Filtrování publikací

    2025

    1. ŘIHÁČEK, Tomáš; Michal ČEVELÍČEK; Petr DOLEŽAL a Jan NEHYBA. Effectiveness of short-term individual psychotherapy provided outside the healthcare system in the Czech Republic. In SPR 56th International Annual Meeting. 2025.
    2. KARASOVÁ, Jiřina a Jan NEHYBA. Novice Teachers' Classroom Behaviour Management: Situations, Responses, and Impact on Student Behaviour. British Educational Research Journal. John Wiley & Sons Ltd, 2025, roč. 2025, s. 1-26. ISSN 0141-1926.

    2024

    1. NEHYBA, Jan; Jiřina KARASOVÁ; Lucie ŠKARKOVÁ; Martin FICO; Markéta KOŠATKOVÁ; David KOŠATKA a Michal ŠTEFÁNIK. Analýza kazuistik o náročném chování žáků. In XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2024.
    2. ŘIHÁČEK, Tomáš; Michal ČEVELÍČEK; Petr DOLEŽAL a Jan NEHYBA. Efektivita psychoterapeutické péče v rámci preventivních programů zdravotních pojišťoven. Československá psychologie. Praha: Psychologický ústav AV ČR, 2024, roč. 68, č. 3, s. 308-330. ISSN 0009-062X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.51561/cspsych.68.3.308.
    3. FAJSTAVR, Ondřej; Tomáš ŘIHÁČEK; Petr DOLEŽAL; Michal ČEVELÍČEK a Jan NEHYBA. Effectiveness and mechanisms of feedback : An experimental study protocol. In 6th Joint European & UK SPR Chapters Conference. 2024.
    4. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana; Lucie ŠKARKOVÁ; Petr SVOJANOVSKÝ; Jan NEHYBA a Michaela SPURNÁ. Mapa profesního rozvoje studentů učitelství. In Otevřená výzva, III. ročník. 2024.
    5. KOŠATKOVÁ, Markéta a Jan NEHYBA. Navigating Classroom Challenges: How VR and AI Could Elevates Teaching Strategies. In Cognition and Artificial Life 2024. 2024. ISBN 978-80-88123-36-1.

    2023

    1. NEHYBA, Jan a Michal ŠTEFÁNIK. Applications of deep language models for reflective writings. Education and Information Technologies. UNITED STATES: SPRINGER, 2023, roč. 28, č. 3, s. 2961-2999. ISSN 1360-2357. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s10639-022-11254-7.
    2. ŘIHÁČEK, Tomáš; Jan NEHYBA; Michal ČEVELÍČEK; Alexander POLOK; Pavel MATĚJKA a Petr DOLEŽAL. DeePsy : Představení online nástroje pro zpětnou vazbu v psychoterapii. Psychoterapie. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 17, č. 1, s. 1-11. ISSN 1802-3983. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PSY2023-1-1.
    3. ŘIHÁČEK, Tomáš; Pavel MATĚJKA; Michal ČEVELÍČEK; Alexander POLOK; Jan NEHYBA; Josef ŽIŽKA; Martin KARAFIÁT a Petr DOLEŽAL. DeePsy : Webová aplikace pro průběžné monitorování procesu a výsledků v psychoterapii a poradenství. 2023.
    4. NEHYBA, Jan; Libor JUHAŇÁK a Jakub CIGÁN. Effects of Seating Arrangement on Students' Interaction in Group Reflective Practice. JOURNAL OF EXPERIMENTAL EDUCATION. ABINGDON: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD., 2023, roč. 91, č. 2, s. 249-277. ISSN 0022-0973. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/00220973.2021.1954865.
    5. JURČÍK, Miroslav; Jiřina KARASOVÁ a Jan NEHYBA. Reflexe praxe na PdF MU: Co na webu nenajdete. In KONFERENCE PROMĚNY VZDĚLÁVÁNÍ. 2023.
    6. KARASOVÁ, Jiřina a Jan NEHYBA. Student-centered teacher responses to student behavior in the classroom: A systematic review. Frontiers in Education. Lausanne: Frontiers Media, 2023, roč. 8, article ID 1156530, s. 1-14. ISSN 2504-284X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3389/feduc.2023.1156530.

    2022

    1. NEHYBA, Jan. Chaos osobnostních rozvojů aneb kolik jich je? In Gymnasion: časopis pro zážitkovou pedagogiku. Praha. Nadace Pangea, 2022, s. 75-80, 5 s. ISSN 1214-603X.
    2. BULA, Marek a Jan NEHYBA. Charakteristika a efekt programů na podporu well-beingu ve vzdělávání adolescentů : přehledová studie. Studia Paedagogica. Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 3, s. 63-97. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-3-3.
    3. NEHYBA, Jan. Metaphor, Clean Language and Qualitative Research. In Cairns-Lee Heather, James Lawley, and Paul Tosey. Clean Language Interviewing: Principles and Applications for Researchers and Practitioners. 1. vyd. Bingley: Emerald Publishing Limited, 2022, s. 31-43. ISBN 978-1-80117-331-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/978-1-80117-330-820221003.
    4. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana; Jan NEHYBA; Karel PICKA; Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0221-3.
    5. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana; Jan NEHYBA; Karel PICKA; Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno,. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
    6. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana; Jan NEHYBA; Karel PICKA; Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
    7. NEHYBA, Jan. Reflexe praxe: od skupinové reflexe k deliberativní praxi. 2022.
    8. MATĚJKA, Pavel; Tomáš ŘIHÁČEK; Jan NEHYBA; Michal ČEVELÍČEK; Petr SOJKA; Josef ŽIŽKA; Daniel WÁGNER; Radim KARPÍŠEK; Michaela LADMANOVÁ; Štěpánka LOULOVÁ; Alexander POLOK a Martin KARAFIÁT. ShallowPsy - beta verze. 2022.
    9. NĚMEC, Jiří; Lenka GULOVÁ; Hana HORKÁ; Markéta KOŠATKOVÁ; Martina KUROWSKI; Jan NEHYBA a Radek POSPÍŠIL. Teorie a metodika výchovy. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0131-5.
    10. NĚMEC, Jiří; Lenka GULOVÁ; Hana HORKÁ; Markéta KOŠATKOVÁ; Martina KUROWSKI; Jan NEHYBA a Radek POSPÍŠIL. Teorie a metodika výchovy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Elportál. ISBN 978-80-280-0131-5.

    2021

    1. ŠTEFÁNIK, Michal a Jan NEHYBA. Česko-Anglický reflektivní dataset (CEReD). 2021. Dostupné z: https://dx.doi.org/11372/LRT-3573.
    2. JANÍK, Tomáš; Monika ČERNÁ; Petra VYSTRČILOVÁ; Helena VAĎUROVÁ; Jan NEHYBA; Petr SVOJANOVSKÝ; Karel PICKA; Katarína SLEZÁKOVÁ; Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-210-9956-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021.
    3. JANÍK, Tomáš; Monika ČERNÁ; Petra VYSTRČILOVÁ; Helena VAĎUROVÁ; Jan NEHYBA; Petr SVOJANOVSKÝ; Karel PICKA; Katarína SLEZÁKOVÁ; Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9956-2.
    4. JANÍK, Tomáš; Monika ČERNÁ; Petra VYSTRČILOVÁ; Helena VAĎUROVÁ; Jan NEHYBA; Petr SVOJANOVSKÝ; Karel PICKA; Katarína SLEZÁKOVÁ; Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 97 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9957-9.
    5. KARASOVÁ, Jiřina a Jan NEHYBA. První kroky sociálního a emočního rozvoje v přípravě budoucích učitelů. In Konference Inovace v přípravě budoucích učitelů 2021. 2021.
    6. LOJDOVÁ, Kateřina; Kateřina VLČKOVÁ a Jan NEHYBA. Stories of teachers’ identity: Between personal and professional experience. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2021, roč. 26, č. 2, s. 113-137. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2021-2-6.
    7. NEHYBA, Jan. Subjektivně vnímaná spravedlnost u studentů učitelství. In Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.

    2020

    1. NEHYBA, Jan a James LAWLEY. Clean Language Interviewing as a Second-Person Method in the Science of Consciousness. JOURNAL OF CONSCIOUSNESS STUDIES. EXETER: IMPRINT ACADEMIC, 2020, roč. 27, 1-2, s. 94-119. ISSN 1355-8250.
    2. ŠKARKOVÁ, Lucie; Jan NEHYBA a Kateřina LOJDOVÁ. „Jsem ředitel/ka soukromé alternativní školy“. In Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.
    3. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana; Kateřina LOJDOVÁ a Jan NEHYBA. Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 36 s. ISBN 978-80-210-9567-0.
    4. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana; Kateřina LOJDOVÁ a Jan NEHYBA. Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 36 s. ISBN 978-80-210-9566-3.

    2019

    1. NEHYBA, Jan a Václav VYDRA. Čistý jazyk: systematický způsob uplatňování nevědění v terapii. In TVOŘIVÉ CESTY KE ZMĚNÁM: přístup zaměřený na řešení v pomáhajících profesích. 2019.
    2. UKROP, Martin; Valdemar ŠVÁBENSKÝ a Jan NEHYBA. Reflective Diary for Professional Development of Novice Teachers. Online. In Proceedings of the 50th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’19). Minneapolis, Minnesota, USA: ACM, 2019, s. 1088-1094. ISBN 978-1-4503-5890-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1145/3287324.3287448.
    3. NEHYBA, Jan. Za hranice komfortní zóny. In GYMNASION: časopis pro zážitkovou pedagogiku. Praha: Nadační fond Gymnasion, 2019, s. 37-45, 8 s. ISSN 1214-603X.

    2018

    1. NEHYBA, Jan a Marika KROUTILOVÁ. Neuromýty u učitelů na základní škole. In XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu Transdisciplinarita v pedagogických vědách. 2018.
    2. NEHYBA, Jan. Šest mýtů o reflexi? Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku. Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR, 2018, roč. 12, č. 1, s. 24-28, 4 s. ISSN 0049-9099.

    2017

    1. ŠVEC, Vlastimil; Jan NEHYBA; Petr SVOJANOVSKÝ; James LAWLEY; Radim ŠÍP; Eva MINAŘÍKOVÁ; Blanka PRAVDOVÁ; Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Jan SLAVÍK. Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8605-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8605-2017.
    2. NEHYBA, Jan; Petr SVOJANOVSKÝ a Jakub CIGÁN. Skryté determinanty komunikace ve skupinové reflexi praxe u studentů učitelství. In In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017.
    3. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Some determinants of communication in group reflection of practice. In 18th Biennial International Study Association of Teachers and Teaching Conference (ISATT). 2017.

    2016

    1. JUŘÍK, Vojtěch; Jan NEHYBA; Čeněk ŠAŠINKA; Kamila VLČKOVÁ; Kateřina CHMELAŘOVÁ; Jan POSPÍCHAL; Pavel UGWITZ a Jiří CHMELÍK. Embodied Morality : The influence of body on moral judgement. In Sociální procesy a osobnost 2016, 12.-14. 9. 2016, Nový Smokovec. 2016.
    2. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Nové možnosti vedení hloubkového rozhovoru v kvalitativním výzkumu. In Konferencia QAK XV. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku: Pätnásť rokov kvality? Kritický pohľad na stav kvalitatívneho výskumu. 1.-2. února 2016. Univerzita Komenského v Bratislave. 2016.
    3. NEHYBA, Jan. Second Person Interview: Psycho-phenomenology, Descriptive Sampling Method and Clean Language Interviewing. In Vyžádaná přednáška pro Psychiatrickou kliniku FN Brno. 2016.
    4. ŠVEC, Vlastimil; Jan NEHYBA; Petr SVOJANOVSKÝ; Radim ŠÍP; Blanka PRAVDOVÁ; Eva MINAŘÍKOVÁ; Jan SLAVÍK; Barbora ŠIMŮNKOVÁ a James LAWLEY. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
    5. ŠVEC, Vlastimil; Jan NEHYBA; Petr SVOJANOVSKÝ; James LAWLEY; Radim ŠÍP; Eva MINAŘÍKOVÁ; Blanka PRAVDOVÁ; Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Jan SLAVÍK. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8429-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016.
    6. ŠVEC, Vlastimil; Jan NEHYBA; Petr SVOJANOVSKÝ; James LAWLEY; Radim ŠÍP; Eva MINAŘÍKOVÁ; Blanka PRAVDOVÁ; Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Jan SLAVÍK. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
    7. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 1, s. 57-85. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-1-4.
    8. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jan NEHYBA. Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience. In Dawn Garbett and Alan Ovens. Enacting self-study as methodology for professional inquiry. Herstmonceux, UK: Self-Study of Teacher Education Practices (S-STEP) community, 2016, s. 249-255. ISBN 978-0-473-35893-8.
    9. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jan NEHYBA. Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience. In The 11th International Conference on Self-Study of Teacher Education Practices. 2016.

    2015

    1. RABUŠICOVÁ, Milada a Jan NEHYBA. Adult Learning as a Lifelong Concern: Interview with Peter Jarvis. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2015, Vol. 20, No. 4, s. 109-122. ISSN 1803-7437.
    2. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jan NEHYBA. Manifestations of Tacit Knowledge in Metaphors of Student Teacher. In PRAGMATISM AND EDUCATION in the Visegrad Countries: History and Vistas. 2015.
    3. SVOJANOVSKÝ, Petr; Jan NEHYBA; Vlastimil ŠVEC; Blanka PRAVDOVÁ a Jakub LANC. Metaphors in the tacit dimension of student teachers’ subjective theories. In 17th Biennial International Study Association of Teachers and Teaching Conference (ISATT). 13-17 July 2015, University of Auckland, New Zealand. 2015.
    4. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015.
    5. SVOJANOVSKÝ, Petr; Jan NEHYBA a Barbora ŠIMŮNKOVÁ. Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015.
    6. ŠKARKOVÁ, Lucie; Petr SVOJANOVSKÝ a Jan NEHYBA. Vzdělávací příležitost pro kultivaci reflektivního myšlení. In AEDUCA 2015. 2015.
    7. ŠVEC, Vlastimil; Jana KRÁTKÁ; Kateřina CÁSKOVÁ; Jitka JAKEŠOVÁ; Jana JAŠKOVÁ; Petr KOUBEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Jan NEHYBA; Blanka PRAVDOVÁ; Petr SVOJANOVSKÝ; Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Znalostní báze učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 230 s. ISBN 978-80-210-7961-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7961-2015.

    2014

    1. ŠVEC, Vlastimil; Blanka PRAVDOVÁ; Petr SVOJANOVSKÝ a Jan NEHYBA. „Čistý jazyk“ jako výzkumný nástroj pro detekci tacitních znalostí studentů učitelství. In Konference české asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci. 2014.
    2. NEHYBA, Jan; Jan KOLÁŘ; Michal DUBEC; Vladimír SMÉKAL; Karla BRÜCKNEROVÁ; Ludmila MUCHOVÁ; Dana MOREE; Jan VANĚK; Petr SVOJANOVSKÝ; Kateřina LOJDOVÁ a Jiří MAREŠ. Reflexe mezi lavicemi a katedrou. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 117 s. ISBN 978-80-210-6703-5.
    3. NEHYBA, Jan; Bohumíra LAZAROVÁ; David A. KOLB; Fred A. J. KORTHAGEN; David BOUD; Peter JARVIS; Jennifer A. MOON; Jan KOLÁŘ; Saša DOBROVOLNÁ; Jakub ŠVEC a Josef VALENTA. Reflexe v procesu učení. Desetkrát stejně a přece jinak... 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 120 s. ISBN 978-80-210-6489-8.
    4. ŠÍP, Radim a Jan NEHYBA. Tacitní znalost, metafora a čistý jazyk. In Koference IGA. 2014.
    5. NEHYBA, Jan. Vtělené modelování jako metoda učení a vyučování. In 22. konference české asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci. 2014.
    6. ŠVEC, Vlastimil; Jana KRÁTKÁ; Kateřina CÁSKOVÁ; Jitka JAKEŠOVÁ; Jana JAŠKOVÁ; Petr KOUBEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Jan NEHYBA; Blanka PRAVDOVÁ; Petr SVOJANOVSKÝ; Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Znalostní báze učitelství. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 111 s. XX. ISBN 978-80-210-7605-1.
    7. ŠVEC, Vlastimil; Kateřina CÁSKOVÁ; Jitka JAKEŠOVÁ; Jana JAŠKOVÁ; Petr KOUBEK; Eva MINAŘÍKOVÁ; Jan NEHYBA; Blanka PRAVDOVÁ; Petr SVOJANOVSKÝ; Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Znalostní báze učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 230 s. ISBN 978-80-210-7605-1.
    8. NEHYBA, Jan. Zpětná vazba v práci učitele. Online. 1. vyd. Brno: Josef Trna, 2014, s. 1-8. Školní pedagogika.

    2013

    1. LANC, Jakub a Jan NEHYBA. Čistý jazyk jakožto dialogický přístup? In Horizonty: Kolaborativní a dialogická praxe přístup napříč kontexty. 2013.
    2. NEHYBA, Jan a Jakub LANC. Koncept čistého jazyka v psychoterapii. Psychoterapie. Brno: Masarykova Univerzita, 2013, roč. 7, č. 2, s. 123-133. ISSN 1802-3983.
    3. NEHYBA, Jan a Jan KOLÁŘ. Proces učení ve skupinových reflexích u lektorů osobnostně sociálního rozvoje. In XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. 2013.
    4. NEHYBA, Jan. The Social Neuroscience of Education. In Studia paedagogica, roč. 18, č. 4, s. 129-134. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 129-134, 5 s. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2013-4-8.
    5. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Zkušenostně reflektivní učení v pojetí Akademického centra osobnostního rozvoje. In Konference ZKUŠENOST-REFLEXE-UČENÍ. 2013.

    2012

    1. KOLÁŘ, Jan a Jan NEHYBA. Group reflection in lecturers of personal and social development. In 6th International Mountain and Outdoor Sports Conference Outdoor activities – from adventure to health. 2012.
    2. KOLÁŘ, Jan a Jan NEHYBA. Group reflection in lecturers of personal and social development. The Journal of sports medicine and physical fitness. Italy (Torino): International Federation of Sports Medic, 2012, roč. 52, 6, Suppl 1, s. 7-8. ISSN 0022-4707.
    3. KOLÁŘ, Jan; Jan NEHYBA a Bohumíra LAZAROVÁ. Odraz sociálně kognitivních teorií v činnosti lektorů pracujících se skupinou. In Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012. 2012.
    4. KOLÁŘ, Jan; Jan NEHYBA a Bohumíra LAZAROVÁ. Proces zkušenostně reflektivního učení v pojetí lektorů osobnostně sociálního rozvoje. 2012.
    5. NEHYBA, Jan. Reflective And Experiential Learning In Personal-Social Development. In The European Conference on Educational Research, Cádiz, 18-21 September 2012. 2012.
    6. NEHYBA, Jan. Tři inspirace od Petera Jarvise. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 17, č. 1, s. 37-57. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2012-1-3.
    7. NEHYBA, Jan. V krajině slov a metafor Josefa Šafaříka. In Konference Setkání v mezidveří kulis a smrti II. 2012.

    2011

    1. KOLÁŘ, Jan; Jan NEHYBA a Bohumíra LAZAROVÁ. Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 5. - 7. září 2011. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2011, s. 349-355. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-28.
    2. NEHYBA, Jan; Jan KOLÁŘ a Martin HAK. Reflexe a její podoba v procesu učení a osobnostně sociálním rozvoji. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 356-361. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-42.
    3. NEHYBA, Jan. Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna. Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti. Brno: Česká pedagogická společnost, 2011, roč. 21, č. 3, s. 81–97, 16 s. ISSN 1211-4669.
    4. KOLÁŘ, Jan; Bohumíra LAZAROVÁ a Jan NEHYBA. Zkušenostně reflektivní učení v přípravě studentů pomáhajících profesí. In Teaching Psychology 2011. 2011.
    5. KOLÁŘ, Jan; Jan NEHYBA; Bohumíra LAZAROVÁ a Dana KNOTOVÁ. Zkušenostně reflektivní učení ve vzdělávání (nejen) sociálních pedagogů. In konference Sociální pedagogika v souvislostech globální krize. 2011.
    6. KOLÁŘ, Jan; Jan NEHYBA; Bohumíra LAZAROVÁ a Dana KNOTOVÁ. Zkušenostně reflektivní učení ve vzdělávání (nejen) sociálních pedagogů. In Bargel, Miroslav; Jarosz, Ewa ; Jůzl, Miloslav. Sociální pedagogika v souvislostech globální krize. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. Brno: Institut mezioborových studií, 2011, s. 141-147. ISBN 978-80-87182-16-1.

    2010

    1. NEHYBA, Jan. Konflikty ve středisku. 1. vyd. Praha: Tiskové a distribuční centrum, 2010, 2 s. Skauting: dvouměsíčník pro skautskou výchovu. ISSN 1210-9827.
    2. KOLÁŘ, Jan a Jan NEHYBA. Soft skills jako součást osobnostně sociálního rozvoje v informační a knihovnické profesi. Ikaros [online]. Praha, 2010, roč. 14, č. 9, s. "nestránkováno", 5 s. ISSN 1212-5075.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 17. 8. 2025 19:11