Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ a Jan MAREŠ. Management třídy u studentů učitelství a jejich provázejících učitelů: smíšený výzkum. Online. In Poláchová Vašťatková Jana, Tůma František. Inspirace pro výzkum: Nahlédnutí do metodologie pedagogiky. 1. vyd. Brno: MSD, spol. s r. o., pro Českou asociaci pedagogického výzkumu, 2022, s. 138-152. Výzkum. ISBN 978-80-7392-387-7.

    2021

    1. MAREŠ, Jan a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Kulatý stůl (panelová diskuse) k připravované reformě pregraduální přípravy učitelů. In XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021.

    2020

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Stanislav JEŽEK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ a Miroslav JANÍK. Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions. European Journal of Education. Hoboken , NJ USA: John Wiley & Sons, 2020, roč. 55, č. 2, s. 275- 291. ISSN 0141-8211. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/ejed.12373.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Munipress, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9652-3.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6.

    2019

    1. VLČKOVÁ, Kateřina, Petr KVĚTON, Stanislav JEŽEK, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2019, roč. 24, č. 1, s. 135-155. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-1-6.
    2. CHVÁL, Martin a Jan MAREŠ. Jak zjistíme klima ve škole? In Jana Hrubá, Martin Chvál. Na cestě ke kvalitní škole. Praha: Wolters Kluwer, 2019, s. 165-169. Řízení školy. ISBN 978-80-7598-392-3.
    3. MAREŠ, Jan, Kateřina VLČKOVÁ a Petr KVĚTON. Questionnaire adaptation. In EERA Summer School 2019. 2019.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina, Stanislav JEŽEK, Tomáš KOHOUTEK a Jan MAREŠ. Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů. Orbis Scholae. Praha: UK, 2019, roč. 13, č. 2, s. 49-64. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.11.

    2018

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Cena děkana. Masarykova univerzita, 2018.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    4. MAREŠ, Jan, Kateřina VLČKOVÁ a Kateřina LOJDOVÁ. Interventions of mentor teachers during student teacher’s lessons: Relation to their need for cognitive closure. In EARLI SIG 11 Conference 2018. 2018.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ a Jan MAREŠ. Interventions of mentor teachers during student teacher’s lessons: Relation to their need for cognitive closure. In EARLI SIG 11 Conference 2018. 2018.
    6. MAREŠ, Jan. Potřeba kognitivní uzavřenosti jako rysová charakteristika ovlivňující hodnocení výukových situací studenty učitelství a jejich cvičnými učiteli. In Výroční konference ČAPV. 2018.
    7. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Profesní socializace začínajících učitelů – zkušenosti s diagnostikou a evaluací. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2018. 2018.

    2017

    1. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ, Stanislav JEŽEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia Paedagogica. FF MU Brno: ÚVP FF MU, 2017, roč. 22, č. 1, s. 87-112. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-1-6.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 326 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8922-2017.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8922-8.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ. Need for Cognitive Closure of Student Teachers and Their Classroom Management Strategies in Their Teaching Practice. In EARLI - The European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere. 2017.
    6. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ a Jan MAREŠ. Need for Cognitive Closure of Student Teachers and Their Classroom Management Strategies in Their Teaching Practice. In EARLI - The European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere, 2017. 2017.
    7. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Světlana HANUŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ a Klára ULIČNÁ. Novice teachers in the Czech Republic: Why do they leave and change schools? In EARLI 2017. 2017.
    8. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ a Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
    9. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ a Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    10. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti. In Konference České asociace pedagogického výzkumu Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    11. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti (prezentace). In Konference České asociace pedagoického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    12. BARTOŠOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium. In PhD Existence 7 (2017). 2017.
    13. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Well-being začínajících učitelů - výzkumná studie. In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu Hradec Králové. 2017.
    14. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Životní spokojenost začínajících učitelů. In Novinky v pedagogické a školní psychologii 2017: Příklady dobré praxe. 2017.

    2016

    1. MAREŠ, Jan. člen redakční rady Testfórum. Testforum, 2016 - 2018. ISSN 1805-9147.
    2. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Dotazník báze moci učitele: verze pro studenty učitelství. Zkušenosti s využitím ve výukové praxi. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. 2016.
    3. LOJDOVÁ, Kateřina, Kateřina VLČKOVÁ a Jan MAREŠ. Power Relations in Classes Taught by Student Teachers. In The European Conference on Educational Research Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers. 2016.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ a Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ a Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016.
    6. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření. In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    7. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Jan ŠIRŮČEK. Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření. In Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
    8. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Tacitní znalosti začínajících vyučujících. Mezi hledáním svatého grálu a objevováním kola. In PhD Existence 6 „Výzkum +/vs./- praxe“. 2016.
    9. KVITKOVIČOVÁ, Lucia, Jan MAREŠ, Jan ŠIRŮČEK a Lenka LACINOVÁ. Vynořující se dospělost v životní doméně studia a světa práce: Mezi vysokou školou a prací. In Lenka Lacinová, Stanislav Ježek, Petr Macek. Cesty do dospělosti: Psychologické a sociální charakteristiky dnešních dvacátníků. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2016, s. 75-91. Psychologie. ISBN 978-80-210-8400-1.
    10. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Začínající učitelé a jejich well-being. In Učíme psychologii / Teaching psychology 2016. 2016.
    11. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Zkoumání strategií řízení třídy studentů učitelství na výukových praxích. In Ďuričove dni 2016 Nitra. 2016.

    2015

    1. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni. 2015.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Adaptation of Teacher Power Use Scale to Lower Secondary Students and Student Teachers. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2015, roč. 25, č. 6, s. 798-821. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-6-798.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Báze moci: verze pro studenty učitelství (BMS). Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni. 2015.
    4. LUKAS, Josef a Jan MAREŠ. Cesta od studenta učitelství k začínajícímu učiteli. In Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, s. 11-21, 10 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    5. MAREŠ, Jan. člen oborové rady DSP Pedagogické psychologie Katedry psychologie FF UP v Olomouci. 2015 - 2018.
    6. MAREŠ, Jan. člen oborové rady DSP Pedagogické psychologie Katedry psychologie FF UP v Olomouci. 2015.
    7. MAREŠ, Jan. člen redakční rady Orbis Scholae. 2015 - 2018.
    8. MAREŠ, Jan. člen redakční rady Studia Paedagogica. redakční rada Studia Paedagogica, 2015 - 2018.
    9. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Jan MAREŠ a Michaela SPURNÁ. Dotazník bází moci učitele ve školní třídě: „O naší třídě“. In Business Research Forum MU – prezentace produktů výzkumu, CEITEC , 30.4.2015. 2015.
    10. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Implications of attachment theory and research for educators (organizace workshopu). 2015.
    11. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Jak představovat psychodiagnostické nástroje při výuce studentů nepsychologických oborů. In Psychologická diagnostika 2015. 2015.
    12. MAREŠ, Jan. Klima školy: Možnosti diagnostiky a cílené intervence. In Krajská konference Sociální klima školy Hradec Králové. 2015.
    13. LUKAS, Josef a Jan MAREŠ. Mapa férových škol. Příklad praktické aktivizující metody výuky pedagogické a školní psychologie studentů oboru psychologie. In konference Novinky v pedagogické a školní psychologii 2015. 2015.
    14. MAREŠ, Jan. Psychologické kurzy v profesní přípravě budoucích učitelů na PdF MU. In Psychologické dni 2015. 2015.
    15. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Psychologie dotazování a praxe pedagogického výzkumu (organizace workshopu). 2015.
    16. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Referenční báze moci aneb dobrý učitel jako dobrý člověk. In Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, s. 157-177, 20 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    17. MAREŠ, Jan. Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU. In PhD Existence V "Cogito ergo experior". 2015.
    18. MAREŠ, Jan. šéfredaktor časopisu Školský psychológ/Školní psycholog. 2015 - 2022. ISSN 2695-0154.
    19. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Well-being u začínajících učitelů. In Učíme psychologii / Teaching psychology 2015. 2015.
    20. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, 238 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    21. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8096-6.
    22. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8097-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8097-2015.
    23. PÍŠOVÁ, Michaela, Světlana HANUŠOVÁ, Klára ULIČNÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK a Jan MAREŠ. Začínající učitelé a drop-out. In XXIII. ročník ČAPV Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. Sborník anotací. 2015. ISBN 978-80-261-0521-3.
    24. PÍŠOVÁ, Michaela, Světlana HANUŠOVÁ, Klára ULIČNÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK a Jan MAREŠ. Začínající učitelé a drop-out. In XXIII. ročník ČAPV Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. Konference ČAPV 2015. 2015.

    2014

    1. MAREŠ, Jan a Jiří MAREŠ. Autonomie dospívajícího jedince: složitý proces, nejistý výsledek. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, 2014, roč. 64, č. 1, s. 81-98. ISSN 0031-3815.
    2. MAREŠ, Jan a Aleš NEUSAR. European Psychology Learning and Teaching Network. In Konference ČASP 2014: Quo vadis, psychologie? Aktuální trendy v psychologii. 2014.
    3. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Interakce učitele se třídou jako příběh sdílených bází moci: zkušenosti s převodem dotazníku TPUS pro žáky do českého prostředí. In Ďuričove dni 2014 „Učiteľ a školská psychológia“ Trnava. 2014.
    4. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Interakce učitele se třídou jako příběh sdílených bází moci: zkušenosti s převodem dotazníku TPUS pro žáky do českého prostředí (abstrakt). In KUSÝ, Peter. Ďuričove dni 2014 „Učiteľ a školská psychológia“. Kniha abstraktov. 2014.
    5. LOJDOVÁ, Kateřina, Jarmila BRADOVÁ, Jan MAREŠ a Kateřina VLČKOVÁ. Moc ve školní třídě studentů učitelství: Přednáška a workshop pro studenty doktorského studia pedagogiky PdF MU­. In Přednáška a workshop pro studenty doktorského studia pedagogiky PdF MU. 2014.
    6. MAREŠ, Jan. Proč aktivizovat nemotivované žáky - poznámky k problematice podpory profesního rozhodování. In Konference „Volba povolání a skryté rezervy lidských zdrojů“ Středisko služeb školám. 2014.
    7. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2014. 2014.
    8. MAREŠ, Jan a Kateřina VLČKOVÁ. Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol. In konference ČAPV 2014. 2014.
    9. VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Reflexe bází moci učitelů žáky druhého stupně základních škol. In XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu: Pedagogický výzkum - spojnice mezi teorií a praxí. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.
    10. VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁ. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. In Odborný seminář Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. 2014.
    11. MAREŠ, Jan. Výuka psychologie pro nepsychology. In PhD existence Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. 2014. ISBN 978-80-244-4086-6.

    2013

    1. JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Academic Experience and Its Influence on the Dimensionality of College Students' Evaluation of Study Programmes. 2013.
    2. MAREŠ, Jan. člen redakční rady časopisu Orbis Scholae. Orbis Scholae, 2013 - 2022. ISSN 2336-3177.
    3. MAREŠ, Jan. člen redakční rady časopisu Studia paedagogica. Studia paedagogica, 2013 - 2022.
    4. MAREŠ, Jan. Individuální přístup k žákům - proklamace nebo diagnostická praxe? In Novinky v pedagogické a školní psychologii. 2013.
    5. MAREŠ, Jan a Kateřina VLČKOVÁ. K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace. Brno: ČPdS, 2013, roč. 23, č. 4, s. 455-477. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2013-4-455.
    6. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Klima školy a klima školní třídy - jak zjistit, co by mělo být v dotazníku. In seminář NÚCEM Hodnotenie kvality vzdelávania na ZŠ a SŠ v SR v kontexte prebiehajúcej obsahovej reformy vzdelávania. 2013.
    7. MAREŠ, Jan. Kvalita školy v České republice: příklad dobré praxe. In Psychologické aspekty kvality školy: 7. konferencia Bratislava - Ružinov. 2013.
    8. MAREŠ, Jan a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Moc jako téma pro smíšený výzkum: kontury designu výzkumného šetření. In ČAPV - Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2013.
    9. MAREŠ, Jan. Pedagogicko-psychologická diagnostika jako zadní dvorek psychologické diagnostiky? Testforum. 2013, roč. 2, č. 2013, s. 3-12, 9 s. ISSN 1805-9147.
    10. VLČKOVÁ, Kateřina, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ a Jan MAREŠ. Power Perception of Novice and Expert Teachers in Lower Secondary Classes. In ECER - European Conference on Educational Research, Istanbul. 2013.
    11. MAREŠ, Jan. Psychologická diagnostika jako problém v profesní přípravě budoucích učitelů. In Psychologická diagnostika: Výzkum, prevence, poradenství. 2013.
    12. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Psychologické kurzy v pregraduální výuce učitelů. In Učíme psychologii 2013. 2013.
    13. MAREŠ, Jan. Rozdíly ve výuce kurzů pro studenty psychologie a studenty jiných oborů. In PhD existence III: Česko - slovenská psychologická konference (nejen) o doktorandech a pro doktorandy. 2013.
    14. MAREŠ, Jan. Stát se psychologem: příběh vysokoškolského studia. 1. vyd. Brno: Masarykova unverzita, 2013. ISBN 978-80-210-6385-3.
    15. MAREŠ, Jan. Vedení diplomových prací jako specifická výzkumná sebezkušenost. In PhD existence III: Česko - slovenská psychologická konference (nejen) o doktorandech a pro doktorandy. 2013.
    16. MAREŠ, Jan, Kateřina VLČKOVÁ a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Vnímaná moc učitele ve školní třídě: adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. In ČAPV - Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2013. ISBN 978-80-7414-601-5.
    17. MAREŠ, Jan, Kateřina VLČKOVÁ a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Vnímaná moc učitele ve školní třídě: adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. In ČAPV - Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2013.

    2012

    1. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Anketa pro učitele. Anketa škole na míru. Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87063-73-6.
    2. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Anketa pro žáky. Anketa škole na míru. Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87652-94-7.
    3. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Ankety pro žáky, učitele a rodiče. In XX. konference České asociace pedagogického výzkumu "Kvalita ve vzdělávání". 2012.
    4. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Ankety pro žáky, učitele a rodiče: zkušenosti s přípravou autoevaluačního nástroje pro potřeby základních a středních škol. Online. In Věra Ježková. Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s. 48-57. ISBN 978-80-7290-620-8.
    5. JEŽEK, Stanislav, Aleš NEUSAR a Jan MAREŠ. Employability of psychology graduates with a post-Bologna Bachelor’s or Master’s Degree. York: Department of Psychology, University of York, 2012, 68 s.
    6. JEŽEK, Stanislav, Jan MAREŠ a Aleš NEUSAR. Europlat Employability Survey: Core findings and implications. In European Psychology Learning and Teaching Conference (Europlat) in Vilnius. 2012.
    7. MAREŠ, Jan a Aleš NEUSAR. EUROPLAT: nová akademická síť pro podporu výuky psychologie v Evropě. Online. In Jan Mareš. Učíme psychologii / Teaching Psychology 2011. 1. vyd. Brno: Masarykova unverzita, 2012, s. 5-7. ISBN 978-80-210-5975-7.
    8. LUKAS, Josef a Jan MAREŠ. Internetová prezentace školy. Posuzovací arch. Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87063-58-3.
    9. MAREŠ, Jan, Stanislav JEŽEK, Helena GRECMANOVÁ a Miroslav DOPITA. Klima školy. Soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče. 1. revidovaná verze. Praha: NÚV, 2012, 48 s. ISBN 978-80-87652-89-3.
    10. MAREŠ, Jan. Posterová konference s pedagogicko psychologickými tématy jako aktivizující metoda při seminární výuce budoucích učitelů: pět let zkušeností. 2012.
    11. MAREŠ, Jan. Proč jako doktorand (ne)učit kurzy pedagogické a školní psychologie. In PhD existence II: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. 2012.
    12. MAREŠ, Jan. Učíme psychologii / Teaching Psychology 2011. 1. vyd. Brno: Masarykova unverzita, 2012, 40 s. ISBN 978-80-210-5975-7.
    13. MICHEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Workshop - Evaluační nástroje. Sdílení zkušeností s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě. In Workshop - Evaluační nástroje. Sdílení zkušeností s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě. NÚV, Praha. 2012.
    14. MAREŠ, Jan. Zjišťování klimatu třídy na prvním stupni ZŠ. In Regionální konference (setkání ředitelů) CPIV Brno. 2012.

    2011

    1. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Ankety pro rodiče. Anketa škole na míru. Praha: NÚV, 2011. ISBN 978-80-87063-49-1.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Dotazník způsobů zvládání zátěže: konstrukce nástroje využitého v brněnské části longitudinální studie ELSPAC, souhrn nejvýznamnějších výsledků. In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.
    3. NEUSAR, Aleš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Employability of European Psychology Graduates in Post Bologna Education. In The 12th European Congress of Psychology ISTANBUL 2011 - 04-08 July. 2011.
    4. ŠIRŮČEK, Jan, Lenka LACINOVÁ a Jan MAREŠ. Experienced stress and coping strategies in the context of adolescent social relationships. In Ježek, S., Lacinová, L. & Macek, P. (Eds.). Adolescent psychosocial development in Brno: An ELSPAC study 2005 – 2011. Brno: Masaryk University, 2011, s. 137 - 149. Psychologie. ISBN 978-80-210-5682-4.
    5. MAREŠ, Jan. Jak neměřit ve třídě. 2011, 7 s. Studia Paedagogica, Vol. 16, No. 1. ISSN 1803-7437.
    6. MAREŠ, Jan a Stanislav MICHEK. Klima školy jako dialog: evaluační nástroje pro zjišťování aspektů klimatu školy. In konference Personální podmínky školy ve vztahu k inkluzi. Brno. 2011.
    7. MAREŠ, Jan. Od výzkumné otázky k otázkám pro respondenty. In konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX. 2011.
    8. MACEK, Petr a Jan MAREŠ. Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. Danuše Šimková, Šárka Hanáková, Hana Kyjonková. 2011.
    9. MAREŠ, Jan, Lenka LACINOVÁ a Stanislav JEŽEK. Psychologické charakteristiky a věkové zvláštnosti dětí na přechodu stupňů. In Walterová, E. (ed.). Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2011, s. 197-209. ISBN 978-80-246-2043-5.
    10. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Strategie zvládání zátěže v adolescenci: styly odpovídání a limity dotazníkového šetření. In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.

    2010

    1. MAREŠ, Jan. člen expertní skupiny B1. národní projekt Cesta ke kvalitě: AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení, 2010.
    2. MAREŠ, Jan. člen redakční rady časopisu Testfórum. 2010 - 2022. ISSN 1805-9147.
    3. KONEČNÝ, Štěpán, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Správa Elektronických Dotazníků (SED). 2010.
    4. LAZAROVÁ, Bohumíra a Jan MAREŠ. Školní psycholog a procesy autoevaluace ve škole. In Valihorová, M., Kaliská, L. Zdravá škola. 1. vyd. Banská Bystrica: UMB, 2010, s. 120-126. ISBN 978-80-557-0111-0.
    5. LAZAROVÁ, Bohumíra a Jan MAREŠ. Školní psycholog a procesy autoevaluace ve škole. In Konferencia Ďuričove dni - "Zdravá škola", Banská Bystrica. 2010.
    6. NEUSAR, Aleš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Teaching psychology in the Czech Republic. In The fifth biennial Psychology Learning and Teaching Conference - PLAT2010; Edinburgh Napier University. 2010.

    2009

    1. MAREŠ, Jan. člen expertní skupiny. národní projekt Cesta ke kvalitě: AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení, 2009.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Changes in Coping During Adolescence: Possible Conceptualisations. Studia psychologica: časopis pre základný výskum v psychologických vedách. Bratislava: Slovak Academic Press, 2009, roč. 51/2009, 2-3, s. 167-182. ISSN 0039-3320.
    3. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Internetové prezentace základních škol jako jeden z indikátorů jejich vnitřního sociálního prostředí. Orbis Scholae. Praha: PedF UK, 2009, roč. 3/2009, č. 1, s. 63-78, 15 s. ISSN 1802-4637.
    4. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Mapování kultury a klimatu na VŠ ústavu pomocí tvorby karetně-deskové hry. In XVII. ročník celostátní konference ČAPV. 2009.
    5. MAREŠ, Jan. Posterová konference s psychologickými tématy jako metoda při seminární výuce budoucích učitelů. In 5. mezinárodní konference Škola a zdraví pro 21. století. 2009.
    6. MAREŠ, Jan, Stanislav JEŽEK a Tomáš KOHOUTEK. Změny v hodnocení problémů a strategií zvládání zátěže v průběhu dospívání - longitudinální studie. In Sociální procesy a osobnost 2009: Člověk na cestě životem: rizika, výzvy, příležitosti. 2009.
    7. MAREŠ, Jan a Šárka ŠTROFOVÁ. Zvládání školních zátěžových situací učiteli základních škol. In 5. mezinárodní konference Škola a zdraví pro 21. století. 2009.

    2008

    1. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Co si mohou školy slibovat od zjišťování/měření klimatu? In Seminář "Pedagog – základ výchovy a vzdělání" pořádaný OŠMS Kraje Vysočina. 2008.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Coping in Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 55-64. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    3. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Internetová prezentace školy jako zrcadlo jejího sociálního prostředí. In XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
    4. MAREŠ, Jan, Jan BERAN a Stanislav JEŽEK. Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. In SLEJŠKOVÁ, Lucie. Učitel v 21. století nové výzvy, nové požadavky? Praha: VÚP, 2008, s. 38-53. ISBN 978-80-87000-19-9.
    5. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy. In XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
    6. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Zvládání zátěže v adolescenci: stabilita a kontext změn mezi 13. a 15. rokem. In Sociálne procesy a osobnosť 2008. 2008.

    2007

    1. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Internetové prezentace základních škol jako možný indikátor jejich vnitřního sociálního prostředí. Pedagogika. Praha, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 4-20. ISSN 0031-3815.
    2. MAREŠ, Jan, Jan BERAN a Stanislav JEŽEK. Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. 2007.
    3. BERAN, Jan, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy. Orbis scholae. Praha, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 111-130, 19 s. ISSN 1802-4637.

    2006

    1. MAREŠ, Jan. Internetová prezentace jako zdroj informací o sociálním klimatu školy. Kocurová Marie. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu; sborník anotací 14 konference ČAPV. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006, s. 44. ISBN 80-7043-483-X.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Blatný, M., Vobořil, D., Květon, P., Jelínek, M., Sobotková, V. (eds.). In Sociální procesy a osobnost 2005. Brno: PsÚ AV ČR, 2006, s. 185-197, 12 s. ISBN 80-86174-09-3.

    2005

    1. MAREŠ, Jan, Josef LUKAS, Stanislav JEŽEK a Adam CHALUPNÍČEK. Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy? Ježek, S. In Psychosociální klima školy III. 1. vyd. Brno: MSD Copy, 2005, s. 130-153, 23 s. ISBN 80-86633-45-4.
    2. MAREŠ, Jan a Jiří DALAJKA. Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele. In Sociálne procesy a osobnosť 2004 - Stará Lesná. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2005, s. 374-382. ISBN 80-88910-16-1.
    3. MAREŠ, Jan. Internetová prezentace školy jako jeden z indikátorů klimatu školy. Zlín: konference AŠP SR a ČR, 2005. "Novinky v pedagogické a školní psychologii".
    4. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Brno: konference PsÚ AV ČR, PÚ SAV, 2005. VIII. Sociální procesy a osobnost.
    5. MAREŠ, Jan. Rodinné prostředí a jeho vliv na výkonovou motivaci jedenáctiletých dětí. Poster. Brno: Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech, 2005.
    6. MAREŠ, Jan. Rodinné prostředí a jeho vliv na výkonovou motivaci jedenáctiletých dětí. In Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka). Brno: FSS MU, 2005, s. 405-409. ISBN 80-210-3804-7.
    7. MAREŠ, Jan. Sociální klima školy a jeho prezentace ve virtuálním prostředí internetu. Jiří Mareš, Tomáš Svatoš. In Novinky v pedagogické a školní psychologii 1995-2005. 1. vyd. Hradec Králové: ESF, IPPP ČR a AŠP SR a ČR, 2005, s. 30-43. ISBN 80-86856-11-9.

    2004

    1. MAREŠ, Jan a Jiří DALAJKA. Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele. Stará Lesná (Slovensko): VII. Sociální procesy a osobnost, 2004.
    2. ŠAFÁŘOVÁ, Michaela, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Jedenáctileté dítě ve škole. Eds. - Vladimír Smékal, Lenka Lacinová, Lubomír Kukla. In Dítě na prahu dospívání. Brno: Barrister & Principal, 2004, s. 172-186, 14 s. Edice psychologie. ISBN 80-86598-84-5.

    2003

    1. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie a jejich vývoj v adolescenci. Pavlov: konference Sociální procesy a osobnost., 2003. PsÚ FF MU, PsÚAV ČR, ÚEP SAV, SpÚ SAV.
    2. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie v adolescenci. Brno: konference Učitelé a zdraví., 2003. PedF MU.
    3. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Metafora klimatu ve školním prostředí a žákovské hodnocení učitelů. Psychológia a patopsychológia. Bratislava (SR): VÚDPaP Bratislava, Slovak Academic Press, 2003, roč. 37/2002, č. 2, s. 134-147. ISSN 0555-5574.
    4. SMÉKAL, Vladimír, Antonie DVOŘÁKOVÁ a Jan MAREŠ. Risk and protective factors of personality development of children from various ethnic groups. In SMÉKAL, Vladimír, Hilary GRAY a Christopher A. (eds.) LEWIS. Together we will learn. Ethnic minorities and education. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2003, s. 54-61. ISBN 80-86598-40-3.
    5. MAREŠ, Jan. Sociální prostředí školy a jeho prezentace ve virtálním prostředí internetu. Ježek, S. In Psychosociální klima školy I. 1. vyd. Brno: MSD Copy, 2003, s. 135-142, 7 s. ISBN 80-86633-13-6.
    6. ŠIMEČKOVÁ, Barbora, Karel SKOČOVSKÝ a Jan MAREŠ. Spánkové návyky, ranní a večerní preference a školní výkon u preadolescentních a raně adolescentních dětí. In Práca a jej kontexty. Bratislava: Slovenská psychologická společnost při SAV, 2003, s. 49-54. ISBN 8088982758.
    7. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Time changes in adolescents' relationship towards school - a coping perspective. Milano: The European Society for Developmental Psychology, 2003. XIth European Conference on Developmental Psych.

    2002

    1. MAREŠ, Jan. Postoje adolescentů k sociálnímu prostředí školy. Brno: CVVOE FSS MU, 2002. Sborník prezentací.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Sociální prostředí školy očima adolescentů. In Utváření a vývoj osobnosti. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 173-189. edice psychologie, sv. 1. ISBN 80-85947-83-8.
    3. MACEK, Petr, Jan MAREŠ, Stanislav JEŽEK a Magdalena VALÁŠKOVÁ. Současný výzkum adolescentů: východiska, soubor, metody. In Vl. Smékal, P. Macek (Eds.), Utváření a vývoj osobnosti. Psychologické, sociální a pedagogické aspekty. Brno: Barrister & Principal, 2002, s. 129-146. edice psychologie, sv. 1. ISBN 80-85947-83-8.
    4. MAREŠ, Jan. Vývoj vztahu ke škole v adolescenci. Brno: 5. výroční konference s mezinárodní účastí. 26.9.2002., 2002. Učitelé a zdraví.
    5. MAREŠ, Jan. Změny postojů ke škole v průběhu adolescence. Olomouc: konference Psychologické dny Olomouc, 2002. "Kořeny a vykořenění".

    2001

    1. MAREŠ, Jan a Daniel ČIŽINSKÝ. Recenze na publikaci Černochová, M., Komrska, T., Novák, J.: Využití počítače při vyučování. Náměty pro práci dětí s počítačem. Pedagogika. Praha: PedF UK Praha, 2001, roč. 51, č. 3, s. 394-397. ISSN 0031-3815.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Sociální prostředí školy očima adolescentů. In Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1. vyd. Hradec Králové: AŠP SR a ČR, Lingua, 2001, s. 102-117. ISBN 80-238-8161-2.
    3. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Vztah dospívajících ke škole a vzdělání. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2001, roč. 2001, č. 4, s. 2-7. ISSN 1211-6858.

    2000

    1. JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem? Olomouc: Psychologické dny, Olomouc, 2000.
    2. MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. Školní úspěšnost žáků mladšího školního věku - možnosti predikce. Brno: FSS MU, 2000.

    1998

    1. ČIŽINSKÝ, Daniel a Jan MAREŠ. HYPERTEXT, HYPERMÉDIA - MOŽNOSTI VYUŽITÍ VE ŠKOLE. Pedagogika. Praha: PedF UK Praha, 1998, XLVIII, č. 3, s. 243-255. ISSN 0031-3815.
    2. MAREŠ, Jan. ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE NA INTERNETU. Školský psychológ. Hradec Králové: ASTRA PRINT, 1998, roč. 8, č. 1, s. 1-3. ISSN 1212-0529.

    1997

    1. MAREŠ, Jan a Luboš VODOHRADSKÝ. HODNOTOVÁ ORIENTACE VŠ STUDENTŮ OBORU PEDAGOGIKA. Edited by Jan Sup. In Český pedagogický výzkum v současných společenských podmínkách : sborník z 3. mezinárodní konference : Brno, 27. a 28. června 1995. Brno: Cerm, 1997, s. 150, 5 s. ISBN 80-7204-083-9.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 7. 8. 2024 04:04