Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

  1. DENGLEROVÁ, Denisa, Jan KALENDA, Radim ŠÍP a Markéta KOŠATKOVÁ. Dancing between money and ideas: inclusion in primary education in the Czech Republic from 2005 to 2020. 2022. doi:10.1080/13603116.2022.2134475.
  2. KOŠATKOVÁ, Markéta a Stupak OKSANA. Digital tools in the training of future specialists. House of Europe, 2022. 76 s.
  3. KOŠATKOVÁ, Markéta. DISKURZIVNÍ ROVINA IMPLEMENTACE INKLUZE: MEDIÁLNÍ ANALÝZA. In Česká asociace pedagogického výzkumu. 2022.
  4. KOŠATKOVÁ, Markéta, Miroslav BIELIK a Lenka ĎULÍKOVÁ. Diversity as a Norm - a Case Study of a "Special School". In The European Conference on Educational Research. 2022.
  5. JANÍK, Zdeněk a Markéta KOŠATKOVÁ. Education for Diversity and Inclusion. In Educating the Whole Being: Inclusive, International and Intercultural Perspectives EWBIIIP 2022. 2022.
  6. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. Brno: Masarykova univerzita, 2022. 275 s. ISBN 978-80-280-0124-7.
  7. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. 275 s. ISBN 978-80-280-0124-7.
  8. DENGLEROVÁ, Denisa, Radim ŠÍP, Markéta KOŠATKOVÁ a Martina KUROWSKI. Politické souvislosti proměn ve vzdělávání. In XXX. konference ČAPV. 2022.
  9. NĚMEC, Jiří, Lenka GULOVÁ, Hana HORKÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Jan NEHYBA a Radek POSPÍŠIL. Teorie a metodika výchovy. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0131-5.
  10. NĚMEC, Jiří, Lenka GULOVÁ, Hana HORKÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Jan NEHYBA a Radek POSPÍŠIL. Teorie a metodika výchovy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Elportál. ISBN 978-80-280-0131-5.
  11. 2021

  12. KOŠATKOVÁ, Markéta a Oksana STUPAK. Aspects of education in the 21st century. 2021.
  13. SEDLÁKOVÁ, Markéta a David KOŠATKA. Construction of Global Competence in Higher Education: Discourse of Internationalization, Decolonization, and Social Justice. In The Role of Universities in Addressing Societal Challenges and Fostering Democracy. 2021.
  14. SEDLÁKOVÁ, Markéta a David KOŠATKA. Construction of Global Competence in Higher Education: Discourse of Internationalization, Decolonization, and Social Justice. 2021.
  15. KOŠATKOVÁ, Markéta. Featured Roundtable: Educating for a change. How can internationalised education contribute toward a more just world? In ECPR General Conference, Virtual Event. 2021.
  16. SEDLÁKOVÁ, Markéta a David KOŠATKA. Identities in the Era of Globalisation. Reflection on International Experience as a Tool for Culturally Responsive and Inclusive Education. Pedagogika. Charles University in Prague, 2021, roč. 4, č. 71, s. 553-570. ISSN 0031-3815. doi:10.14712/23362189.2021.2042.
  17. DENGLEROVÁ, Denisa, Radim ŠÍP, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, František TRAPL, Miroslav BIELIK a Lenka ĎULÍKOVÁ. Inkluze v situačním poli: výzkum komplexního fenoménu. In 29. konference ČAPV. 2021.
  18. ĎULÍKOVÁ, Lenka, Markéta KOŠATKOVÁ a Miroslav BIELIK. INKLUZIVNÍ KULTURA ŠKOLY: DIVERZITA A KAŽDODENNOST - PŘÍPADOVÁ STUDIE ŠKOLY. In NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM PRO LEPŠÍ PRAXI A POLITIKU, XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.
  19. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Internationalization of the curriculum: Focus on Higher Education. 2021.
  20. SEDLÁKOVÁ, Markéta, David KOŠATKA a Michal ČERNÝ. Kritická reflexe rekonfigurace epistemického filtru jako předpoklad pro sociální práci. Sociální práce / Sociálna práca / Czech and Slovak Social Work. Asociace vzdělavatelů v sociální práci (ASVSP), 2021, roč. 21, č. 6, s. 125-145. ISSN 1213-6204.
  21. ĎULÍKOVÁ, Lenka, Markéta KOŠATKOVÁ a Miroslav BIELIK. NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM PRO LEPŠÍ PRAXI A POLITIKU. In Česká asociace pedagogického výzkumu (ČAPV). 2021.
  22. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jana OBROVSKÁ, Dana VESELÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, Kateřina VLČKOVÁ, Jarmila BRADOVÁ, Hana KOBLIHOVÁ a Eva TRNOVÁ. Pedagogická diagnostika a pedagogické diagnostikování. Učební materiál. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. 90 s. ISBN 978-80-280-0018-9.
  23. KOŠATKOVÁ, Markéta. Situační analýza a role diskurzů v sociálněvědním výzkumu. Sociální Studia. Brno: Masarykova univerzita, 2021, roč. 18, č. 1, s. 35-52. ISSN 1214-813X. doi:10.5817/SOC2021-1-35.
  24. SEDLÁKOVÁ, Markéta a David KOŠATKA. Social Inclusion in Higher Education: Culture diversity in teachers curriculum through direct experience. In Inclusive Excellence and Inclusive Universities: How to Increase Academic Excellence through Diversity and Inclusion for Enhancing Social Inclusion in Higher Education. 2021.
  25. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Teachers as leaders: Global learning and social justice. In ETEN Conference. 2021.
  26. KOŠATKOVÁ, Markéta. Transformation of the epistemic filter of knowledge. In Зміни педагогічних факультетів для ХХІ століття. 2021.
  27. 2020

  28. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. Найкращі приклади від українських колег у сфері якості в освіті. 2020.
  29. SEDLÁKOVÁ, Markéta, David KOŠATKA a Luiza CZAJKOWSKA. CULTURAL diversity in the classroom: Why Diversity Matters? 2020.
  30. GULOVÁ, Lenka, Zdenka VÁGNEROVÁ, František TRAPL, Radim ŠÍP a Markéta SEDLÁKOVÁ. Doctoral studies - Current situation a challenges. 2020.
  31. SEDLÁKOVÁ, Markéta, Viktoriia OPANASENKO a Oksana MITRAKOVA. Global Competences in Education. In Cooperation among young scientists as a perspective for the development of the university environment. 2020.
  32. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Going for full impact: internationalisation of the home curriculum. 2020.
  33. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Interaktivní online nástroje pro distanční vzdělávání. 2020.
  34. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. National and international research projects and their importance for the development of education and society. 2020.
  35. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Quality in Research - New Research Methods and their Application in Educational Practice. In Proměny pedagogických fakult a univerzit pro XXI. století. 2020.
  36. SEDLÁKOVÁ, Markéta, Lenka GULOVÁ a Zdenka VÁGNEROVÁ. Virtual Academic Conference for Educators and Beginning Scientists: Higher Education. 2020.
  37. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Virtual Exchange to Internationalise Your Curriculum. 2020.
  38. 2019

  39. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Everyone is welcome here: Beyond the bounds of inclusive education - Beyond the bounds through inclusive education…. Sociální pedagogika. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2019, roč. 7, č. 2, s. 113-115.
  40. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Situtation and Discourse Analysis: methods and use. 2019.
  41. SEDLÁKOVÁ, Markéta. The education of migrant children in Czech's schools: Evidence from the Czech Republic. In ETEN - The European Teacher Education Network. 2019.
  42. 2018

  43. GULOVÁ, Lenka, Martina KUROWSKI, Radim ŠÍP, Denisa DENGLEROVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. Inklyuziya – vikliki ta perspektivi. Nethneniya z Chehii. 1. vyd. Praha: KUFR, 2018. ISBN 978-80-87092-59-0.
  44. SEDLÁKOVÁ, Markéta, Chelsea KEENEY, Sue MENNICKE a Holmes MARIGOLD. Making a Culturally Relevant U.S. College Selection. 2018.
  45. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Potenciál diskurzivní analýzy a vizuální metodologie v postmoderním paradigmatu vědy. Pedagogická orientace. Brno, 2018, roč. 28, č. 1, s. 163-183. ISSN 1211-4669. doi:10.5817/PedOr2018-1-163.
  46. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Students self government. In Rozvoj vzdělávání na Ukrajině. 2018.
  47. SEDLÁKOVÁ, Markéta a Břetislav SVOZIL. Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach. 2018.
  48. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Uchen´zi specifichnimi potrebami u navchani u klasi (diagnostika, pidhody, inshi profesii u shkoli). 2018.
  49. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Vizuální a diskurzivní analýza a její ne(možnosti) ve výzkumu vzdělávání žáků a studentů z odlišného sociokulturního prostředí. In Doktorandská konference. 2018.
  50. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Zkušenost ze zahraničí jako stimulátor transformace identity jedince. Sociální pedagogika | Social Education. Zlín, 2018, roč. 6, č. 1, s. 71-88. ISSN 1805-8825. doi:10.7441/soced.2018.06.01.05.
  51. 2016

  52. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Discourse Analysis and Visual Methods in Social Educational Research. In The European Conference on Educational Research, Dublin 2016. 2016.
  53. ŠPOKOVÁ, Andrea, Markéta SEDLÁKOVÁ, Veronika NÝDRLOVÁ, František TRAPL, Pavla KREMSEROVÁ, Jan BUCHTA a Radmila DAČEVOVÁ. Sympozium katedry sociální pedagogiky. 2016.
  54. 2015

  55. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ, Veronika NÝDRLOVÁ, Jan BUCHTA, Veronika KOLAŘÍKOVÁ, Margita RÁCOVÁ, Radim ŠÍP, Ema ŠTĚPAŘOVÁ, Lucie ČECHOVSKÁ, Lukáš MUSIL a Michael SCHMIDT. Aplikace mechanismů sociální pedagogiky do sociální a pedagogické práce – praxe a výzkum. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. 154 s. ISBN 978-80-210-8159-8.
  56. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ, Veronika NÝDRLOVÁ, Jan BUCHTA, Veronika KOLAŘÍKOVÁ, Margita RÁCOVÁ, Radim ŠÍP a Ema ŠTĚPAŘOVÁ. Aplikace mechanismů sociální pedagogiky do sociální a pedagogické práce; praxe a výzkum. první. Brno: MUNIPRESS, 2015. 180 s. ISBN 978-80-210-8159-8.
  57. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Diskurzivní analýza v sociálně pedagogickém výzkumu diverzity žáků. In Škola a její křižovatky. 2015.
  58. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Diskurzivní analýza výpovědí o islámu. In Sociální pedagogika ve světle společenského, institucionálního a individuálního ohrožení. 2015.
  59. SEDLÁKOVÁ, Markéta. How to Deconstruct Stereotypes of Labeling: Case Study. In Pragmatism and education. 2015.
  60. GULOVÁ, Lenka a Markéta SEDLÁKOVÁ. Inkluze v českých školách. Kulatý stůl k tématu inkluze na Ukrajině. Akademie věd, pedagogický institut, Kyjev. 2015.
  61. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. 150 s. ISBN 978-80-210-8149-9. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-8149-2015.
  62. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. 2015. ISBN 978-80-210-8149-9. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-8149-2015.
  63. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole. In XXIII. Česká asociace pedagogického výzkumu. Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. 2015.
  64. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Náboženství jako součást každodennosti vědění. In Škola, kde jsem člověkem. 2015.
  65. ŠÍP, Radim, Markéta SEDLÁKOVÁ, Kateřina CÁSKOVÁ a Barbora ŠIMŮNKOVÁ. Pragmatism and Education in the Visegrad Countries: History and Vista. 2015.
  66. 2014

  67. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Discourse Analysis in Social Educational Research. In Viktor Pacholík, Adriana Wiegerová. Researches forum XIV. first. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014. s. 9-21, 99 s. ISBN 978-80-7454-508-5.
  68. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Diskurzivní analýza v sociálně pedagogickém výzkumu. In Študentské fórum XIV. 2014.
  69. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Konstruování identity ženy v kontextu konverze k islámu. Sociální pedagogika/Social education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014, roč. 2, č. 2, s. 22-37. ISSN 1805-8825.
  70. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014.
  71. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014. ISBN 978-80-210-7572-6.
  72. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. 2014. ISBN 978-80-210-7572-6.
  73. KLAPKO, Dušan, Lenka REMSOVÁ, Veronika KOLAŘÍKOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Luděk ŽÁKOVSKÝ. Výzkumný exkurz do diskursů o Romech. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014. 330 s. Edice diskursy v sociální pedagogice. ISBN 978-80-210-7547-4.
  74. KLAPKO, Dušan, Lenka REMSOVÁ, Veronika KOLAŘÍKOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Luděk ŽÁKOVSKÝ. Výzkumný exkurz do diskursů o Romech. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014. 330 s. Edice diskursy v sociální pedagogice. ISBN 978-80-210-7547-4.
  75. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a Marie PAVLOVSKÁ. Workhop multikulturních lekcí v prostředí školy s využitím dramatické výchovy. 2014.
  76. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a Marie PAVLOVSKÁ. Workshop Multikulturní výchova v prostředí, práce s diverzitou. 2014.
  77. GULOVÁ, Lenka a Markéta SEDLÁKOVÁ. Workshop Multikulturní výchova ve škole, práce se školními kolektivy. 2014.
  78. 2011

  79. SEDLÁKOVÁ, Markéta. Vymístění a identita. In Identita v sociálně pedagogickém výzkumu: pole napětí, změn a začlenění. Brno: Masarykova univerzita, 2011. s. 61-74. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-5761-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 29. 1. 2023 21:15