-
DUNDÁLKOVÁ, Karolína. Perspectives of Multimedia Learning in History E-Textbooks. Online. In Osvaldo Rodrigues Junior, Roberto García-Morís, Jesús Rodríguez Rodríguez. Investigaciones y prácticas innovadoras sobre las aportaciones de lo digital en los procesos de enseñanza y aprendizaje de la historia. 1. vyd. Madrid: Dykinson, 2025, s. 67-76. Educación. ISBN 978-84-1070-849-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14679/3828.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2473464/cs
-
DUNDÁLKOVÁ, Karolína a Jana STARÁ. Learning potential of multimodal components in history content of e-textbooks for Czech primary and lower secondary schools. In IARTEM 2024. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2471010/cs
-
DUNDÁLKOVÁ, Karolína. Multimodale Inhalte in elektronischen Schulbüchern für den Fremdsprachenunterricht. In Jahrestagung der IGSBi e.V.: Nachhaltigkeit und Bildungsmedien. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2475458/cs
-
DUNDÁLKOVÁ, Karolína. Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným. In Proměny vzdělávání. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2368118/cs
-
RODOVÁ, Veronika; Karolína DUNDÁLKOVÁ a Tomáš JANÍK. Úvahy Hanse Ulricha Grundera o učitelství, učitelích a jejich postavení ve společnosti. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2022, roč. 146, č. 3, s. 5-12. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2250237/cs
-
DUNDÁLKOVÁ, Karolína. Rozhovor se Šárkou Kašpárkovou o (ne)sportování dětí a mládeže. Komenský. Brno: Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, 2021, roč. 145, č. 4, s. 13-18. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1833077/cs
-
JANÍK, Tomáš; Štefan PORUBSKÝ; Magdolna CHRAPPÁN; Kinga KUSZAK; Eliška WALTEROVÁ; Rita BENCZE; Katarzyna SADOWSKA; Natalia KLYSZ-SOKALSKA; Agnieszka BOJARCZUK-TÜNCER; Karolína DUNDÁLKOVÁ; Jan TUPÝ; Beata KOSOVÁ a Petra FRIDRICHOVÁ. Curriculum changes in Visegrád four: three decades after the fall of communism. Münster: Waxmann, 2020, 162 s. ISBN 978-3-8309-4162-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1660038/cs
-
RODOVÁ, Veronika a Karolína DUNDÁLKOVÁ. Rozhovor s Tomášem Kasperem o významu historie. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2019, roč. 144, č. 2, s. 5-8. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1610417/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Teachers’ Acceptance of Curriculum Reform in the Czech Republic: One Decade Later. Center for Educational Policy Studies Journal. 2019, roč. 9, č. 2, s. 73-97. ISSN 1855-9719. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.26529/cepsj.560.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1548257/cs
-
JANÍK, Tomáš; Tomáš JANKO; Karolína PEŠKOVÁ; Petr KNECHT a Michaela SPURNÁ. Czech teachers' attitudes towards curriculum reform implementation. Human Affairs-Postdisciplinary Humanities Social Sciences Quarterly. Berlin: WALTER DE GRUYTER GMBH, 2018, roč. 28, č. 1, s. 54-70. ISSN 1210-3055. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/humaff-2018-0006.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1407877/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Dnešní učebnice pohledem výzkumníků a studentů učitelství. Komenský. 2018, roč. 143, č. 1, s. 25-30. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1494156/cs
-
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1498516/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Štefan PORUBSKÝ. Editorial. Orbis Scholae. Karolinum, 2018, roč. 12, č. 1, s. 5-7. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1494199/cs
-
PORUBSKÝ, Štefan a Karolína PEŠKOVÁ. editorství čísla Kurikulární reforma v ČR a SR 10 let poté: bilance a výzvy pro současnou školu. In Orbis scholae. 2018. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1495205/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Tomáš JANKO; Tomáš JANÍK a Michaela SPURNÁ. Proměny postojů učitelů ke kurikulární reformě a jejímu zavádění. Orbis Scholae. Praha: Karolinum, 2018, roč. 12, č. 1, s. 69-93. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.282.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1480021/cs
-
ŠEVČÍK, Karel; Karolína PEŠKOVÁ a Tomáš JANKO. Učitelé základních škol a proměna jejich postojů ke kurikulární reformě: tři příběhy. Lifelong Learning. 2018, roč. 8, č. 3, s. 48-75. ISSN 1804-526X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1494150/cs
-
PICKA, Karel a Karolína PEŠKOVÁ. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol. JTIE - Journal of Technology and Information Education. Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, roč. 10, č. 1, s. 17-33. ISSN 1803-537X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1418176/cs
-
JANÍK, Tomáš; Karolína PEŠKOVÁ a Tomáš JANKO. Zur Implementierung der Curriculumreform in der Tschechischen Republik: Zusammenfassung zweier Akzeptanzstudien unter Lehrpersonen. In S. Schwab, G. Tafner, S. Luttenberger, H. Knauder, & M. Reisinger. Von der Wissenschaft in die Praxis? Zum Verhältnis von Forschung und Praxis in der Bildungsforschung. Münster: Waxmann Verlag, 2018, s. 211-227. ISBN 978-3-8309-3841-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1494739/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Vlastimil ŠVEC. Aktuální metodologické otázky k disertačním výzkumům. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1410245/cs
-
VETTER, Eva; Karolína PEŠKOVÁ a Miroslav JANÍK. Editorial. Orbis Scholae. Karolinum, 2017, roč. 11, č. 3, s. 5-7. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1495204/cs
-
VETTER, Eva; Miroslav JANÍK a Karolína PEŠKOVÁ. editorství čísla Multilingualism and Languages in Education. In Orbis scholae. 2017. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1495202/cs
-
JANKO, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Exploring Teachers´ Perceptions of Curriculum Change and their Use of Textbooks during its Implementation: A Review of Current Research. Zeitschrift für Geographiedidaktik. 2017, roč. 17, č. 1, s. 33-52. ISSN 2198-4298.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1375572/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Tomáš JANÍK. Foreign language teachers dealing with new curriculum at lower secondary schools. In Language Education across Borders. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1410246/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Printed vs. electronic textbooks: the offer of multimedia in foreign language textbooks. In IARTEM conference 2017. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1410247/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Teoretický model pro výzkum vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ. Orbis scholae. Praha: Karolinum, 2017, roč. 11, č. 2, s. 99-124. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1410475/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Učebnice jako didaktická opora při rozvíjení interkulturní dimenze cizojazyčné výuky. In Celostátní seminář k teoretickým základům didaktiky cizích jazyků. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1389423/cs
-
JANÍK, Tomáš; Tomáš JANKO; Karolína PEŠKOVÁ; Michaela SPURNÁ; Petr KNECHT a Karel ŠEVČÍK. Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů. In 25. výroční konference ČAPV: Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1390282/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. členství v redakční radě časopisu Pedagogická revue. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373616/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Kurikulární změny očima učitelů. In Odborný seminář ÚVRV. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1366184/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken. In GeSuS-Tagung 2016. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373632/cs
-
MORAVEC, Josef a Karolína PEŠKOVÁ. Lower Secondary School Pupils’ Perception of e-Textbooks. e-Pedagogium. Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, roč. 2016, č. 2, s. 75-89. ISSN 1213-7758.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1355536/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Lukáš PLCH. Predátorské časopisy a konference aneb jak se jim vyhnout. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1368754/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Profese učitele na stránkách časopisu Komenský v proudu času. In Komenský. Masarykova univerzita, 2016, s. 36-39. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1375069/cs
-
TRNOVÁ, Eva; Tomáš JANKO; Josef TRNA a Karolína PEŠKOVÁ. Typy vzdělávacích komiksů a analýza jejich edukačního potenciálu pro přírodovědnou výuku. Scientia in educatione. Praha, 2016, roč. 7, č. 1, s. 49-64. ISSN 1804-7106.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1350139/cs
-
JANÍK, Tomáš; Karolína PEŠKOVÁ a Eva ELLEDEROVÁ. Učebnice v oborovědidaktických souvislostech: tvorba – hodnocení – používání. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1366076/cs
-
JANÍK, Tomáš; Karolína PEŠKOVÁ; Tomáš JANKO; Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí výsledků dotazníkového šetření. In 24. výroční konference ČAPV: Síťování (networking) v pedagogickém výzkumu. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1354732/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu. In Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1356547/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu. In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1356543/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. členství v redakční radě časopisu Komenský. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338748/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. členství ve výkonné redakci časopisu Orbis scholae. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338749/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Didaktische Funktionen der landeskundlichen Visualisierungen in DaF-Lehrwerken. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. Masarykova univerzita, 2015, roč. 8, č. 2, s. 101-115. ISSN 1803-4411.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1373622/cs
-
MORAVEC, Josef a Karolína PEŠKOVÁ. Investigating pupils‘ acceptance of electronic textbooks: Adaptation of a research instrument based on the Technology Acceptance Model. In European Conference on Educational Research: Education and Transition - Contributions from Educational Research (ECER 2015). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1311149/cs
-
MORAVEC, Josef a Karolína PEŠKOVÁ. Investigating pupils‘ acceptance of electronic textbooks: Adaptation of a research instrument based on the Technology Acceptance Model. In European Conference on Educational Research: Education and Transition - Contributions from Educational Research (ECER 2015). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1311148/cs
-
ZLATNÍČEK, Pavel a Karolína PEŠKOVÁ. Kvalita výuky německého jazyka na českých základních školách: jak ji lze posuzovat a co ukázaly vybrané výsledky výzkumu. In Komenský. 2015, s. 25-30. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1308778/cs
-
JANÍK, Tomáš; Karolína PEŠKOVÁ a Kateřina VLČKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1322622/cs
-
JANKO, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Teachers' attitudes towards curriculum innovations: Introducing the state-of-the-art. In International Conference on Textbooks and Educational Media (IARTEM 2015). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1311146/cs
-
JANKO, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Zjišťování postojů učitelů ke kurikulárním změnám: přehledová studie. In 22. konference České pedagogické společnosti: Škola a její křižovatky. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1298387/cs
-
ČEŠKOVÁ, Tereza a Karolína PEŠKOVÁ. Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy na 1. stupni ZŠ. In XXII. konference ČAPV: Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1229793/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina; Klára KOSTKOVÁ a Karolína PEŠKOVÁ. Clusters and Sequences of Foreign Language Learning Strategies in Reading, Writing, Speaking and Listening in their Relation to Achievement. In European Conference on Educational Research: The Past, Present and Future of Educational Research in Europe. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1210018/cs
-
KOSTKOVÁ, Klára; Karolína PEŠKOVÁ; Kateřina VLČKOVÁ a Miroslav JANÍK. Clusters and Sequences of Foreign Language Learning Strategies in Reading, Writing, Speaking and Listening in their Relation to Achievement. In European Conference on Educational Research: The Past, Present and Future of Educational Research in Europe. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1197183/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. člen výkonné redakce časopisu Komenský. Komenský, 2014. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1229351/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova unvierzita, 2014, 100 s. Evaluační zprávy školám. 1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1217031/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Foreign Language Learning Strategies: Learner Strategy Use and Teacher Strategy Support. In The European Conference on Educational Research: The Past, the Future and Present of Educational Research in Europe. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1182608/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Inhaltsanalyse der landeskundlichen Visualisierungen in DaF-Lehrwerken. In Knecht, P.; Matthes, E.; Schütze, S.; Aamotsbakken, B. Methodologie und Methoden der Schulbuch- und Lehrmittelforschung. 1. vyd. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2014, s. 241-253. Beiträge zur historischen und systematischen Schulbuchforschung. ISBN 978-3-7815-1991-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1213301/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Kateřina Šichová. Mit Händen und Füßen reden. Verbale Phraseme im deutsch-tschechischen Vergleich (Rezension). 2014, 3 s. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache, 1/2. ISSN 1803-4411.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1213313/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Tomáš JANKO; Michal LUPAČ; Karel ŠEVČÍK; Tomáš DOLEŽAL; Josef MORAVEC; Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7582-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1213318/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Tomáš JANKO; Michal LUPAČ; Karel ŠEVČÍK; Tomáš DOLEŽAL; Josef MORAVEC; Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7838-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7838-2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1313661/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Tomáš JANKO; Michal LUPAČ; Karel ŠEVČÍK; Tomáš DOLEŽAL; Josef MORAVEC; Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7582-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1300808/cs
-
MORAVEC, Josef a Karolína PEŠKOVÁ. Perception of Electronic Textbooks by Pupils of Lower Secondary School: Results of a Questionnaire Study. In ECER 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1198254/cs
-
JANÍK, Miroslav; Karolína PEŠKOVÁ a Tomáš JANÍK. Standardy pro učitelské vzdělávání jako cesta ke kvalitě: reflexe vývoje ve Spolkové republice Německo. Orbis Scholae. Praha: Karolinum, 2014, roč. 8, č. 3, s. 47-70. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1212714/cs
-
JANÍK, Miroslav; Karolína PEŠKOVÁ a Marcela JANÍKOVÁ. Standardy pro učitelské vzdělávání v Německu a ve Švýcarsku: okolnosti jejich vzniku a působení. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1228160/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Strategie učení: Ukázka designu výzkumu, technik sběru a analýzy dat. In Pedagogika pro doktorské studenty PdF MU. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1209902/cs
-
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 263 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6823-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6823-2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1183372/cs
-
JANÍK, Tomáš; Karolína PEŠKOVÁ a Michaela SPURNÁ. Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1213304/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina; Klára KOSTKOVÁ; Karolína PEŠKOVÁ; Miroslav JANÍK a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ. Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1202622/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina; Klára KOSTKOVÁ; Karolína PEŠKOVÁ a Miroslav JANÍK. Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1202620/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Výzkum strategií učení se cizímu jazyku a výsledků vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií u žáků 9. ročníku. In Výzkumy pro efektivní vzdělávání (Kabinet Informačních studií a knihovnictví, Centrum CEINVE, Centrum informačního vzdělávání na MU, Filozofická fakulta Masarykova univerzita). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1205727/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Petr VLČEK. Workshop k metodologickým otázkám výzkumu kurikula. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1213311/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina; Karolína PEŠKOVÁ; Klára ULIČNÁ; Miroslav JANÍK a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 474 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 41. ISBN 978-80-210-7574-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1322604/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina; Karolína PEŠKOVÁ; Klára KOSTKOVÁ; Miroslav JANÍK a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 474 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 41. ISBN 978-80-210-7574-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1372641/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina; Karolína PEŠKOVÁ; Klára KOSTKOVÁ; Miroslav JANÍK a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 479 s. ISBN 978-80-210-7595-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7595-2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1350480/cs
-
JANKO, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Analysing the Types of Visuals in Textbooks of Geography and German Language: Considering the Instructional Functioning of Photographs. The Anthropologist. Kamla-Raj, 2013, roč. 16, 1-2, s. 363-372. ISSN 0972-0073.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1114433/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Die Rolle der Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in gegenwärtigen DaF-Lehrwerken: Ergebnisse einer Lehrwerkanalyse und Lehrerinterviews. In Janíková, V., Seebauer, R. Bildung und Sprachen in Europa. Education and Languages in Europe. 1. vyd. Münster: LIT Verlag, 2013, s. 205-214. ISBN 978-3-643-50505-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1113312/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Die Rolle der Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in gegenwärtigen DaF-Lehrwerken: Ergebnisse einer Lehrwerkanalyse und Lehrerinterviews. In Bildung und Sprachen in Europa. Education and Languages in Europe. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1113316/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Doll, J., Frank, K., Fickermann, D., & Schwippert, K. (Eds.) (2012). Schulbücher im Fokus. Nutzungen, Wirkungen und Evaluation. Recenze. 2013, 4 s. Pedagogická orientace. ISSN 1211-4669.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1132097/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Inhaltsanalyse der landeskundlichen Visualisierungen in DaF-Lehrwerken: methodologische Aspekte. In Methodological Issues in Schoolbook and Educational Media Research/Methodenfragen in der Schulbuch- und Lehrmittelforschung. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1127167/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Landeskundliche Visualisierungen in DaF-Lehrwerken am Beispiel Tschechiens. In Sabine Eickenrodt, Lucia Lauková, Tomáš Sovinec, Péter Urbán. Germanistische Studien in der Slowakei. Beiträge zur Doktorandenkonferenz in Bratislava 2011. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2013, s. 155-168. ISBN 978-3-631-63321-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1113324/cs
-
JANKO, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Lernpotenzial der Visualisierungen in Lehrwerken: Ansichten der Lehrenden und Lernenden. In 1. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1113386/cs
-
SPURNÁ, Michaela; Petr KNECHT; Karolína PEŠKOVÁ; Miroslav JANÍK a Veronika LOKAJÍČKOVÁ. Methodological issues in schoolbook and educational media research/Methodenfragen in der Schulbuch- und Lehrmittelforschung. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1124457/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Josef MORAVEC a Milan KUBIATKO. Pupils’ perception of printed and e-textbooks. In ECER 2013. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1127138/cs
-
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 263 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169104/cs
-
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy (SKOLA 2013). 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1132100/cs
-
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 354 s. ISBN 978-80-210-6396-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6396-2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1183292/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Milan KUBIATKO a Josef MORAVEC. The use of e-textbooks: views of lower secondary school pupils. In IARTEM 2013. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1127148/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vermittlung landeskundlicher Inhalte durch Visualisierungen in DaF-Lehrwerken: theoretische und praktische Implikationen. In IDT 2013 Bozen. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1118695/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích němčiny. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 205 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 32. ISBN 978-80-210-6399-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6399-2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1170093/cs
-
JANÍK, Tomáš; Karolína PEŠKOVÁ; Tomáš JANKO a Milan KUBIATKO. Approaches and instruments for analysing instructional quality. In Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086906/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. člen redakce odborného časopisu Komenský. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1090695/cs
-
MINAŘÍKOVÁ, Eva; Karolína PEŠKOVÁ a Tomáš JANÍK. Lernen aus Unterrichtsvideo: Entwicklung einer videobasierten Lernumgebung und Ergebnisse einer Pilotstudie. In Lernen in der/für die Praxis durch Forschung, Pädagogische Hochschule Oberösterreich, Linz. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086913/cs
-
ZLATNÍČEK, Pavel a Karolína PEŠKOVÁ. Prezentace a pilotáž finální verze posuzovacího nástroje vybraných komponent. Online. In Ježková, V. (Ed.). Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s. 109-117. ISBN 978-80-7290-620-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1090458/cs
-
ZLATNÍČEK, Pavel a Karolína PEŠKOVÁ. Prezentace a pilotáž finální verze posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky cizího jazyka. In XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV 2012). 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1069976/cs
-
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 354 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 31. ISBN 978-80-210-6132-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1112048/cs
-
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Tvorba a výzkum školy a školského systému: uvedení do problematiky. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 9-17. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086477/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Visuals for teaching about German speaking countries in German language textbooks. In The European Conference on Educational Research (ECER 2012). 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1069975/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích němčiny. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 205 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 32. ISBN 978-80-210-6149-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1090386/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky pro výuku reálií: výsledky analýzy učebnic němčiny. Pedagogická orientace. 2012, roč. 22, č. 2, s. 243-265. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-2-243.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990836/cs
-
ZLATNÍČEK, Pavel a Karolína PEŠKOVÁ. Vývoj nástroje pro posuzování vybraných komponent a charakteristik kvality výuky: aplikace v oblasti cizího jazyka. Orbis scholae. 2012, roč. 6, č. 3, s. 56-76. ISSN 1802-4637.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1087174/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Jana STEJSKALÍKOVÁ. Zpráva z konference ECER 2011 v Berlíně. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/979559/cs
-
STEJSKALÍKOVÁ, Jana a Karolína PEŠKOVÁ. 11. konference Mezinárodní asociace pro výzkum učebnic a dalších edukačních médií (IARTEM). Brno: Česká pedagogická společnost, 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990839/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Jana STEJSKALÍKOVÁ. European Dimension in Czech School: Europeanism with Focus on History Curriculum. In ECER 2011. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955031/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína; Jana STEJSKALÍKOVÁ a Dušan KLAPKO. Evaluation analysis of the expository component in history and German language textbooks for lower secondary schools. In IARTEM 2011. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955032/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Interkulturní aspekty vizuálních prostředků v učebnicích cizích jazyků. In Interkulturní dimenze v lingvistickém, kulturním a historickém kontextu - Pardubice 2011. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955033/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Interkulturní kompetence v rámci globální výchovy ve výuce cizích jazyků. In Petr Knecht, Tomáš Janko. Bulletin Institutu výzkumu školního vzdělávání PdF MU 2011. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 24-28. ISBN 978-80-210-5749-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955030/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Kategoriální systém pro posuzování vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií: Ověřování, modifikace, aplikace. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. a kol. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 75-90. Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. ISBN 978-80-210-5718-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/970820/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Metodologické aspekty analýzy učebnic německého jazyka z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií. In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 97-112. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/970067/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Metodologické aspekty analýzy učebnic NJ z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií. In Celofakultní konference studentů doktorského studijního programu Pedagogika, obor Pedagogika, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (NAME 2011). 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955935/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reálií. In Prager germanistische Studententagung PRAGESTT 2011. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955036/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Kristýna TAUŠOVÁ. Zur Analyse des Lehrwerks Deutsch mit Max. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 2011, 1/2, s. 70-90. ISSN 1803-4411.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/973231/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Zur Beschreibung der Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in Lehrwerken für den DaF-Unterricht. In 1. Germanistenkonferenz in der Slowakei, Bratislava, 2011. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955034/cs
-
JANÍK, Tomáš; Petr KNECHT; Petr NAJVAR; Marie DOSKOČILOVÁ; Gabriela DUCHÁČKOVÁ; Tomáš JANKO; Miroslav JIREČEK; Petr NOVÁK; Karolína PEŠKOVÁ; Jana PŘIKRYLOVÁ; Jana STEJSKALÍKOVÁ; Sonia ŠAMALÍKOVÁ; Simona ŠEBESTOVÁ; Jana ZERZOVÁ a Pavel ZLATNÍČEK. Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula. 1. vyd. Brno: Paido, 2010, 222 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 20. ISBN 978-80-7315-209-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/917497/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Návrh kategoriálního systému pro posuzování vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 11-28, 13 s. ISBN 978-80-210-5377-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/917666/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Návrh kategoriálního systému pro posuzování vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií. In Didaktika cizích jazyků v empirickém výzkumu, PdF MU Brno. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/955035/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím - disertační projekt. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010, s. 145-151. ISBN 978-80-244-2593-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915459/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím. In Kurikulum a výuka v proměnách školy. 2009. ISBN 978-80-210-4927-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864316/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím - projekt disertační práce. In Kurikulum a učebnice z pohl´adu pedagogického výskumu. Bratislava: Štátny pedagogický ústav Bratislava, 2009, s. 179-187, 8 s. ISBN 978-80-8118-015-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/889735/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím: disertační projekt. In Bulletin CPV PedF MU 2009. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 50-55, 5 s. ISBN 978-80-210-5060-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/862642/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína. Die visuelle Komponente der Lehrbücher bei der Vermittlung der soziokulturellen Inhalte im Deutschunterricht. In Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Brno: MU, 2008, s. 52-61. ISBN 978-80-210-4764-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818104/cs
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
Zobrazeno: 18. 8. 2025 11:19