-
SYCHRA REUCCI, Tullia a Karel PANČOCHA. Practical Functional Assessment and Skill-Based Treatment – Working with Challenging Behavior. 2025.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2494118/cs
-
PANČOCHA, Karel. Co je a co není aplikovaná behaviorální analýza? Představení oboru, odborné praxe a legislativního ukotvení profese behaviorálního analytika v ČR. In 11. Konference Evropské asociace pro behaviorální analýzu. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2444537/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA a Helena VAĎUROVÁ. Evaluating an Applied Behavior Analysis Telehealth Training Package for Caregivers of Children With Autism in the Czech and Slovak Regions. Focus on autism and other developmental disabilities. United States: SAGE PUBLICATIONS INC, 2024. ISSN 1088-3576. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/10883576241300507.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2461199/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA; Alla MOSKALETS a Kateryna IVANOVA. Evaluating an Applied Behavior Analysis Training Package for Ukrainian Refugee Caregivers of Autistic Children in the Czech Republic. Child & Family Behavior Therapy. Taylor & Francis, 2024, roč. 46, č. 3, s. 227-254. ISSN 0731-7107. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/07317107.2024.2317131.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2406057/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA; Jasmina TROSHANSKA a Teuta Ramadani RASIMI. Examining the perceptions of needs, services and abilities of Czech and North Macedonian caregivers of children with autism and trainers. International Journal of Developmental Disabilities. Velká Británie: Taylor and Francis Ltd., Oxon, 2024, roč. 70, č. 3, s. 479-492. ISSN 2047-3869. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/20473869.2022.2111970.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2221139/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA; Kateryna IVANOVA; Alexandra FAKA a Jasmina TROSHANSKA. Investigating reported self-efficacy, attitudes, challenges, and knowledge of physical educators of autistic children across Europe. International Journal of Developmental Disabilities. Velká Británie: Taylor and Francis Ltd., Oxon, 2024, 14 s. ISSN 2047-3869. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/20473869.2024.2366723.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2413597/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA; Helena VAĎUROVÁ a Tomáš DOSEDĚL. Piloting an E-Learning Applied Behavior Analysis Course for Caregivers of Children with Autism in the Czech Republic. Journal of behavioral education. New York: SPRINGER, 2024, roč. 33, č. 2, s. 421-452. ISSN 1053-0819. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s10864-022-09493-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2221138/cs
-
PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ a Lenka GAJZLEROVÁ. 11th Conference of the European Association for Behaviour Analysis. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2444538/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Inclusive education in the Czech Republic: A scoping review of a paradigm shift. European Journal of Education. England: Wiley, 2023, roč. 58, č. 2, s. 245-266. ISSN 0141-8211. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/ejed.12558.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2280397/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. Learning from the Czech Republic’s experiences with growing applied behavior analysis services for children with autism. European Journal of Behavior Analysis. Taylor & Francis, 2023, roč. 24, 1-2, s. 154-169. ISSN 1502-1149. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/15021149.2022.2164827.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2243682/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. Looking at Europe’s recent behavioral telehealth practices for children and families impacted by neurodevelopmental disabilities. International Journal of Developmental Disabilities. Velká Británie: Taylor and Francis Ltd., Oxon, 2023, roč. 69, č. 2, s. 147-162. ISSN 2047-3869. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/20473869.2021.1925403.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1769578/cs
-
KEENAN, Mickey; Karola DILLENBURGER; Marie‐Hélène KONRAD; Natacha DEBETENCOURT; Rea VUKSAN; Lefki KOUREA; Karel PANČOCHA; Sheri Leigh KINGSDORF; Henriette Juul BRANDTBERG; Nursel OZKAN; Helene ABDELNOUR; Magali DA COSTA‐MERANDA; Steffi SCHULDT; Robert MELLON; Alexandra HERMAN; Alan TENNYSON; Shiri AYVAZO; Paolo MODERATO; Natasha ATTARD; Jacqueline SCHENK; Anna BUDZINSKA; Javier VIRUES‐ORTEGA; Lise ROLL‐PETTERSSON; Dag STRÖMBERG; Silja WIRTH; Charlotte ESCANÉ; Erika GLAUS‐STUESSI; Alla MOSKALETS a Stephen GALLAGHER. Professional Development of Behavior Analysts in Europe: A Snapshot for 21 Countries. Behavior Analysis in Practice. United States: Springer, 2023, roč. 16, č. 3, s. 709-729. ISSN 1998-1929. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s40617-022-00754-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2231701/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Autismus a spánek: Behaviorální intervence. In 29. konference Duševní zdraví mládeže. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2230898/cs
-
PANČOCHA, Karel a Sheri Leigh KINGSDORF. Developing National Standards and Licensure for Behavior Professions in the Czech Republic. In 11th International Conference ABAI. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2222938/cs
-
PANČOCHA, Karel. Developing professional qualifications and training in behaviour anlaysis - the case of the Czech Republic. In 10th Conference of the European Association for Behaviour Analysis. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2222766/cs
-
MALANÍKOVÁ, Vendula a Karel PANČOCHA. Edukace rodičů dětí s neurovývojovým postižením prostřednictvím online podpory a e-learningu. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2022, roč. 11, č. 3, s. 54-63. ISSN 2585-7363.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2241280/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA a Vendula MALANÍKOVÁ. Evaluating Applied Behavior Analysis Telehealth Consultation and Coaching for Caregivers of Children with Autism in the Czech Republic. In 10th Conference of the European Association for Behaviour Analysis. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1861699/cs
-
MALANÍKOVÁ, Vendula; Karel PANČOCHA; Sheri Leigh KINGSDORF a Helena VAĎUROVÁ. Investigating e-Learning Modalities in an Applied Behavior Analysis Course for Caregivers of Children With Autism in the Czech Republic. In 11th International Conference ABAI. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2220712/cs
-
PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ a Sheri Leigh KINGSDORF. Komplexní model Telepractie - průvodce pro implementaci Telepractice do praxe. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2268561/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Rozvoj aplikované behaviorální analýzy v České republice. In MARKOVÁ, Aneta a Andrea CIBULKOVÁ (ed.). Užití prvků aplikované behaviorální analýzy ve školním prostřed. Praha: Národní pedagogický institut České republiky, 2022, s. 25-32. ISBN 978-80-7578-080-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1850697/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. Teaching Behavior Analysis to Pre-service Teachers in their Nonnative Language: Does Method Matter? Journal of behavioral education. New York: SPRINGER, 2022, roč. 31, č. 2, s. 423-439. ISSN 1053-0819. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s10864-020-09409-y.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1680406/cs
-
PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ a Sheri Leigh KINGSDORF. Telepractice workshop – představení komplexního modelu Telepractie a jeho využití při práci s dětmi s neurovývojovým postižením. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2268562/cs
-
TROSHANSKA, Jasmina; Sheri Leigh KINGSDORF; Karel PANČOCHA a Mari NOLCHEVA. The Opinion of the Mainstream School Teachers on the Content of the Autism Training: The A-Class Project. Online. In Natasha Angeloska Galevska, Elizabeta Tomevska-Ilievska, Maja Janevska, Branka Bugariska. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - 75th Anniversary of the Institute of Pedagogy - Educational Challenges and Future Prospects. Skopje, North Macedonia: Ars Lamina – Publications Institute of Pedagogy / Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2022, s. 580-586. ISBN 978-608-267-675-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2240957/cs
-
SCHMIDTOVÁ, Jana; Vendula MALANÍKOVÁ; Helena VAĎUROVÁ a Karel PANČOCHA. Včasná diagnostika a evidence-based intervence jako klíčové faktory pro pozitivní vývoj u dětí s poruchou autistického spektra. Česká a slovenská psychiatrie. Česká lékařská společnosti J. E. Purkyně: Galén, 2022, roč. 118, č. 2, s. 67-73. ISSN 1212-0383.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1821437/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2268560/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. A Look at Using Culturally Responsive Research Practices in the Field of Behavior Analysis. In 47th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1772917/cs
-
PANČOCHA, Karel a Sheri Leigh KINGSDORF. A Review of the Components, Outcomes, and Cultural Responsiveness of the Pyramidal Parent Training Literature. Child & Family Behavior Therapy. Oxon, England: Taylor & Francis, 2021, roč. 43, č. 2, s. 55-85. ISSN 0731-7107. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/07317107.2021.1895412.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1754457/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. Being the Change That You Want to See: Using Behavior-Analytic Strategies in Preservice Teacher Training to Support Inclusive Learning in the Czech Republic. Behavior and Social Issues. NEW YORK: Springer, 2021, roč. 30, č. 1, s. 295-307. ISSN 1064-9506. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s42822-021-00048-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1782317/cs
-
PANČOCHA, Karel. Demand Fading as a Treatment for Escape-maintained Problem Behavior in a Child with Autism. EduPort Education Support Journal. Ústí nad Labem: PdF UJEP v Ústí nad Labem, 2021, roč. 5, č. 2, s. 19-24. ISSN 2695-0936. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21062/edp.2021.009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1807877/cs
-
PANČOCHA, Karel a Martin VRUBEL. DSP Speciální pedagogika 2021. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1745477/cs
-
PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ a Sheri Leigh KINGSDORF. E-learningový kurz pro rodiče a pečovatele. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2268559/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. Evaluating a Consultant-Delivered Behavioral Skills Training and Self-Assessment Checklist Package used in the Czech Republic. Journal of Organizational Behavior Management. Oxon: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2021, roč. 41, č. 1, s. 16-31. ISSN 0160-8061. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/01608061.2020.1808559.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1680404/cs
-
VRUBEL, Martin; Karel PANČOCHA a Nicol DOSTÁLOVÁ. Improving functional vision through training based on principles of behaviour analysis. Journal of Exceptional People. Olomouc: Palacký University Olomouc, 2021, roč. 10, č. 18, s. 61-74. ISSN 1805-4978.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1766338/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Instruktážní videa ABA II. Online. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1749258/cs
-
PANČOCHA, Karel. Jak provést experiment, když máme jen jednoho účastníka výzkumu? aneb Sigle Case Experimental Design v aplikovaném pedagogickém výzkumu. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1847958/cs
-
VOSTRÝ, Michal; Jaroslav VETEŠKA; Slavomil FISCHER; Barbora LANKOVÁ; Jiří ŠKODA; Pavla ZEMANOVÁ a Karel PANČOCHA. Kognitivní rehabilitace seniorů: Psycho-sociální a edukační souvislosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2021, 176 s. ISBN 978-80-271-2866-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1856417/cs
-
VRUBEL, Martin; Karel PANČOCHA; Věra VOJTOVÁ a Marie VÍTKOVÁ. Logbook for Special Edication doctoral program. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN 978-80-210-9840-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1772930/cs
-
VRUBEL, Martin; Karel PANČOCHA; Věra VOJTOVÁ a Marie VÍTKOVÁ. Logbook pro doktorský studijní program Speciální pedagogika. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN 978-80-210-9838-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1883257/cs
-
VRUBEL, Martin; Karel PANČOCHA; Věra VOJTOVÁ a Marie VÍTKOVÁ. Logbook pro doktorský studijní program Speciální pedagogika. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN 978-80-210-9839-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1772928/cs
-
PANČOCHA, Karel. Quo vadis, ABA? In I. Česko-Slovenská konferencia v aplikovanej behaviorálnej analýze. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1803733/cs
-
PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ a Sheri Leigh KINGSDORF. Sumář bariér a metodika základních postupů zavádění Telepractice podpory dětí s neurovývojovými poruchami prostřednictvím behaviorálních intervencí. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2268558/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA; Lauren COWLED a Ana María FORTES BARRAL. Supporting Local Development of Sustainable Applied Behavior Analysis and Telehealth Practices in Australia and Europe. In 47th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1772957/cs
-
PANČOCHA, Karel; Sheri Leigh KINGSDORF; Vendula MALANÍKOVÁ; Helena VAĎUROVÁ; Lenka GAJZLEROVÁ a Tullia SYCHRA REUCCI. Výjimečná učebnice, výjimečný e-learningový kurz. Děkan Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1802643/cs
-
PANČOCHA, Karel a Kateřina CHRAPKOVÁ. Využití aplikované behaviorální analýzy při intervenci u dítěte s poruchou autistického spektra. In 28. konference Duševní zdraví mládeže. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1782301/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. A Look at Using Culturally Responsive Research Practices in the Field of Behavior Analysis. In Culturo-Behavior Science Conference. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728311/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. A survey of the use of applied behaviour analysis for children with autism in the Czech Republic. European Journal of Special Needs Education. ABINGDON: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2020, roč. 35, č. 5, s. 722-733. ISSN 0885-6257. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/08856257.2020.1726092.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1631301/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. ABA: Aplikovaná behaviorální analýza. In Výzvy inkluze a jak na ně - dobrá praxe v inklusivním vzdělávání. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1857118/cs
-
ATHIENDE, Joseph Omoga; Karel PANČOCHA; Margaret MURUGAMI a Jessina MUTHEE. An analysis of determinants of psycho-educational assessment for learners with learning disabilities in Brno, Czech Republic. Journal of Exceptional People. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2020, roč. 16, č. 1, s. 47-64. ISSN 1805-4978.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1668490/cs
-
SYCHRA REUCCI, Tullia; Karel PANČOCHA a Vendula MALANÍKOVÁ. Aplikovaná behaviorální analýza: Snižování výskytu nežádoucího chování spojeného s pika syndromem u dítěte s poruchou autistického spektra. In VIII. olomoucké speciálněpedagogické dny. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728326/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Instruktážní videa ABA I. Online. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1749257/cs
-
BENEŠ, Pavel; Karel PANČOCHA a Martin VRUBEL. Přehled oftalmologie pro pomáhající profese. 1. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických profesí, 2020, 126 s. ISBN 978-80-7013-603-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1683716/cs
-
PANČOCHA, Karel. Pyramidové školení rodičů v behaviorální intervenci - přehledová studie. In VIII. OLOMOUCKÉ SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DNY. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1685399/cs
-
MALANÍKOVÁ, Vendula a Karel PANČOCHA. Rodiče školí rodiče v ABA s podporou RUBI-PT programu. In VIII. olomoucké speciálněpedagogické dny. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728578/cs
-
PANČOCHA, Karel. Role praktického lékaře při komplexní péči o pacienta s poruchou autistického spektra. In Podzimní on-line kongres Pediatrie pro praxi. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728325/cs
-
MÁROVÁ, Ivana; Karel PANČOCHA; Petr KACHLÍK a Nikol BENDOVÁ. Sekundární příznaky zdravotního postižení z pohledu mezinárodních a tuzemských studií. In VIII. OLOMOUCKÉ SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DNY XXI. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami VIII. Konference mladých vědeckých pracovníků. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728496/cs
-
SYCHRA REUCCI, Tullia a Karel PANČOCHA. Využití aplikované behaviorální analýzy při snižování výskytu chování spojeného s Pika syndromem u dítěte s poruchou autistického spektra. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2020, roč. 9, č. 1, s. 56-64. ISSN 2585-7363.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1653679/cs
-
KRSIČKA, Daniel; Karel PANČOCHA a Ivana TRELLOVÁ. Význam edukace rodičů v kazuistice behaviorální intervence problémového chování u tříleté dívky s poruchou autistického spektra. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky/Studies in Special Education. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2020, roč. 9, č. 1, s. 34-47. ISSN 2585-7363.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1643756/cs
-
PANČOCHA, Karel. Aplikovaná behaviorální analýza při terapii neurovývojových poruch – příklady a zkušenosti z Institutu inkluzivního vzdělávání PdF MU. In Odborná akce KDN LF MU a FN Brno na rok 2019. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1579976/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. Applied Behavior Analysis in the Czech Republic: Strides Made and Progress Needed. In 10th International Conference - Association for Behavior Analysis International. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576283/cs
-
ZEMSKÁ, Monika; Petr FUČÍK; Karel PANČOCHA a Martin VRUBEL. Cena děkana za významný tvůrčí čin zaměstnanců. děkan Pedagogické fakulty MU, 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1592842/cs
-
SLEPIČKOVÁ, Lenka; Karel PANČOCHA a Helena VAĎUROVÁ. Časný záchyt poruch autistického spektra v ordinacích PLDD. Pediatrie pro praxi. Olomouc: Solen, s. r. o., 2019, roč. 20, č. 6, s. 330-334. ISSN 1213-0494.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1599662/cs
-
VOSTRÝ, Michal; Jiří ŠKODA; Pavel DOULÍK a Karel PANČOCHA. EDUCATION OF SENIORS WITH RESPECT TO THEIR COGNITIVE FUNCTIONS. Online. In Chova, LG Martinez, AL Torres, IC. 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). VALENICA: IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION & DEVELOPMENT, 2019, s. 1557-1562. ISBN 978-84-09-08619-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2019.0471.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728777/cs
-
PANČOCHA, Karel. Ovlivnění chování dítěte při využití aplikované behaviorální analýzy. In 17. ročník Logopedické konference. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576257/cs
-
PANČOCHA, Karel a Sheri Leigh KINGSDORF. Profesní vzdělávání behaviorálních analytiků: využití metody behavioral skills training. In 11. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2019. 2019. ISBN 978-80-7509-673-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576177/cs
-
PANČOCHA, Karel. Screening, diagnostika a terapie autismu v ČR: Možnosti speciálně pedagogické intervence. In VII. OLOMOUCKÉ SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DNY. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576256/cs
-
SLEPIČKOVÁ, Lenka; Helena VAĎUROVÁ a Karel PANČOCHA. Screening PAS: Zkušenosti českých pediatrů. In VII. OLOMOUCKÉ SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DNY. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1608698/cs
-
OBROVSKÁ, Jana; Kateřina SIDIROPULU JANKŮ a Karel PANČOCHA. Supporting Disadvantaged Multilingual Families in Using Their Own Resources in Education. In Orbis Scholae, 2019, 13 (3). Praha: Karolinum, 2019, s. 5-8. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2020.6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1639617/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh a Karel PANČOCHA. The Impact of an Applied Behavioral Skills Training Workshop Series on the Behavior Analytic Practices of Emerging Practitioners in the Czech Republic. In 10th International Conference - Association for Behavior Analysis International. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576280/cs
-
SHMIDT, Victoria; Karel PANČOCHA a Frank HENSCHEL. The Politics of Disability in Interwar and Socialist Czechoslovakia Segregating in the Name of the Nation. Amsterdam: Amsterdam University Press, 2019, 252 s. Heritage and Memory Studies 8. ISBN 978-94-6372-001-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5117/9789463720014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1504400/cs
-
KINGSDORF, Sheri Leigh; Karel PANČOCHA; Lauren COWLED a Nina Alexandra AHLGREN BERG. The Shared Struggles of Behavior Analysts Across the Globe: Practices of Dissemination in the Czech Republic and Australia. In 10th International Conference - Association for Behavior Analysis International. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576282/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Včasná intenzivní behaviorální intervence u dětí s autismem: chybějící dílek puzzle. In XVI. Hradecké dny sociální práce - Sociální začleňování v kontextu sociální práce. 2019. ISBN 978-80-7435-749-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576197/cs
-
ŠKUBALOVÁ, Tereza; Helena VAĎUROVÁ; Karel PANČOCHA; Pavel NEPUSTIL; Monica SESMA-VAZQUEZ; Harlene ANDERSON; Rocio CHAVESTE; Papusa MOLINA; Sheila MCNAMEE; Leticia RODRIGUEZ; Joseph SEGUI; Adriana GIL-WILKERSON; Sylvia LONDON; Marilene GRANDESSO; Neca RODRIGUEZ; Nelly CHONG; Roxana ZEVALLOS; Saliha BAVA; Sue LEVIN a Přemysl ULMAN. 4th International Congress of Collaborative-Dialogic Practices. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1552576/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Behavior Analyst in the Czech Republic. In 9th Conference of the European Association for Behaviour Analysis. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576237/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen oborové rady pro doktorský studijní program Special Education, Univerzita Palackého v Olomouci. Oborová rada doktorského studijního programu Special Education, 2018 - 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1674561/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen oborové rady pro doktorský studijní program Speciální pedagogika, Univerzita Palackého v Olomouci. Oborová rada doktorského studijního programu Speciální pedagogika, 2018 - 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1674560/cs
-
VOSTRÝ, Michal; Jiří ŠKODA; Karel PANČOCHA; Pavel DOULÍK a Hana KYNŠTOVÁ. Efektivita edukační intervence u osob trpících Alzheimerovou chorobou. 1. vyd. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2018, 194 s. ISBN 978-80-7561-117-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1500005/cs
-
TANNENBERGEROVÁ, Monika; Petr FUČÍK; Karel PANČOCHA a Martin VRUBEL. Evaluation of School Inclusion: Mission (Im)possible. 1. vyd. Münster: Waxmann Verlag GmbH, 2018, 161 s. ISBN 978-3-8309-3771-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1455258/cs
-
PANČOCHA, Karel. Inkluze ano, ale rozhodně ne ve třídě se 30 dětmi a jedním učitelem. In Co vy na to? Český rozhlas, 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1605103/cs
-
PANČOCHA, Karel. Možnosti využití aplikované behaviorální analýzy při edukaci dospělých. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1544497/cs
-
PANČOCHA, Karel. Předsednictví sekce na 9th Conference of the European Association for Behaviour Analysis. University of Applied Sciences Würzburg-Schweinfurt, 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1576238/cs
-
VOSTRÝ, Michal a Karel PANČOCHA. Rehabilitation of individual components of cognitive functions in seniors with selected diagnosis. In Magnanimitas. Quaere: Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018, s. 656-661. ISBN 978-80-87952-26-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1427539/cs
-
PANČOCHA, Karel. Teaching complex behaviors with acoustic guidance. Journal of Exceptional People. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, roč. 12, č. 1, s. 17-23. ISSN 1805-4978.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1504117/cs
-
VOSTRÝ, Michal a Karel PANČOCHA. The Development of Communication Skills for People after a Stroke in a Chronic Stage Using Special Pedagogical Approaches. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. ICERI2018 Proceedings. 1. vyd. Spain: IATED Academy, 2018, s. 216-220. ISBN 978-84-09-05948-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2018.1052.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1471225/cs
-
PANČOCHA, Karel. Využití postupů aplikované behaviorální analýzy při rozvoji komunikačních dovedností. In Pražský logopedický den 2018 - Konference k problematice dítěte s narušenou komunikační schopností ve vzdělávání. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1544498/cs
-
PANČOCHA, Karel. Aplikovaná behaviorální analýza a její zavádění do praxe v ČR. In Konference k Mezinárodnímu dni porozumění autismu. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1377635/cs
-
SHMIDT, Victoria a Karel PANČOCHA. Building the Czechoslovak nation and sacralizing peoples’ health: the vicissitudes of disability discourse during the 1920s. Journal of Contemporary Central and Eastern Europe. Routledge, 2017, roč. 25, č. 3, s. 307-329. ISSN 2573-9638. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/25739638.2017.1400215.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1395108/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen hodnotícího panelu RVVI, Úřad vlády ČR. Hodnotící panel Rady pro výzkum, vývoj a inovaci, Úřad vlády ČR, 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1375630/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen vědecké rady časopisu Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky, 2017. ISSN 2585-7363.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1398915/cs
-
PANČOCHA, Karel. členství v oborové radě doktorského studijního oboru Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky na PdF MU. 2017 - 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373587/cs
-
PANČOCHA, Karel. Historical development of approaches to individuals with dissabilities within the Central European region. In Lecture at University of Northampton. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1605114/cs
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava; Marie VÍTKOVÁ; Barbora BOČKOVÁ; Ilona BYTEŠNÍKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Radka HORÁKOVÁ; Petr KOPEČNÝ; Bohumíra LAZAROVÁ; Dagmar OPATŘILOVÁ; Karel PANČOCHA; Jarmila PIPEKOVÁ; Milan POL; Lenka SLEPIČKOVÁ; Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 2., uprav. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1382067/cs
-
PANČOCHA, Karel. People with Special Needs in the Czech Republic - current trends in treatment and service delivery. In Lecture at University of Northampton. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1605113/cs
-
MÁROVÁ, Ivana; Karel PANČOCHA a Petr KACHLÍK. Sekundární příznaky zdravotního postižení v mezinárodních studiích. Časopis lékařů českých. Praha: Česká lékařská společnost J. E. Purkyně, 2017, roč. 156, č. 8, s. 437-444. ISSN 0008-7335.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1409931/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen redakční rady časopisu Orbis Scholae. Orbis Scholae, 2016 - 2020. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338592/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen vědecké rady časopisu Journal of Exceptional People. Journal of Exceptional People, 2016 - 2020. ISSN 1805-4978.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373594/cs
-
PANČOCHA, Karel. členství v oborové radě doktorského studijního oboru Pedagogika na PdF MU. 2016 - 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373584/cs
-
PANČOCHA, Karel. členství v oborové radě doktorského studijního oboru Speciální pedagogika na PdF MU. 2016 - 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373580/cs
-
PANČOCHA, Karel. Členství ve stálé pracovní skupině pro pedagogiku, psychologii a kinantropologii Akreditační komise. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373589/cs
-
PANČOCHA, Karel. Členství ve vědecké radě PdF MU. Vědecká rada PdF MU, 2016 - 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373595/cs
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava; Marie VÍTKOVÁ; Barbora BOČKOVÁ; Ilona BYTEŠNÍKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Radka HORÁKOVÁ; Ivona JEDLIČKOVÁ; Geraldina PALOVČÍKOVÁ; Petr KOPEČNÝ; Bohumíra LAZAROVÁ; Dagmar OPATŘILOVÁ; Hana OŠLEJŠKOVÁ; Karel PANČOCHA; Jarmila PIPEKOVÁ; Milan POL; Lucie PROCHÁZKOVÁ; Evžen ŘEHULKA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Ivo ŠLAPÁK; Kateřina TRNKOVÁ; Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1375482/cs
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava; Marie VÍTKOVÁ; Barbora BOČKOVÁ; Ilona BYTEŠNÍKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Radka HORÁKOVÁ; Petr KOPEČNÝ; Bohumíra LAZAROVÁ; Dagmar OPATŘILOVÁ; Karel PANČOCHA; Jarmila PIPEKOVÁ; Milan POL; Lenka SLEPIČKOVÁ; Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 2., upravené vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1346655/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Metodologický workshop pro studenty Ph.D. Speciální pedagogika 2016. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1371932/cs
-
PANČOCHA, Karel a Marie VÍTKOVÁ. Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve škole a v životě. In Bartoňová, M., Pipeková, J., Vítková, M. eds. Strategie ve vzdělávání žáků v základní škole speciální. Texty k distančnímu vzdělávání. 1, vydání. Brno: Paido, Brno, 2016, s. 15-42. ISBN 978-80-7315-256-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1375648/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. X. Konference studentů DSP Speciální pedagogika Inkluzivní vzdělávání. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1371929/cs
-
PANČOCHA, Karel. Aplikovaná Behaviorální Analýza – principy a možnosti využití pro osoby s PAS. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338533/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen předsednictva, zástupce pro vzdělávání. Česká odborná společnost aplikované behaviorální analýzy, 2015 - 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1605099/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen vědecké rady časopisu Journal of Exceptional People. Journal of Exceptional People, 2015. ISSN 1805-4978.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305729/cs
-
PANČOCHA, Karel. členství v oborové radě doktorského studijního oboru Pedagogika na PdF MU. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305766/cs
-
PANČOCHA, Karel. členství v oborové radě doktorského studijního oboru Speciální pedagogika na PdF MU. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305768/cs
-
PANČOCHA, Karel. Členství ve stálé pracovní skupině pro pedagogiku, psychologii a kinantropologii Akreditační komise. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305765/cs
-
PANČOCHA, Karel. Členství ve vědecké radě PdF MU. Vědecká rada PdF MU, 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305723/cs
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava; Marie VÍTKOVÁ; Barbora BOČKOVÁ; Ilona BYTEŠNÍKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Radka HORÁKOVÁ; Ivona JEDLIČKOVÁ; Geraldina PALOVČÍKOVÁ; Petr KOPEČNÝ; Bohumíra LAZAROVÁ; Dagmar OPATŘILOVÁ; Hana OŠLEJŠKOVÁ; Karel PANČOCHA; Jarmila PIPEKOVÁ; Milan POL; Lucie PROCHÁZKOVÁ; Evžen ŘEHULKA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Ivo ŠLAPÁK; Kateřina TRNKOVÁ; Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1335305/cs
-
BARTOŇOVÁ, Miroslava; Marie VÍTKOVÁ; Barbora BOČKOVÁ; Ilona BYTEŠNÍKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Radka HORÁKOVÁ; Ivona JEDLIČKOVÁ; Geraldina PALOVČÍKOVÁ; Petr KOPEČNÝ; Bohumíra LAZAROVÁ; Dagmar OPATŘILOVÁ; Hana OŠLEJŠKOVÁ; Karel PANČOCHA; Jarmila PIPEKOVÁ; Milan POL; Lucie PROCHÁZKOVÁ; Evžen ŘEHULKA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Ivo ŠLAPÁK; Kateřina TRNKOVÁ; Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1346461/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. IX. Konference studentů DSP Speciální pedagogika Inkluzivní vzdělávání a inkluzivní společnost. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1322255/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Metodologický workshop pro studenty Ph.D. Speciální pedagogika. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1322257/cs
-
PANČOCHA, Karel. People with ASD in the Czech Republic - policy and practice development. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338667/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Postoje české veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání. In III. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338760/cs
-
PIPEKOVÁ, Jarmila; Marie VÍTKOVÁ; Miroslava BARTOŇOVÁ; Karel PANČOCHA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1227112/cs
-
PIPEKOVÁ, Jarmila; Marie VÍTKOVÁ; Miroslava BARTOŇOVÁ; Karel PANČOCHA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334236/cs
-
PIPEKOVÁ, Jarmila; Marie VÍTKOVÁ; Miroslava BARTOŇOVÁ; Karel PANČOCHA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1297981/cs
-
MÁROVÁ, Ivana; Karel PANČOCHA a Dagmar PŘINOSILOVÁ. Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních. Speciální pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2015, roč. 25, č. 2, s. 123-134. ISSN 1211-2720.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305761/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena; Lenka SLEPIČKOVÁ a Karel PANČOCHA. Vzdělávání pro diverzitu: Zkušenosti s pilotováním metody Global Storylines v českých základních školách. In Škola a zdraví v 21. století. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1310554/cs
-
MÁROVÁ, Ivana; Karel PANČOCHA a Dagmar PŘINOSILOVÁ. Burnout syndrome in Teachers of Special schools in the South Moravia Region in Czech Republic. In EAPRIL 2014 Conference. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1216502/cs
-
PANČOCHA, Karel. Člen vědecké rady časopisu Journal of Exceptional People. Journal of Exceptional People, 2014. ISSN 1805-4978.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305728/cs
-
PANČOCHA, Karel. členství v oborové radě doktorského studijního oboru Speciální pedagogika na PdF MU. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305767/cs
-
PANČOCHA, Karel. Členství ve stálé pracovní skupině pro pedagogiku, psychologii a kinantropologii Akreditační komise. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305764/cs
-
PANČOCHA, Karel. Faktory ovlivňující postoje veřejnosti k lidem s postižením. In II. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305730/cs
-
PANČOCHA, Karel. Faktory ovlivňující postoje veřejnosti k lidem s postižením. In II. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1301127/cs
-
SLEPIČKOVÁ, Lenka a Karel PANČOCHA. Inclusive Education and General Public Opinion: the case of the Czech Republic. In EAPRIL 2014 Conference. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1216498/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Inkluze v interdisciplinárním pohledu - metodologické pojetí. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1211659/cs
-
VRUBEL, Martin; Karel PANČOCHA; Renée GRENAROVÁ; Robin HORÁK; Nora JÁGEROVÁ; Soňa KLEMPOVÁ; Marta KOZDAS; Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ; Ivana MÁROVÁ; Jarmila MATOCHOVÁ; Jana PAVELKOVÁ; Petra SEGEŤOVÁ; Zuzana ŠIRMEROVÁ; Marie VÍTKOVÁ a Petr VYBÍRAL. Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 167 s. ISBN 978-80-210-7541-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1227945/cs
-
VRUBEL, Martin; Karel PANČOCHA; Renée GRENAROVÁ; Robin HORÁK; Nora JÁGEROVÁ; Soňa KLEMPOVÁ; Marta KOZDAS; Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ; Ivana MÁROVÁ; Jarmila MATOCHOVÁ; Jana PAVELKOVÁ; Petra SEGEŤOVÁ; Zuzana ŠIRMEROVÁ; Marie VÍTKOVÁ a Petr VYBÍRAL. Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 167 s. ISBN 978-80-210-7541-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1298633/cs
-
PANČOCHA, Karel. Introduction to Special Needs Education: E-learning course. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 80 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305769/cs
-
PIPEKOVÁ, Jarmila; Marie VÍTKOVÁ; Miroslava BARTOŇOVÁ; Barbora BAZALOVÁ; Lenka DŽAMBIKOVÁ; Hana OŠLEJŠKOVÁ; Karel PANČOCHA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Evžen ŘEHULKA; Ivo ŠLAPÁK a Helena VAĎUROVÁ. Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 322 s. ISBN 978-80-210-7581-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1227116/cs
-
PIPEKOVÁ, Jarmila; Marie VÍTKOVÁ; Miroslava BARTOŇOVÁ; Barbora BAZALOVÁ; Lenka DŽAMBIKOVÁ; Hana OŠLEJŠKOVÁ; Karel PANČOCHA; Lenka SLEPIČKOVÁ; Evžen ŘEHULKA; Ivo ŠLAPÁK a Helena VAĎUROVÁ. Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 322 s. ISBN 978-80-210-7581-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1300806/cs
-
SHMIDT, Victoria a Karel PANČOCHA. Pomogajushhie specialisty v zabote o pozhilyh v Chehii: opyt nesistemnogo soprotivlenija neposledovatel'noj politike? Sociology of power. Moskva: Akademia gosudarstvennogo upravlenia, 2014, roč. 2014, č. 3, s. 126-140. ISSN 2074-0492.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1197175/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Přehledové studie ve speciální pedagogice I. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1300430/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Přehledové studie ve speciální pedagogice II. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1300432/cs
-
VESELÝ, Petr; Sylvie PETROVÁ; Svatopluk SYNEK; Martin VRUBEL a Karel PANČOCHA. Specifické poruchy učení a efekt barevných filtrů. Trendy v oční optice 2014. Praha: S-Press Publishing, 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1166289/cs
-
BELL, Sheena; Maija HIRVONEN; Hasso KUKEMELK; Karel PANČOCHA; Helena VAĎUROVÁ a Piret HION. The inclusion of students with special educational needs in vocational education and training: a comparative study of the changing role of SEN teachers in the European context (Finland, England, The Czech Republic and Estonia). Socialiniai Tyrimai/Social Research. Vilnius (Lithuania): Faculty of Social Sciences, Siauliai university, 2014, roč. 35, č. 2, s. 42-52. ISSN 1392-3110.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1216495/cs
-
SHMIDT, Victoria a Karel PANČOCHA. The Models of Legitimizing Inclusive Education in the Czech Republic. In II. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305732/cs
-
SHMIDT, Victoria a Karel PANČOCHA. The Models of Legitimizing Inclusive Education in the Czech Republic. In II. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1305731/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. VIII. Konference studentů doktorského studijního programu Speciální pedagogika - Inkluze v interdisciplinárním pohledu. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1202728/cs
-
PANČOCHA, Karel; Lenka SLEPIČKOVÁ; Kristýna BALÁTOVÁ; Pinková PAVLÍNA; Sayoud Solárová KATEŘINA; Pavel SOCHOR; Helena VAĎUROVÁ a Martin VRUBEL. Aktéři školní inkluze. Actors of School Inclusion. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 156 s. ISBN 978-80-210-6688-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1179639/cs
-
PANČOCHA, Karel a Marie VÍTKOVÁ. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 320 s. ISBN 978-80-210-6457-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1161720/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Česká veřejnost a inkluzivní vzdělávání. In SLEPIČKOVÁ, L. a K. PANČOCHA. Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 9-31. ISBN 978-80-210-6688-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1179625/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Disability experience in postsocialist context: social participation as a concept and as a tool. In Disability Studies Interantional Conference „The Art of Belonging“. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167140/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Disability experience in postsocialist context: social participation as a concept and as a tool. In Disability Studies Interantional Conference „The Art of Belonging“. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167139/cs
-
PANČOCHA, Karel; Lucie PROCHÁZKOVÁ a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 272 s. ISBN 978-80-210-6306-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1161817/cs
-
SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina; Martin VRUBEL a Karel PANČOCHA. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1164936/cs
-
SHMIDT, Victoria a Karel PANČOCHA. Modeli legitimizatsii inklyuzivnogo obrazovaniya v Chehii. Zhurnal issledovaniy sotsialnoy politiki. 2013, roč. 2013, č. 4, s. 547-560. ISSN 1727-0634.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1138352/cs
-
Odstraňování bariér veřejného prostoru jako předpoklad bezpečného pohybu osob se zrakovým postiženímVRUBEL, Martin; Filip CHVÁTAL a Karel PANČOCHA. Odstraňování bariér veřejného prostoru jako předpoklad bezpečného pohybu osob se zrakovým postižením. Speciální pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2013, roč. 23, č. 3, s. 229-242. ISSN 1211-2720.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1125346/cs
-
PANČOCHA, Karel. Participace jako aktivní účast člověka s postižením ve společnosti. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 13-23. ISBN 978-80-210-6673-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1165714/cs
-
PANČOCHA, Karel. Postižení jako axiologická kategorie sociální participace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 219 s. ISBN 978-80-210-6344-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1128079/cs
-
PANČOCHA, Karel. Pre-service Teachers´Attitudes towards Individuals with Disabilities ans Inclusion. In SEHRBROCK, P., ERDÉLYI, A., GAND, S. (Hrsg.). Internationale und Vergleichende Heil- und Sonderpädagogik und Inklusion. Individualität und Gemeinschaft als Prinzipien Internationaler Heil- und Sonderpädagogik. 1. vydání. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt, 2013, s. 123-129. ISBN 978-3-7815-1944-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167131/cs
-
PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ a Lucie PROCHÁZKOVÁ. Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se SVP na střední škole. Podpora pro pracovníky v odborném školství, kteří chtějí vytvořit inkluzivní prostředí. In Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167141/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Social acceptance of people with disabilities as a key factor for participation. In 6th International Symposium on Remedial and Special Education. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167136/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Social acceptance of people with disabilities as a key factor for participation. In 6th International Symposium on Remedial and Special Education. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167134/cs
-
PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ; Lucie PROCHÁZKOVÁ; Pavla PITNEROVÁ; Lenka SLEPIČKOVÁ; Martin VRUBEL a Pavel SOCHOR. Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1166487/cs
-
VÍTKOVÁ, Marie; Karel PANČOCHA a Lucie PROCHÁZKOVÁ. Special Educational Needs in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education. In Estonsko: University of Tartu - Projekt Leonardo da Vinci. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1166458/cs
-
PANČOCHA, Karel. Společenské přístupy k jedincům s postižením. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 31-42. ISBN 978-80-7315-245-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1159582/cs
-
TILE: "Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole"PANČOCHA, Karel; Helena VAĎUROVÁ; Lucie PROCHÁZKOVÁ; Pavla PITNEROVÁ; Lenka SLEPIČKOVÁ; Martin VRUBEL a Pavel SOCHOR. TILE: "Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole". 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167146/cs
-
PANČOCHA, Karel a Pavel SOCHOR. Umění jako facilitátor inkluze. Špeciálny pedagóg : časopis pre špeciálnopedagogickú teóriu a prax. Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2013, Ročník 2, č. 2, s. 31-40. ISSN 1338-6670.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1167130/cs
-
SOCHOR, Pavel a Karel PANČOCHA. Výtvarná tvorba u dospělých osob se zdravotním postižením. In PANČOCHA, Karel, Lucie PROCHÁZKOVÁ a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ et al. Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 211-223. ISBN 978-80-210-6306-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1165584/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Výzkum facilitátorů a bariér v inkluzivním vzdělávání - metodologický workshop. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1164942/cs
-
FORD, Jo Ann; Judson WORKMAN; Navid MASOUDI; Mary HUBER a Karel PANČOCHA. Accessible Substance Abuse Prevention for All Children. In Hollar, D. Handbook of Children with Special Health Care Needs. New York: Springer, 2012, s. 353-368. Springer Science. ISBN 978-1-4614-2334-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-1-4614-2335-5_18.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1068249/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Attitudes Towards People With Disabilities and Inclusion Comparing Students of Education with General Public. In konference Creating competence - Innovations in Learning and Development, JAMK University of Applied Sciences - Jyväskylä, Finland. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084949/cs
-
PANČOCHA, Karel a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1088440/cs
-
PANČOCHA, Karel. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 280 s. ISBN 978-80-210-6101-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084944/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Contextualizing disability within the Czech republic: between invisibility and inclusion. In Research and Training Institute of the East Aegean (INEAG), Greece. Proceedings of the 8th International Conference on Education. Samos, Greece: Research and Training Institute of East Aegean, Greece, 2012, s. 998-1005. ISBN 978-618-5009-05-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1068233/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Contextualizing disability within the Czech republic: between invisibility and inclusion. In Book of abstracts ICE 2012 Conference. 2012. ISBN 978-618-5009-04-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1068234/cs
-
PANČOCHA, Karel. Evaluating Services for Adults with Disabilities through the Concept of Participation. In Pančocha, K., Procházková, L. Education and Support of People with Special Needs. Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 67-73. ISBN 978-80-210-5848-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1068255/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. General public and future teachers´ attitudes towards people with disabilities and inclusion. Journal of Exceptional People. Olomouc: Palacký university, Olomouc, 2012, roč. 1, č. 2, s. 45-56. ISSN 1805-4978.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1109976/cs
-
BALÁTOVÁ, Kristýna a Karel PANČOCHA. Hodnoty u jedinců s poruchami chování v období dospívání. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 141-150. ISBN 978-80-210-5996-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1083501/cs
-
PANČOCHA, Karel. Lidé s postižením. Online. In Nepustil, P., Pančocha, K., Frišaufová, M., Kalivodová, R., Bártová, A. Užívání drog ve skupinách s obtížným přístupem k drogovým službám, Situace v ČR: analýza informačních zdrojů. 1. vyd. Praha: Úřad vlády České republiky, 2012, s. 32-49. ISBN 978-80-7440-072-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084943/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 556-561. ISBN 978-80-210-5941-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1083424/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1085666/cs
-
PANČOCHA, Karel. Participation as an Indicator of Inclusion. In ph publico impulse aus wissenschaft und forschung. schriften der pädagogischen hochschule burgenland. Eisenstadt: PH Burgerland, 2012, s. 71-74. ISBN 978-3-85253-456-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1068244/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. People with Disabilities in the Czech Republic: Between Invisibility and Inclusion. In DISABILITY STUDIES CONFERENCE, LANCASTER UNIVERSITY, 11‐13 SEPTEMBER, 2012. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084948/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. People with Disabilities in the Czech Republic: Between Invisibility and Inclusion. In DISABILITY STUDIES CONFERENCE, LANCASTER UNIVERSITY, 11‐13 SEPTEMBER, 2012. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084947/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Postoje k osobám s postižením u obecné populace ČR. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s. 41-50. ISBN 978-80-7315-235-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1081939/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Postoje, obavy a emoce spojené s inkluzí u studentů pedagogických oborů. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 27-42. ISBN 978-80-210-5995-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1083459/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena; Karel PANČOCHA a Lucie PROCHÁZKOVÁ. Průvodce inkluzivním vzděláváním pro střední odborné školy. In konference Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV rok výzkumu 2012. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084946/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena; Karel PANČOCHA a Lucie PROCHÁZKOVÁ. Průvodce inkluzivním vzděláváním pro střední odborné školy. In konference Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV rok výzkumu 2012. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084945/cs
-
PANČOCHA, Karel a Pavel NEPUSTIL. „Skryté skupiny“ – základní vymezení. Online. In Nepustil, P., Pančocha, K., Frišaufová, M., Kalivodová, R., Bártová, A. Užívání drog ve skupinách s obtížným přístupem k drogovým službám, Situace v ČR: analýza informačních zdrojů. 1. vyd. Praha: Úřad vlády České republiky, 2012, s. 10-15. ISBN 978-80-7440-072-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1109054/cs
-
VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Školní a sociální inkluze u osob se zrakovým postižením. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 131-140. ISBN 978-80-210-6101-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086416/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Teachers’ Self-reported Willingness and Ability to Teach Students with SEN in Inclusive Settings. In Procházková, Lucie a Karel Pančocha et al. Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 35-55. ISBN 978-80-210-6107-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084939/cs
-
PROCHÁZKOVÁ, Lucie a Karel PANČOCHA. Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 172 s. ISBN 978-80-210-6107-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1084940/cs
-
PANČOCHA, Karel. Attitudes of future teachers and other professionals towards individuals with disabilities and inclusion. In Forschungskulturen im Diskurs. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966940/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Attitudes of future teachers and other professionals towards individuals with disabilities and inclusion. (Poster). In Forschungskulturen im Diskurs. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966941/cs
-
PANČOCHA, Karel. Dospělí lidem s Williamsovým syndromem a jejich možnosti uplatnění. In Občanské sdružení Willík: Podzimní setkání v Březejci. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1090597/cs
-
PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Měření výsledků inkluzivních aktivit prostřednictvím konceptu participace. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of pupils with special educational needs V. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 27-36, 9 s. ISBN 978-80-7315-220-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/972555/cs
-
PANČOCHA, Karel. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 196 s. ISBN 978-80-210-5663-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/978298/cs
-
PANČOCHA, Karel a Kristýna BALÁTOVÁ. Postoje budoucích učitelů k jedincům se zdravotním postižením jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: MU, 2011, s. 331-342, 13 s. ISBN 978-80-210-5731-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/970340/cs
-
PANČOCHA, Karel a Petr HOREHLEĎ. Special Andragogy - Education and Support of Adults with Special Needs. 2011. ISBN 978-963-88422-9-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966937/cs
-
PANČOCHA, Karel a Petr HOREHLEĎ. Speciální andragogika jako součást edukace v sociální práci. In Ondrušková, Elena, Koscurová Zoja. In: Ondrušková, Elena, Koscurová Zoja (eds.) Realita a vízia sociálnej práce. Bratislava: Univerzita Komenského, 2011, s. 127 – 132. ISBN 978-80-223-3075-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/962291/cs
-
PANČOCHA, Karel. Vybrané problémy inkluzivního výzkumu. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 6-15. ISBN 978-80-210-5663-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/965731/cs
-
PITNEROVÁ, Pavla a Karel PANČOCHA. Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: MU, 2011, s. 331-342, 13 s. ISBN 978-80-210-5731-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/970338/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Analýza inkluzivního prostředí v základních školách prostřednictvím Indexu Inkluze. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 25-40. ISBN 978-80-7315-201-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915387/cs
-
SHEENA, Bell; Maija HIRVONEN; Inga MUTSO; Karel PANČOCHA a Helena VAĎUROVÁ. Embracing the Challenges of Diversity in the Inclusion of Adults with (SEN) Special Educational Needs in Vocational Training; A Comparative Study of the Changing Role of SEN Teachers in the European Context. In The 5th EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/896708/cs
-
PANČOCHA, Karel. Etika výzkumu ve speciální pedagogice. In Etika ve vědách o výchově. 1. vydání. Olomouc: ČPdS, 2010, s. 342 - 348. ISBN 978-80-244-2654-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/917761/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Předpoklady inkluzivního vzdělávání na úrovni pedagogických pracovníků. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 15-32. ISBN 978-80-210-5383-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/921571/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Připravenost na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogických pracovníků. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 53-65. ISBN 978-80-7315-201-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915388/cs
-
PANČOCHA, Karel; Lenka SLEPIČKOVÁ a Helena VAĎUROVÁ. Učitel jako zprostředkovatel inkluzivního vzdělávání a sociální inkluze u žáků se SVP. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/921580/cs
-
PANČOCHA, Karel. Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 185 s. ISBN 978-80-210-5340-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915794/cs
-
PANČOCHA, Karel. Zneužívání návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 157 s. ISBN 978-80-7315-188-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/865199/cs
-
PANČOCHA, Karel. Zneužívání návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 31 - 40. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/865218/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders. In ŠIMONÍK, Oldřich. Pregraduate Teacher Training 3. 1st ed. Brno: Faculty of Education, Masaryk University, 2008, s. 92-128, 36 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 3. ISBN 978-80-7392-059-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818160/cs
-
PANČOCHA, Karel. Patologické závislosti v kontextu speciálně pedagogické teorie a praxe. Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, 2008, roč. 2008, č. 2, s. 52-66, 14 s. ISSN 1211-4669.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/821695/cs
-
PANČOCHA, Karel. Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 31-38. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-210-4736-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/821399/cs
-
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. první. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 160 s. ISBN 978-80-86633-92-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/744232/cs
-
PANČOCHA, Karel. Citizenship as an Andragogic Category. In Edukacja obywatelska w społeczeństwach wielokulturowych. 1. vyd. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls“, 2007, s. 425 - 430. ISBN 978-83-7308-978-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/750684/cs
-
PANČOCHA, Karel. Patologické závislosti a kvalita života ve výkonu trestu odnětí svobody. In MÜHLPACHR, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky. 1. vyd. Brno: MSD, 2007, s. 159 - 170, 11 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-7392-012-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/752796/cs
-
VAĎUROVÁ, Helena. Sociální aspekty kvality života pečovatelů onkologicky nemocných dětí. In PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. první. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 126-141, 15 s. ISBN 978-80-86633-92-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/746985/cs
-
HORÁKOVÁ, Radka. Tlumočnické služby poskytované sluchově postiženým v České republice a analýza jejich využívání. In PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 82-91. ISBN 978-80-86633-92-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/748703/cs
-
DOLEŽALOVÁ, Lenka. Vizuální percepce řeči u sluchově postižených. In PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, s. 36-43, 160 s. ISBN 978-80-86633-92-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820063/cs
-
PANČOCHA, Karel. Závislostní chování u osob s postižením. In PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. první. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 103 – 117, 14 s. ISBN 978-80-86633-92-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747357/cs
-
PANČOCHA, Karel. Krátká intervence jako sociální práce s jedincem v seniorském věku. In MÜHLPACHR, Pavel. Sociální práce jako životní pomoc. první. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 30 - 42, 12 s. ISBN 80-86633-62-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747301/cs
-
PANČOCHA, Karel. Speciálně pedagogická dimenze závislostního chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 167 s. ISBN 80-86633-61-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747356/cs
-
PANČOCHA, Karel. Problémy s alkoholem u žen seniorek. In MÜHLPACHR, Pavel. Schola gerontologica. 1. vyd. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2005, s. 117-122. ISBN 80-210-3838-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747299/cs
-
PANČOCHA, Karel. Postavení antipedagogiky v současném světě. In Speciální pedagogika na prahu třetího tisíciletí. Brno: Masarykova univerzita, 2001, s. 9-11. ISBN 80-210-2661-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747292/cs
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2001
Zobrazeno: 17. 8. 2025 22:19