morality moral dilemma
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 21. 4. 2017 10:18.
Název česky: Nové možnosti vedení hloubkového rozhovoru v kvalitativním výzkumu
Název anglicky: New possibilities how to conduct in-depth interview in qualitative research
RIV/00216224:14410/16:00087806 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: conducting in-depth interview; first and second person perspective; evaluation
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 24. 3. 2017 16:44.
Název česky: Dotazování z pozice druhé osoby: psycho-fenomenologie, popisná metoda vzorkování zkušenosti, čisté dotazování
Název anglicky: Second Person Interview: Psycho-phenomenology, Descriptive Sampling Method and Clean Language Interviewing
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Psycho-phenomenology, Descriptive Sampling Method and Clean Language Interviewing
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 1. 2017 16:32.
Název česky: Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Název anglicky: Becoming a Teacher: The Dance Between tacit and Explicit Knowledge
RIV/00216224:14410/16:00088712 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švec, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Šíp, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Slavík, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Lawley, James (826 Velká Británie a Severní Irsko)
Klíčová slova anglicky: student teachers; teacher practice; tacit knowledge; explicit knowledge; methapors; clean language
Recenzováno: ano
Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 30. 3. 2017 19:02.
Název anglicky: Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 24. 7. 2017 14:23.
Název anglicky: Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 16. 2. 2017 12:11.
Název česky: Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství
Název anglicky: Tacit knowledge in the metaphors of a pre-service teacher
RIV/00216224:14410/16:00088061 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit knowledge; types of tacit knowledge; manifestations of tacit knowledge; metaphors; clean language
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 2. 8. 2016 19:44.
Název anglicky: Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience
RIV/00216224:14410/16:00088075 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: self-study; teaching teacher educators; reflective practice
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 11. 8. 2016 13:29.
Název anglicky: Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 28. 11. 2016 17:48.
Název česky: Učení dospělých jako celoživotní zájem: rozhovor s Peterem Jarvisem
Název anglicky: Adult Learning as a Lifelong Concern: Interview with Peter Jarvis
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: interview, adult learning, lifelong learning, andragogy, Peter Jarvis
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Změněno: 22. 2. 2016 11:37.
Název česky: Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
Název anglicky: Manifestations of Tacit Knowledge in Metaphors of Student Teacher
RIV/00216224:14410/15:00081036 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit knowledge; clean language; metaphors; pre-service teachers
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:41.
Název česky: Metafory v tacitní dimenzi subjektivního pojetí výuky studentů učitelství
Název anglicky: Metaphors in the tacit dimension of student teachers’ subjective theories
RIV/00216224:14410/15:00081037 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Švec, Vlastimil (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Lanc, Jakub (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit dimension of subjective theories; metaphors; clean language; reflection
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44.
Název česky: Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
Název anglicky: Unexpected situations for student teacher
RIV/00216224:14410/15:00081040 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: unexpected situations; student teacher; tacit knowledge
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44.
Název česky: Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
Název anglicky: Expressions of tacit knowledge in the metaphor of the student teacher
RIV/00216224:14410/15:00081044 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit konwledge; subjective approach to teaching; clean language
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:45.
Název anglicky: Educational occasion for cultivation fo reflective thinking
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reflective thinking;reflection of pedagogical practice;professional community
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D., učo 52296. Změněno: 11. 2. 2016 12:33.
Název anglicky: The knowledge base of teaching
Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 15. 2. 2016 08:31.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 23. 2. 2015 10:48.
Název anglicky: Teacher-student reflection in the classroom
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: experiential reflective learning; lecturers; personal and social development; school; teachers
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 26. 10. 2016 16:22.
Název anglicky: Reflection in The Process of Learning. Ten Times Equally Yet Differently...
RIV/00216224:14210/14:00075069 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí) -- Kolb, David A. (840 Spojené státy) -- Korthagen, Fred A. J. (528 Nizozemské království) -- Boud, David (36 Austrálie) -- Jarvis, Peter (826 Velká Británie a Severní Irsko) -- Moon, Jennifer A. (826 Velká Británie a Severní Irsko) -- Kolář, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dobrovolná, Saša (203 Česká republika) -- Švec, Jakub (203 Česká republika) -- Valenta, Josef (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: Experiential Reflection Learning Groupwork Lecturers Personal Social Development
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:51.
Název česky: Tacitní znalost, metafora a čistý jazyk
Název anglicky: Tacit knowledge, metaphor and clean language
Klíčová slova anglicky: clean language; tacit knowledge; metaphors
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 5. 2015 12:21.
Název česky: Vtělené modelování jako metoda učení a vyučování
Název anglicky: Embodied modelling as a method of learning and teaching
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: embodied mind, modelling, learning, visualization, storytelling
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 8. 4. 2015 11:26.
Název česky: Znalostní báze učitelství
Název anglicky: The knowledge base of teaching
RIV/00216224:14410/14:00078562 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švec, Vlastimil (203 Česká republika, domácí) -- Krátká, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Cásková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Jakešová, Jitka (203 Česká republika, domácí) -- Jašková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Koubek, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Vystrčil Marková, Petra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 20. 1. 2015 19:26.
Název anglicky: The knowledge base of teaching
Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 14. 1. 2016 14:25.
Název česky: Zpětná vazba v práci učitele
Název anglicky: Feedback in teacher pratice
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: interpersonal feedback, teacher
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 23. 2. 2015 10:50.
Název česky: Čistý jazyk jakožto dialogický přístup?
Název anglicky: Clean language as dialogic approach
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: clean language, dialogic approach, embodied metaphor
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 29. 4. 2014 14:02.
Název česky: Koncept čistého jazyka v psychoterapii
Název anglicky: Concept of Clean Language in Psychotherapy
RIV/00216224:14210/13:00069156 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lanc, Jakub (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: clean language; metaphors; embodied mind; questions
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 17. 4. 2014 21:32.
Název anglicky: Process of Learning in Group Reflection at Trainers Personal and Social Development
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: experiential learning; reflection; personal and social development; trainers
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 26. 9. 2013 22:15.
Název česky: Sociální neurověda vzdělávání
RIV/00216224:14210/13:00075229 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Social Neuroscience; Education; Perspective of the First Person
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 26. 3. 2015 16:17.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: experiential learning, reflection, personal and social development
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 26. 9. 2013 22:06.
Název česky: Skupinová reflexe u lektorů osobnostně sociálního rozvoje
Název anglicky: Group reflection in lecturers of personal and social development
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Group reflection lecturers personal and social development
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 3. 12. 2012 22:33.
Název česky: Skupinová reflexe u lektorů osobnostně sociálního rozvoje
Název anglicky: Group reflection in lecturers of personal and social development
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: group reflection;lecturers; personal and social development
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 5. 5. 2016 18:40.
Název anglicky: The reflection of social cognitive theory in the activities of lecturers working with a group
RIV/00216224:14210/12:00061666 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Kolář, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: group work; social cognitive theories; personal and social development; lecturers; subjective theories
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 25. 3. 2013 23:20.
Název anglicky: The process of experiential reflective learning in a concepts of personal and social development lecturers.
RIV/00216224:14510/12:00058233 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Kolář, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: personal and social development; lecturers; experiential reflective learning
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 31. 10. 2016 16:04.
Název anglicky: Reflective And Experiential Learning In Personal-Social Development
RIV/00216224:14210/12:00057764 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: reflective and experiential learning; personal-social development reflection
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 18:52.
Název anglicky: Three inspirations from Peter Jarvis
RIV/00216224:14210/12:00061664 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Jarvis; disjuncture; experience learning; experiential learning; existencialism; learning process model
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 19:27.
Název česky: V krajině slov a metafor Josefa Šafaříka
Název anglicky: The Landscape of Words and Metaphors Josef Safarik
Filosofie a náboženství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Josef Safarik, metaphor, concept, word, epistemology
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 15. 1. 2013 22:16.
Název česky: Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu
Název anglicky: Personal-Social Development – on the Meanings of this Concept through the Optics of Pedagogical Discourse
RIV/00216224:14210/11:00050294 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Kolář, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: learning; experiential learning; reflective learning; personal and social development
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 20. 3. 2012 14:46.
Název česky: Reflexe a její podoba v procesu učení a osobnostně sociálním rozvoji
Název anglicky: Reflection and its Form in Learning Process and Personal-Social Development
RIV/00216224:14210/11:00050271 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kolář, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Hak, Martin (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: reflection experiential reflective learning; a pilot survey
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 12:07.
Název česky: Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna
Název anglicky: Experiential reflective learning and comfort zone
RIV/00216224:14210/11:00050269 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: experiential reflective learning comfort zone Kurt Lewin’s theory of personality; experiential learning
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 14:10.
Název česky: Zkušenostně reflektivní učení v přípravě studentů pomáhajících profesí
Název anglicky: eflective experiential learning in the preparation of the students of helping professions
RIV/00216224:14210/11:00050297 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Kolář, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: learning; experiential learning; reflective learning
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 12. 4. 2012 11:18.
Název anglicky: Experiential reflective learning in social educators training
RIV/00216224:14210/11:00050312 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Kolář, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: experiential learning; reflective learning
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 14:11.
Název česky: Zkušenostně reflektivní učení ve vzdělávání (nejen) sociálních pedagogů
Název anglicky: Experiential reflective learning in social educators training
RIV/00216224:14210/11:00049889 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Kolář, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: learning; experiential learning; reflective learning
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Jan Kolář, Ph.D., učo 55221. Změněno: 2. 1. 2012 10:59.
Název česky: Konflikty ve středisku
Název anglicky: Conflicts in scout center
Klíčová slova anglicky: conflict communication resolution negotiation
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 26. 12. 2011 14:23.
Název anglicky: Soft skills as part of personal and social development in the information and library profession
RIV/00216224:14210/10:00044736 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Kolář, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: education; soft skills; information and library profession
Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 14:52.