Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. KUNA, Peter, Alena HAŠKOVÁ, Ján HALLER a Jiří HRBÁČEK. Experiences with an Innovative Approach to CAD/CAE System Teaching at Secondary Vocational Schools. Open Online Journal for Research and Education. 2022, 12 s. ISSN 2313-1640.
    2. KUNA, Peter, Alena HAŠKOVÁ, Ján HALLER a Jiří HRBÁČEK. Experiences with an Innovative Approach to CAD/CAE System Teaching at Secondary Vocational Schools. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci, 2022 - 2023.
    4. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH a Miroslav BIŇAS. How to teach, design and program robotic and IoT systems. In František Jakab. ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923, 2022, s. 219-224. ISBN 979-8-3503-2033-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA57911.2022.9974650.
    5. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH a Miroslav BIŇAS. How to teach, design and program robotic and IoT systems. In František Jakab. ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923, 2022, s. 219-224. ISBN 979-8-3503-2033-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA57911.2022.9974650.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Jak pracuje bipolární tranzistor. Online. 2022.
    7. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Zdeněk HODIS. Teachers’ experience with digital games in Czech primary schools. Entertainment Computing. Elsevier B.V., 2022, roč. 42, article number 100483, s. 1-10. ISSN 1875-9521. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.entcom.2022.100483.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Činnost paralelního AD převodníku. Online. 2022.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Činnost přímého DA převodníku. Online. 2022.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Jak pracuje bipolární tranzistor. Online. 2022.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího NPN tranzistoru. Online. 2022.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího PNP tranzistoru verze 2. Online. 2022.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího PNP tranzistoru 1. Online. 2022.
    14. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Pozor na úrovně napětí na vstupech a výstupech, aby nedošlo ke zničení procesoru. Online. 2022.

    2021

    1. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP. Oborová rada doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP, 2021.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci. Komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci, 2021.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Elektronika pro rošťáky roboťáky - diody. 2021.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Praktické rady pro řešení obvodů. 2021.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Rošťáci Roboťáci a algoritmus. 2021.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Řešení obvodů metodou uzlových napětí a smyčkových proudů. 2021.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Tajemný pojem "robot" - roboti a čas. 2021.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Theveninův teorém a transfigurace. 2021.

    2020

    1. HRBÁČEK, Jiří. Bastlfest On-line, festival kutilství pro celou rodinu, Vida Brno. Brno, 2020.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP. Oborová rada doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP, 2020.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Desetidenní workshop stavby a programování robotů – měření a měřící přístroj pro oživování robotů 1. Brno, 2020.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Dvoudenní workshop stavby a programování robotů – návrh, dokumentace a výroba robota. Brno, 2020.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Dvoudenní workshop výroba závodního robota pro roborace 1. Brno, 2020.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Dvoudenní workshop výroba závodního robota pro roborace 2 a rozvoj informatického myšlení na KTIV – popularizační akce při dnu otevřených dveří na PedF MU. Brno, 2020.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci. Komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci, 2020 - 2020.
    8. KNOPP, Jakub a Jiří HRBÁČEK. Olympiáda techniky Plzeň 2020 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2020.
    9. GLÉZL, Róbert a Jiří HRBÁČEK. Olympiáda techniky Plzeň 2020 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2020.
    10. HUMPOLOVÁ, Kateřina a Jiří HRBÁČEK. Opětovné použití papírových tašek v praktických činnostech. In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020.
    11. GLÉZL, Róbert a Jiří HRBÁČEK. PRÁCA S EPOXIDOVOU ŽIVICOU - PRSTENE. In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020. ISBN 978-80-261-0966-2.
    12. GLÉZL, Róbert a Jiří HRBÁČEK. PRÁCA S EPOXIDOVOU ŽIVICOU- PRSTENE. In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020.
    13. HUMPOLOVÁ, Kateřina a Jiří HRBÁČEK. REUSE OF PAPER BAGS IN ACTIVITY LESSONS. In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020. ISBN 978-80-261-0966-2.
    14. HRBÁČEK, Jiří a Martin DOSEDLA. Robosobota – workshop robotických hraček ve vzdělávání. Brno, 2020.
    15. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, s. 370-375. ISBN 978-0-7381-2366-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379230.
    16. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. In ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020. ISBN 978-0-7381-2366-0.

    2019

    1. HRBÁČEK, Jiří. Business Research Forum 2019. Brno: Masarykova univerzita, 2019.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP. Oborová rada doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP, 2019.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci. Komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci, 2019 - 2019.
    4. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Arpad KOSA, Peter BENKO, Filip CHYMO, Jakub DROBNY a Jiří HRBÁČEK. Games in technical education. In Jaromír Baštinec, Miroslav Hrubý. Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2019 (post-conference proceedings of extended versions of selected papers). první. Brno: University of Defence, Brno, 2019, 2019, s. 102-108. ISBN 978-80-7582-123-2.
    5. HRBÁČEK, Jiří a Martin BENEŠ. Memoriál Dany Tunkrové - soutěž programování robotů. Katedra technické a informační výchovy PedF MU, 2019.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň prednáška Výukové stavebnice, nebo aktuálně využívané systémy pro výuku elektroniky a robotiky. 2019.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň tvorivá dielna Programujeme robotické systémy v assembleru. Košice, 2019.
    8. HRBÁČEK, Jiří a Martin DOSEDLA. Noc vědců v technickém muzeu Brno 2019. Masarykova univerzita, 2019.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Popularizační workshop stavby a programování robotů na ZŠ Svitavy. 2019.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Programování v assembleru - série 4 na sebe navazujících 8 hodinových workshopů. 2019.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Příměstský tábor - série 9 workshopů na KTeIV - robotické systémy (elektronicky řízená bláznivá rakev). 2019.
    12. HRBÁČEK, Jiří a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic Systems and Present. In František Jakab. ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2019, s. 250-256. ISBN 978-1-72814-967-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA48886.2019.9040041.
    13. HRBÁČEK, Jiří a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic Systems and Present. In ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2019. ISBN 978-1-72814-966-0.
    14. HRBÁČEK, Jiří a Martin DOSEDLA. Robotické hračky a stavebnice popularizační workshop ZŠ Novolíšeňská. 2019.
    15. HRBÁČEK, Jiří a Martin DOSEDLA. Robotické hračky a stavebnice popularizační workshop ZŠ Židlochovice. 2019.
    16. HRBÁČEK, Jiří. Rozvoj informatického myšlení na KTIV – robotika a programování -popularizační akce při dnu otevřených dveří. 2019.
    17. HRBÁČEK, Jiří a Martin DOSEDLA. VIDA - bastlfest 2019 - Elektronické digitální hračky a modely - tři na sebe navazující celodenní workshopy. VIDA Brno, 2019.

    2018

    1. HRBÁČEK, Jiří. Brno v pohybu. Sokol Brno, 2018.
    2. HRBÁČEK, Jiří a Martin BENEŠ. Den dětí v technickém muzeu. Technické muzeum Brno: Technické muzeum Brno, 2018.
    3. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Jiří HRBÁČEK, Martin KUČERA a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Didaktika informačních technologií pro 1. stupeň ZŠ. 2018, 87 s.
    4. PLÉHOVÁ, Veronika. HRAVÉ STOLOVÁNÍ. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a PhDr. Petr Simbartl, Ph.D. HRBÁČEK, Jiří. Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2018. první. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2018, s. 55-56, 44 s. ISBN 978-80-261-0793-4.
    5. STUCHLIKOVA, Lubica, František JANÍČEK, Peter BENKO a Jiří HRBÁČEK. Informačné technológir - nástroj zvýšenia kvality výučby elektrotechnických odborov. atp journal priemyselná automatizácia a informatika. Bratislava: HMH, s.r.o., 2018, roč. 2017, č. 12, s. 54-57. ISSN 1335-2237.
    6. HRBÁČEK, Jiří a Martin BENEŠ. Memoriál Dany Tunkrové - soutěž programování robotů. Katedra technické a informační výchovy PedF MU, 2018.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň prednáška Kružky stavby a programovania robotov. Košice, 2018.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň tvorivá dielna Programování a stavba robotů v praxi. Košice, 2018.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Martin DOSEDLA a Martin BENEŠ. Noc vědců v technickém muzeu Brno - 100 let vědy. Technické muzeum Brno, 2018.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2018. člen odborné hodnotící komise, 2018.
    11. KNOPP, Jakub. RÁDIEM ŘÍZENÝ MODEL AUTA. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a PhDr. Petr Simbartl, Ph.D. HRBÁČEK, Jiří. Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2018. první. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2018, s. 55-56, 44 s. ISBN 978-80-261-0793-4.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Robotická sobota ve VIDA. VIDA Brno, 2018.
    13. HRBÁČEK, Jiří a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Step by Step to the World of Science and Technology. In František Jakab. ICETA 2018 16th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923, 2018, s. 197-203. ISBN 978-1-5386-7914-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2018.8572278.
    14. HRBÁČEK, Jiří a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Step by Step to the World of Science and Technology. In ICETA 2018 16th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2018. ISBN 978-1-5386-7914-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2018.8572278.
    15. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 160 s. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2. ISBN 978-80-210-9014-9.
    16. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. ISBN 978-80-210-9014-9.
    17. STUCHLIKOVA, Lubica, František JANÍČEK, Peter BENKO a Jiří HRBÁČEK. Výzvy a riešenia vo výučbe elektrotechniky pre digitálnych domorodcov. In PERNÝ, M. -- SZABOVÁ, M. Elektroenergetika - Budúcnosť 21. storočia, Bratislava. Bratislava: Vydavateľstvo Spektrum STU, 2018, s. 73 - 80. ISBN 978-80-227-4836-0.
    18. HRBÁČEK, Jiří. Worksop stavba a programování robotů pro žáky ZŠ - 4 hodiny. ZŠ Košice. 2018.

    2017

    1. HRBÁČEK, Jiří. Business Research Forum 2017. Brno: Masarykova univerzita, 2017.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Den otevřených dveří na ZŠ speciální v Heřmanově Městci. ZŠ speciální Heřmanův městec, 2017.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Divadelní kontejner - Technická výchova jako nutá součást vzdělávání. In festival nezávislých divadel na konci léta, který se koná pod širým nebem, v centru Brna. MUNI, 2017.
    4. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Robert SZOBOLOVSZKÝ, Peter BENK, Jaroslav KOVÁČ a Jiří HRBÁČEK. E-LEARNING COURSE AS THE FIRST STEP TO A MYSTERIOUS WORLD OF SCIENCE AND TECHNOLOGY. In Miroslav Hrubý. DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2017. Brno: University of Defence, Brno, 2017, 2017, s. 325-330. ISBN 978-80-7231-416-4.
    5. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Peter BENKO, František JANÍČEK, Ondrej POHORELEC a Jiří HRBÁČEK. ENGINEERING EDUCATION AND SCIENCE & TECHNOLOGY POPULARIZATION AMONG YOUNGSTERS SUPPORTED BY IT. In Baštinec, J., Hrubý, M. MATHEMATICS, INFORMATION TECHNOLOGIES AND APPLIED SCIENCES 2017. BRNO: UNIV DEFENCE, BRNO, 2017, s. 226-234. ISBN 978-80-7582-026-6.
    6. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Peter BENKO, František JANÍČEK, Ondrej POHORELEC a Jiří HRBÁČEK. ENGINEERING EDUCATION AND SCIENCE & TECHNOLOGY POPULARIZATION AMONG YOUNGSTERS SUPPORTED BY IT. In Šárka Hošková-Mayerová a Miroslav Hrubý. Matematika, informačni technologie a aplikované vědy (MITAV 2017). Brno: Univerzita obrany Brno, 2017, s. 226-234. ISBN 978-80-7231-417-1.
    7. ŘEHOŘOVÁ, Jitka. HLAVY SI LÁMEM NEJRADĚJI S HLAVOLAMEM. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2017. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2017, s. 167-172. ISBN 978-80-261-0710-1.
    8. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, František JANÍČEK, Peter BENKO a Jiří HRBÁČEK. Informačné technológie – nástroj zvýšenia kvality výučby elektrotechnických odborov. atp journal priemyselná automatizácia a informatika. Bratislava: HMH, s.r.o., 2017, roč. 2017, č. 12, s. 54-57. ISSN 1335-2237.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Memoriál Dany Tunkrové -soutěž stavby a programování robotů s wokshopem pro rodiče s dětmi. ZŠ Židlochovice a KTeIV PdF Muni, 2017.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2017. člen odborné hodnotící komise, 2017.
    11. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Peter BENKO, Arpád KÓSA, Ivan KMOTORKA, František JANÍČEK, Martin DOSEDLA a Jiří HRBÁČEK. The Role of Games in Popularization of Science and Technology. In P. Szabó, J. Galanda. ICETA 2017 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2017, s. 451-456. ISBN 978-1-5386-3296-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2017.8102532.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Vědohraní. ZŠ Novolíšeňská, 2017.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Vítání prázdnin v Heřmanově Městci. Radnice Heřmanův Městec, 2017.
    14. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA a Petr VYBÍRAL. Výuka technického kreslení na ZŠ s využitím učebních pomůcek. In Kamila Hasilová, Pavla Macháčková a Karolína Holubová. XXXIV. International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: Univerzita obrany, 2017, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7231-419-5.
    15. BENEŠ, Martin. VÝUKOVÁ OPORA PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLU – AUTOMATICKÉ VEDENÍ VLAKU. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2017. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2017, s. 101-106. ISBN 978-80-261-0710-1.
    16. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. VYUŽITÍ MODELŮ VE VÝUCE ELEKTROTECHNIKY. In Milan Perný, Ján Vajda. Zborník prednášok z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou História, súčasnosť a budúcnosť elektrotechniky na Slovensku. 1. vyd. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislave, SPEKTRUM STU Bratislava, 2017, s. 215-220. ISBN 978-80-227-4730-1.
    17. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, František JANÍČEK, Peter BENKO a Jiří HRBÁČEK. VÝZVY A RIEŠENIA VO VÝUČBE ELEKTROTECHNIKY PRE DIGITÁLNYCH DOMORODCOV. In Milan Perný, Ján Vajda. Zborník prednášok z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou História, súčasnosť a budúcnosť elektrotechniky na Slovensku. 1. vyd. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislave, SPEKTRUM STU Bratislava, 2017, s. 207-214. ISBN 978-80-227-4730-1.

    2016

    1. STRACH, Jiří a Jiří HRBÁČEK. Aufbau und Programmierung der Roboter als ein effektiver Weg zur Technologie. 2016.
    2. ŽIVNÝ, Ondřej. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2016.
    3. JAŠÍČKOVÁ, Adéla. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2016.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Člen komise pro obhajoby disertačních prací Ostravská univerzita. 2016.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady Ph.D. studijnímu oboru Informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Člen oborové rady Ph.D. studijnímu oboru Informační a komunikační technologie ve vzdělávání, 2016.
    6. KAVLÍK, Richard. INTELIGENTNÍ SVĚTELNÁ KŘIŽOVATKA. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, s. 53-56. ISBN 978-80-261-0620-3.
    7. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA a Petr VYBÍRAL. Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ. Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, roč. 9, 1/2016, s. 90-96. ISSN 1805-8949. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.012.
    8. ŽIVNÝ, Ondřej. NÍZKONÁKLADOVÝ MODEL FPV KVADROKOPTÉRY. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, s. 60-63. ISBN 978-80-261-0620-3.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS a Petr VYBÍRAL. Noc vědců v technickém muzeu Brno. Masarykova univerzita, 2016.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2016. člen odborné hodnotící komise, 2016.
    11. HODIS, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Petr VYBÍRAL. Podpora technického vzdělávání na základních školách v České republice. In Magda Kotková - doc. dr. René Drtina, Ph.D. - Ing. Jan Chromý, Ph.D. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2016. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016, s. 48-52. ISBN 978-80-7435-641-4.
    12. JAŠÍČKOVÁ, Adéla. RECYKLACÍ A POZITIVNÍM PŘÍSTUPEM K NOVÝM, KRÁSNĚJŠÍM VÝROBKŮM ANEB NOVÝ ROZMĚR PRACOVNÍCH ČINNOSTÍ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, s. 47-52. ISBN 978-80-261-0620-3.
    13. HRBÁČEK, Jiří. ROBOTIKA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. In Interdisciplinární studentská vědecká konference doktorandů FPE. 2016.
    14. HRBÁČEK, Jiří. Školní modul čtyřmístného BCD dekodéru a zobrazovače s latch registrem pro výuku digitálních systémů. 2016.
    15. SCHWARZ, Filip. VYTVOŘENÍ MODELU JADERNÉHO REAKTORU. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, s. 57-59. ISBN 978-80-261-0620-3.
    16. HRBÁČEK, Jiří. Základné obvody a systémy mobilného robotického systému. 2016.
    17. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS a Jiří HRBÁČEK. 3D grafika v přípravě učitelů a ve výuce žáků základních škol. In Magda Kotková - doc. dr. René Drtina, Ph.D. - Ing. Jan Chromý, Ph.D. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2016. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016, s. 25-28. ISBN 978-80-7435-641-4.

    2015

    1. JANEČKOVÁ, Michaela. ALTERNATIVNÍ VÝUKA VÝTVARNÉ VÝCHOVY PRO 6. ROČNÍK ZŠ A PRIMY NA VÍCELETÝCH GYMNÁZIÍCH. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2015. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2015, s. 23-25. ISBN 978-80-261-0519-0.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Brněnský Lunapak - Science slam MUNI. Masarykova univerzita, 2015.
    3. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK a Martin KUČERA. CAD a vizualizace ve výuce technické grafiky. In Eva Hájková, Kamila Hasilová. XXXIII International Colloquium on the Management of Educational Process. Brno: Univerzita obrany, 2015, s. 1-7. ISBN 978-80-7231-995-4.
    4. JURSA, Jiří. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2015.
    5. DRAHOVZAL, Pavel. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2015.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Centrum pro transfer technologií - TT DAY tak trochu jinak. Centrum pro transfer technologií - TT DAY tak trochu jinak, 2015.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Člen komise pro obhajoby disertačních prací Ostravská univerzita. 2015.
    8. HANIC, Michal, Arpád KÓSA, Soňa KOVÁČOVÁ, Peter BENKO, Miroslav HAGARA, Peter KUBINEC, Jaroslav KOVÁČ, Martin FLOROVIČ, Marián MARTON, Marian VOJS, Ondrej POHORELEC, Jiří HRBÁČEK a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Interactive forms of technical education support in primary and secondary schools. Online. In 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications. 1. vyd. Danvers: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2015, s. 91-97. ISBN 978-1-4673-8534-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2015.7558465.
    9. JURSA, Jiří. NÁVRH PRAKTICKÉ UČEBNÍ POMŮCKY ŘÍZENÉ POČÍTAČEM. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2015. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2015, s. 26-29. ISBN 978-80-261-0519-0.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2015. člen odborné hodnotící komise, 2015.
    11. HRBÁČEK, Jiří. První Business Research Forum Masarykovy univerzity. Business Research Forum Masarykovy univerzity - CTT, 2015.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Science slam MINI. Kabaret špaček: Masarykova univerzita, 2015.
    13. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Daniel DONOVAL, Arpád KÓSA, Peter BENKO, Iveta ONDRÁSOVÁ a Jiří HRBÁČEK. Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies. Online. In 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications. 1. vyd. Danvers: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2015, s. 349-355. ISBN 978-1-4673-8534-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2015.7558512.
    14. HODIS, Zdeněk, Petr VYBÍRAL, Jiří HRBÁČEK a Sylva VINKLOVÁ. Učební pomůcky ve výuce technické grafiky. Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2015, roč. 8, 1/2015, s. 125-131. ISSN 1805-8949.
    15. STRACH, Jiří a Jiří HRBÁČEK. Use of robotic systems in interest groups at elementary school. 2015.
    16. HODIS, Zdeněk, Sylva VINKLOVÁ a Jiří HRBÁČEK. Využití CAD systémů při výuce technického kreslení. In Jiřina Novotná. 9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 95-100. ISBN 978-80-210-8143-7.
    17. DRAHOVZAL, Pavel. VYUŽITÍ ELEKTROTECHNICKÉ STAVEBNICE Z 16PINOVÝCH PATIC NA DRUHÉM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2015. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2015, s. 18-22. ISBN 978-80-261-0519-0.

    2014

    1. HRBÁČEK, Jiří. Badatelna – 10. díl: Co je to neviditelné světlo. Masarykova univerzita, 2014.
    2. HRBÁČEK, Jiří, Petr VYBÍRAL a Martin KUČERA. Dotkni se vědy - workshop - Cestuji časem: od mamutů po roboty. Masarykova univerzita, 2014.
    3. HRBÁČEK, Jiří a Zdeněk FRIEDMANN. Druhý ročník soutěže programování robotů 2014. 2014.
    4. PATOČKOVÁ, Radka. EFEKTIVITA VÝUKY ENERGETIKY NA ZŠ. Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. 129-132, 5 s. ISBN 978-80-261-0372-1.
    5. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS a Martin DOSEDLA. ICT IN TECHNICAL SUBJECTS. International Journal of Information and Communication Technologies in Education. 2014, roč. 1/2014, č. 3, s. 5-16. ISSN 1805-3726.
    6. STUCHLÍKOVÁ, Lubica, Arpád KÓSA, Juraj JAKUŠ, Michal ŠOŠOLIAK, Daniel DONOVAL a Jiří HRBÁČEK. Interactive animation as a motivation tool. In EWME 2014. 10th European Workshop on Microelectronics Education : Proceedings; Tallinn; Estonia; May 14-16, 2014. Danvers: IEEE, 2014, s. 116-119. ISBN 978-1-4799-4016-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/EWME.2014.6877408.
    7. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK a Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2014, s. 93-98. ISBN 978-80-7464-561-7.
    8. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK a Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
    9. JANEČKOVÁ, Michaela. RUKODĚLNÉ PRÁCE. Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. 74-78. ISBN 978-80-261-0372-1.
    10. HODIS, Zdeněk a Jiří HRBÁČEK. Technika a praktické činnosti na ZŠ. In Eva Hájková, Rita Vémolová. XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process. Brno: Univerzita obrany, 2014, s. 1-8. ISBN 978-80-7231-958-9.
    11. JAŠÍČEK, Vojtěch. UČEBNÍ POMŮCKA PRO VÝUKU TECHNICKÉHO KRESLENÍ. Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. 79-83. ISBN 978-80-261-0372-1.
    12. HODIS, Zdeněk a Jiří HRBÁČEK. Výuka CAD v oboru učitelství pro střední školy. In René Drtina a Magda Kotková. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2014. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 39-42. ISBN 978-80-7435-384-0.
    13. HODIS, Zdeněk, Petr VYBÍRAL, Jiří HRBÁČEK, Martin KUČERA a Sylva VINKLOVÁ. Výuka technické grafiky s využitím výpočetní techniky na ZŠ. In Miroslav Chráska, Milan Klement, Čestmír Serafín, Martin Havelka. Trendy ve vzdělávání informační technologie a technické vzdělávání „TVV 2014“ mezinárodní vědecko-odborná konference. 2014. vyd. Olomouc: agentura gevak s.r.o., 2014, s. 188-191. ISBN 978-80-86768-89-2.
    14. HODIS, Zdeněk a Jiří HRBÁČEK. Výuka technické grafiky s využitím výpočetní techniky na ZŠ. In Trendy ve vzdělávání informační technologie a technické vzdělávání „TVV 2014“ mezinárodní vědecko-odborná konference. 2014.
    15. MANĚK, Lubor. VYUŽITÍ H&S ROBOTICKÉHO SYSTÉMU VE VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ NA ZŠ. Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. 120-124. ISBN 978-80-261-0372-1.
    16. HRBÁČEK, Jiří. Využití robotických stavebnic v technické výchově na ZŠ. In Závěrečná regionální konference k projektu - Inovace vzdělávací oblasti Člověk a svět práce v ZŠ a MŠ Mšec. 2014.
    17. HRBÁČEK, Jiří. Workshop - využití robotické stavebnice v technické výchově na ZŠ. In Workshop realizovanýý v rámci projektu - Inovace vzdělávací oblasti Člověk a svět práce v ZŠ a MŠ Mšec. ZŠ Mšec, 2014.
    18. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS a Martin KUČERA. ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. 8-13. ISBN 978-80-261-0372-1.
    19. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS a Martin KUČERA. ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ. In Olympiáda techniky Plzeň 2014. 2014.

    2013

    1. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Jiří STRACH. APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, s. 243-245. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    2. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Jiří STRACH. APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, s. nestránkováno, 3 s. ISBN 978-1-4799-2161-4.
    3. JAKUŠ, Juraj, Jiří HRBÁČEK, Ľubica STUCHLÍKOVÁ a Tomáš LOPUŠNÍK. Creation of Interactive Multimedia Study Supports. In Miroslav Hrubý. International Conference Distance Learning, Simulation and Communication. první. Brno: Vydavatelské oddělení UO, 2013, s. 78-83. ISBN 978-80-7231-919-0.
    4. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Elearning and mobile devices - technical problems and possible solutions. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, s. 123-126. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    5. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Elearning and mobile devices – technical problems and possible solutions. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, s. nečíslováno, 4 s. ISBN 978-1-4799-2161-4.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen zkušební komise a komise pro rigorózní řízení. Zkušební komise a komise pro rigorózní řízení v doktorském studijním oboru Informační a komunikační technologie ve vzdělávání na PedF Ostravské univerzity v Ostravě, 2013.
    7. HRBÁČEK, Jiří a Jiří STRACH. Flash interface pro řízení systémů pomocí PLC. In doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. 6. ročník Mezinárodní konference Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. nestránkováno, 4 s. ISBN 978-80-210-6402-7.
    8. HODIS, Zdeněk, Martin KUČERA a Jiří HRBÁČEK. Grafická komunikace a technické kreslení. In Eva Hájková, Rita Vémolová. XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: Univerzita obrany, 2013, s. 1-8. ISBN 978-80-7231-923-7.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS a Martin DOSEDLA. ICT in technical subjects. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. first, 2013. Ostrava: University of Ostrava, 2013, s. 103-111. ISBN 978-80-7464-324-8.
    10. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Petr VYBÍRAL a Martin DOSEDLA. Konstrukční stavebnice v technickém vzdělávání. In Miroslav Chráska, Milan Klement, Čestmír Serafín, Martin Havelka. Trendy ve vzdělávání informační technologie a technické vzdělávání „TVV 2013“ mezinárodní vědecko-odborná konference. Olomouc: agentura gevak s.r.o., 2013, s. 80-83. ISBN 978-80-86768-52-6.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 17 s. ISBN 978-80-210-6402-7.
    12. HRBÁČEK, Jiří a Robin HORÁK. Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce. In doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. 6. ročník Mezinárodní konference Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. nestránkováno, 4 s. ISBN 978-80-210-6402-7.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Science slam. Brno: Masarykova univerzita, 2013.
    14. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA a Jiří STRACH. Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, s. 133-137. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    15. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Jiří STRACH. Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, s. nestránkováno, 5 s. ISBN 978-1-4799-2161-4.

    2012

    1. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Dynamic study support with connected external systems. In Anikó Szakál. 10th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA 2012). 1. vyd. New York, USA: IEEE, 2012, s. 143-148. ISBN 978-1-4673-5122-5.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Dynamic study support with connected external systems. In ICETA 2012 10th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings. 2012.
    3. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Flash aplikace komunikující s LMS MOODLE. In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 1-8. ISBN 978-80-210-5942-9.
    4. HRBÁČEK, Jiří, Juraj JAKUŠ a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. FLASH APLIKÁCIA NA WEB PREZENTÁCIU OZVUČENÝCH POWERPOINTOVÝCH PREDNÁŠOK. In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 1-3. ISBN 978-80-210-5942-9.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Mladý tvorca 2012 - prezentační výstava Nitra SK. 2012.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie nejen ve výuce odborných technických předmětů. In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 1-8. ISBN 978-80-210-5942-9.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce - sborník příspěvků. In Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-5942-9.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce odborných technických předmětů (habilitační práce). 2012.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH a Martin KUČERA. Studijní a výukové opory s vnitřní inteligencí. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2012, s. 53-55. ISBN 978-80-7435-175-4.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení. In Vítková,M.,Friedmann,Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. Brno: PAIDO, 2012, s. 326-343. ISBN 978-80-210-5941-2.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení. In Vítková,M.,Friedmann,Z. (eds.) Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems. In Ondreh Hegr. Proceedings of Electronic Devices and Systems EDS 2012. 1. vyd. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Antonínská 548/1, 2012, s. 90-95. ISBN 978-80-214-4539-0.
    13. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce. Journal of Technology and Information Education. Olomouc, 2012, roč. 4, č. 2, s. 57-59. ISSN 1803-537X.
    14. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce. In Celoživotné vzdelávanie v oblasti BOZP. Nitra: GARMOND Nitra, 2012, s. 75-79. ISBN 978-80-558-0072-1.
    15. HRBÁČEK, Jiří. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce. In Celoživotné vzdelávanie v oblasti BOZP. 2012.
    16. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Výstava Labyrint poznání, Technické muzeum Brno - exponát drážní zabezpečovací systém řízený procesorem Robokit. 2012.
    17. HRBÁČEK, Jiří a Dana TUNKROVÁ. Výuka programování robotů na 1. stupni ZŠ. In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 1-3. ISBN 978-80-210-5942-9.
    18. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Workshop technické muzeum Brno v rámci derniéry Výstavy Labyrint poznání. 2012.
    19. HRBÁČEK, Jiří. Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce. In Vítková,M., Friedmann,Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: PAIDO, 2012, s. 344-360. ISBN 978-80-210-5941-2.
    20. HRBÁČEK, Jiří. Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce. In Vítková,M., Friedmann,Z. (eds.) Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.

    2011

    1. HRBÁČEK, Jiří. Editorial. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 2, s. 3-4. ISSN 1335-003X.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Efficiency of using blended learning in education of technical subjects. In Miroslav Ondrejevič, Peter Němeček. International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings. Trnava: University of SS. Cyril a Methodius in Trnava, 2011, s. 362-365. ISBN 978-80-8105-266-8.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Efficiency of using blended learning in education of technical subjects. In International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings. 2011. ISBN 978-80-8105-266-8.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Jak na studijní opory s vnitřní inteligencí. In Autorské články a sborník anotací z mezinárodní vědecké konference MODERNIZACE VYSOKOŠKOLSKÉ VÝUKY TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. Hradec Králové: Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2011, s. 24-27. ISBN 978-80-7435-110-5.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Jak na studijní opory s vnitřní inteligencí. In Autorské články a sborník anotací z mezinárodní vědecké konference MODERNIZACE VYSOKOŠKOLSKÉ VÝUKY TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. 2011. ISBN 978-80-7435-110-5.
    6. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK, Pavel KLÍMA a Zdeněk HODIS. LABYRINT POZNÁNÍ: interaktivní výstava v Technickém muzeu Brno. 2011.
    7. DOSEDLA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Pavel KLÍMA. Life and work on Masaryk University, Faculty of education, Brno, Czech republic. Nitra: SLOVDIDAC, 2011, 1 s. 18/1. ISSN 1335-003X.
    8. HRBÁČEK, Jiří. MyIMLE systém ve výuce technických předmětů. In prof. PaedDr. Jozef Pavelka, CSc., PaedDr. Jaroslav Šoltés, PhD., Mgr. Dušan Macura, PhD. Zborník príspevkov z EVO/VRVS videokonferencie ako súčasti medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. první. Prešov: Katedra F - M - T FHPV PU v Prešove, Prešovská univerzita v Prešove, 2011, s. 76 - 79. ISBN 978-80-555-0445-2.
    9. HRBÁČEK, Jiří. New technologies in education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 6, s. 3-8. ISSN 1335-003X.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Review of an educational construction kit Robo Kit 1 by ROBOROBO CO LTD. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 2, s. 17-18. ISSN 1335-003X.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Review of the book: Novák Petr: Mobilní roboty – pohony, senzory, řízení Praha: BEN Technická literatura, 2005. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 10, s. 18. ISSN 1335-003X.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Study supports with internal intelligence. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 2, s. 11-17. ISSN 1335-003X.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Using distance study supports in face-to-face education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 1, s. 13-18. ISSN 1335-003X.
    14. HRBÁČEK, Jiří. Využití distančních studijních opor v prezenční výuce. první. Brno: MSD, spol. s r.o., Brno, 2011, 134 s. ISBN 978-80-7392-168-2.
    15. HRBÁČEK, Jiří. Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 49-55, 6 s. ISBN 978-80-210-5602-2.
    16. HRBÁČEK, Jiří. 5. mezinárodní konference "Nové technologie ve výuce". Středisko služeb školám a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Brno, 2011.

    2010

    1. DOSEDLA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Michal KUNEŠ. Adobe Captivate - studijní výukové opory. 2010.
    2. HRBÁČEK, Jiří. AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ. In Moderní technologie ve výuce - 2. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. 2010.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Analogový signál – záznam pozice posuvníku. 2010.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Captivate - přehled obsahu nabídky Preferences. 2010.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Captivate - vložení FLV videa do projektu. 2010.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Cyklus přednášek na téma: Tvorba inteligentmí grafiky, Základy programování a 3D programování. In Přednášky pro studenty a zaměstanance FEI STU Bratislava v rámci Centra excelentnosti „CENAMOST“. 2010.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Činnost invertoru, druhu logiky a připojení tlačítek. 2010.
    8. HRBÁČEK, Jiří. D/A převodník s příčkovou odporovou sítí. 2010.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Digitální signál – záznam pozice posuvníku. 2010.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Dvoubitový binární asynchronní čítač vpřed. 2010.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Dvoubitový binární asynchronní čítač vzad. 2010.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami. In Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí. 2010.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami. In Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí. první. Brno 2010: Paido, Brno 2010, 2010, 9 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
    14. HRBÁČEK, Jiří. Flash simulace činnosti AdobeCaptivate - otevření prázdného projektu. 2010.
    15. HRBÁČEK, Jiří. I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov. první. Zvolen: Katedra techniky a technológií, FPV, UMB v Bánskej Bystrici, 2010, s. 164-167. ISBN 978-80-8083-878-2.
    16. HRBÁČEK, Jiří. Logická funkce vyjádřená Karnaughovou mapou, pravdivostní tabulkou a výrazem. 2010.
    17. HRBÁČEK, Jiří. Možnost použití Flash interaktivních animací ve Wordu a PowerPointu. 2010.
    18. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Možnosti využití Adobe Flash ve výuce. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
    19. HRBÁČEK, Jiří. MYIMLE SYSTÉM PŘI VÝUCE ELEKTRONIKY, ELEKTROTECHNIKY A DIGITÁLNÍ TECHNIKY. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov. 2010.
    20. HRBÁČEK, Jiří. MYIMLE SYSTÉM PŘI VÝUCE ELEKTRONIKY, ELEKTROTECHNIKY A DIGITÁLNÍ TECHNIKY. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov. první. Zvolen: Katedra techniky a technológií, FPV, UMB v Bánskej Bystrici, 2010, s. 200-204. ISBN 978-80-557-0071-7.
    21. HRBÁČEK, Jiří. Na co Moodle sám nestačí. In Sborník absatraktů mezinárodní konference MoodleMoot.cz 2010. 2010.
    22. HRBÁČEK, Jiří. Na co Moodle sám nestačí. In Sborník absatraktů mezinárodní konference MoodleMoot.cz 2010. první. Tribun EU s.r.o. , Brno: Vysoká škola báńská - technická univerzita Ostrava, 2010, 6 s. ISBN 978-80-248-2242-6.
    23. HRBÁČEK, Jiří. Načítání dat ze souborů umístěných na serveru. 2010.
    24. HRBÁČEK, Jiří. NOVÉ TECHNOLOGIE VE VÝUCE. In Trendy ve vzdělávání. 2010.
    25. HRBÁČEK, Jiří. NOVÉ TECHNOLOGIE VE VÝUCE. In Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 2010, s. 364-367. ISBN 978-80-87224-09-0.
    26. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů. In Nové technologie ve výuce 2010. 2010.
    27. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 5 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
    28. DOSEDLA, Martin. Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 30 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
    29. DOSEDLA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Michal KUNEŠ. Portál studijních a výukových opor KTEIV. 2010.
    30. ZELA, Ondřej a Jiří HRBÁČEK. Postup a problematika při určování druhu dřeviny. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
    31. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Praktická robotika na ZŠ. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
    32. HRBÁČEK, Jiří. Užitečné nástroje pro tvorbu distančních výukových opor. 2010.
    33. HRBÁČEK, Jiří. Využití distančních opor v prezenční výuce. 2010.
    34. HRBÁČEK, Jiří. Využití MyIMLE při výuce digitální techniky. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 2010.
    35. HRBÁČEK, Jiří. Využití MyIMLE při výuce digitální techniky. Media4u Magazine. Hradec Králové, 2010, X1/2010, č. 1, s. 69-71, 179 s. ISSN 1214-9187.
    36. HRBÁČEK, Jiří. Využití MyIMLE při výuce digitální techniky. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010, s. 69-71. ISBN 978-80-7435-014-6.
    37. HRBÁČEK, Jiří. Význam subjektivního hodnocení kvality výuky, práce učitele a úrovně studijních opor. 2010.
    38. HRBÁČEK, Jiří. Základy práce s PC - soubor materiálů. 2010.

    2009

    1. HRBÁČEK, Jiří. Cyklus přednášek na téma: Tvorba inteligentmí grafiky, Základy programování a 3D programování. In Přednášky pro studenty a zaměstanance FEI STU Bratislava v rámci Centra excelentnosti „CENAMOST“. 2009.
    2. KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    3. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Interactive Flash animations cooperating with real systems. In 10th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2009, 2 s. ISBN 978-80-89316-10-6.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Interactive Flash animations cooperating with real systems. In 10th internation conferece Virtual university Bratislava. 2009.
    6. HRBÁČEK, Jiří. INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 s. ISBN 978-80-8086-128-5.
    7. HRBÁČEK, Jiří. INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. 2009.
    8. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Možnosti propojení Flash animací s měřícími systémy pro podporu výuky. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Načítání dat ze souborů umístěných na serveru. 2009.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Náš nový interaktivní výukový systém MyIMLE. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Náš nový interaktivní výukový systém MyIMLE. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. 2009.
    12. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 s. ISBN 2-914771-61-4.
    13. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 s. ISBN 978-80-8086-128-5.
    14. HRBÁČEK, Jiří. USE OF ADOBE FLASH FOR THE CONTROL OF SYSTEMS CONNECTED TO THE PC. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 s. ISBN 2-914771-61-4.
    15. STOJANOVÁ, Alena a Jiří HRBÁČEK. Using MyIMLE in education. In 10th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2009, 2 s. ISBN 978-80-89316-10-6.
    16. HRBÁČEK, Jiří. USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION. In Information and Communication Technology in Natural Science Education - 2009. SIAULIAI: FACULTY OF EDUCATION, SIAULIAI UNIVERSITY, LITHUANIA, 2009, 2 s. ISSN 1822-7864.
    17. HRBÁČEK, Jiří. USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION. In Information and Communication Technology in Natural Science Education - 2009. 2009.
    18. HRBÁČEK, Jiří. VUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. 2009.
    19. HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2009, 2 s. ISBN 978-80-7414-126-3.
    20. HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia. 1. vyd. Banská Bystrica: Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica, 2009, s. 85-89, 2 s. ISBN 978-80-8083-721-1.
    21. HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia. 2009.
    22. HRBÁČEK, Jiří. Využití technologie DiV při výuce IT. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – se sociálním znevýhodněním. 1. vyd. Brno: Univerzita Karlova v Praze, 2009, 3 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
    23. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    24. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    25. HRBÁČEK, Jiří. ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH. In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2009. 1. vyd. Hradec Králové: Univerzita Karlova v Praze, 2009, 2 s. ISBN 978-80-7041-515-3.
    26. HRBÁČEK, Jiří. ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH. In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2009. 2009.

    2008

    1. HRBÁČEK, Jiří. AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ. In Moderní technologie ve výuce - 2. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 4 s. ISBN 978-80-7392-091-3.
    2. HRBÁČEK, Jiří. E-LEARNING FLASH APLICATIONS AND THEIR COMMUNICATION WITH SURROUNDING. In ICETA 2008- 6th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2008, s. 157-161. ISBN 978-80-8086-089-9.
    3. HRBÁČEK, Jiří. FLASH SIMULACE PRO PODPORU VÝUKY. In Pedagogický software 2008. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2008, s. 197-199, 516 s. ISBN 80-85645-59-9.
    4. HRBÁČEK, Jiří. MOŽNOSTI KOMUNIKACE FLASH ANIMACÍ S OKOLÍM. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2008. Hradec králové: Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2008, s. 210-215. ISBN 978-80-7041-143-8.
    5. HRBÁČEK, Jiří. NÁSTROJE PRO TVORBU INTERAKTIVNÍCH STUDIJNÍCH OPOR. In Distanční vzdělávání v Čerské republice - současnost a budoucnost, V. národní konference, Sborník anotací a příspěvků. Ústí n.L.: CSVS-NCDV Praha a PedF UJEP Ústí n.L., 2008, s. 17 - 21, 4 s. ISBN 978-80-86302-43-0.
    6. HRBÁČEK, Jiří a Jiří STRACH. Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail. In 9th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2008, s. 214-217, 346 s. ISBN 978-80-89316-10-6.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Tvorba moderních multimediálních studijních opor. In XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2008, s. 150-158, 780 s. ISBN 978-80-7231-511-6.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Vytváření multimediálních výukových opor. 2008.
    9. HRBÁČEK, Jiří. ZPŮSOBY TVORBY FLASH ANIMACÍ PRO STUDIJNÍ OPORY. In Alternativní metody výuky 2008 sborník příspěvků. první. Hradec Králové: GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové, 2008, s. 212-218, 380 s. ISBN 978-80-7041-454-5.
    10. HRBÁČEK, Jiří. 2. ročník konference Moderní technologie ve výuce. 2008.

    2007

    1. HRBÁČEK, Jiří. FLASH IN TEACHING. In ICETA 2007- 5th international conference on Emerging e-learning Technologies "e-learning in praxis"- conference proceedings. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2007, s. 90-93. ISBN 978-80-8086-061-5.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Flash 1 - tvorba inteligentní grafiky - multimediální učebnice. Brno: MSD, spol. s.r.o Brno, 2007, 89 s. První. ISBN 978-80-7392-000-5.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Flash2, Základy programování v AS2-multimediální učebnice. první. Brno: MSD, spol. s.r.o. Brno, 2007, 74 s. první. ISBN 978-80-7392-001-2.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Jak jednoduše na multimediální výukové opory. In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD s.r.o. Brno, Skorkovského 70a, 2007, s. 81-83. ISBN 978-80-7392-003-6.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Moderní technologie ve výuce. Překlad anotací J. Slabý. 2007.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Moderní učebnice programování jednočipových mikrokontrolérů PIC 2. 2007. vyd. Praha: BEN technická literatura, 2007, 141 s. 1. vydání. ISBN 80-7300-137-3.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Moderní učebnice programování PIC 2. díl. první. Praha: Nakladatelství BEN technická literatura, 2007, 95 s. První vydání 1. ISBN 978-80-7300-137-7.
    8. HRBÁČEK, Jiří. POUŽITÍ FLASHE VE VÝUKOVÝCH APLIKACÍCH. In XX. DIDMATTECH 2007. Olomouc: Univerzita Palackého, Olomouc, 2007, s. 455-457. ISBN 80-7220-296-0.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Využití Flash animací ve studijních oporách. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Sekce 167. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 2007, s. 66-71. ISBN 978-80-248-1570-1.

    2006

    1. HRBÁČEK, Jiří a Helena ZLÁMALOVÁ. Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education. In 7th International conference Virtual University. Bratislava: STU Bratislava, TU košice, University St. Polen, European Association of Telematics Applications, Slovenská e-akadémia,n. o., 2006, s. 188-192, 274 s. ISBN 80-227-2542-0.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Testování kvality výukových opor a vlivu činnosti tutora. In Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost, IV. národní konference. první. Ediční středisko VŠB-Tech. univ. Ostrava: CSVŠ-NCDiV, U lužického semnináře 13, 118 00 Praha 1, 2006, s. 138-737. ISBN 80-86302-36-9.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Využití Macromedia Studio 8 pro podporu výuky. In Pedagogický software 2006. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2006, s. 100-399. ISBN 80-85645-56-4.

    2005

    1. HRBÁČEK, Jiří. Moderná učebnica programovania mikrokontrolérov PIC. 1. slovenské. Praha: BEN-technická literatura, 2005, 96 s. První vydání 1. ISBN 80-7300-176-4.

    2004

    1. HRBÁČEK, Jiří. Moderní učebnice programování PIC. první. Praha: Nakladatelství BEN technická literatura, 2004, 95 s. První vydání 1. ISBN 80-7300-136-5.

    2002

    1. HRBÁČEK, Jiří. II. národní konference - Distanční vzdělávání v České republice současnost a budoucnost-sborník příspěvků. In II. národní konference - Distanční vzdělávání v České republice současnost a budoucnost-sborník příspěvků. Praha: Centrum pro studium vysokého školství-NCDV,Fakulta managementu VŠE v Praze, Jarošovská 1117/II, Jindřichův Hradec, 2002. ISBN 80-86302-28-8.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Základy práce s PC Windows 95, Windows 98 a Windows ME. Brno: MSD, spol. s r. o., 2002, 119 s. vydání 1. ISBN 80-238-8490-5.

    2000

    1. HRBÁČEK, Jiří. Komunikace mikrokontroléru s okolím 2. 1. vyd. Praha: BEN technická literatura, 2000, 151 s. kód knihy 120983. ISBN 80-86056-73-2.

    1999

    1. HRBÁČEK, Jiří. Jednočipové mikrokontroléry ve výuce, zábavě i v seriozních aplikacích. In XVII. MEZINÁRODNÍ KOLOKVIUM o řízení osvojovacího procesu (sborník příspěvků) I. Sborník vydala VVŠ PV Vyškov. Vyškov: VVŠ PV Vyškov, 1999, s. 68-71. ISBN 80-7231-035-6.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Komunikace mikrokontroléru s okolím 1. Praha: BEN technická literatura, 1999, 159 s. kód knihy 120921. ISBN 80-86056-42-2.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Využití počítače a internetu při dalším vzdělávání pedagogických pracovníků distanční formou. In Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost. Praha: NCDV Centrum pro studium vysokého školství, 1999, s. 27-34. ISBN 80-86302-15-6.

    1998

    1. FRANCŮ, Marie, Jiří HRBÁČEK a Adam ŠVEC. Informační technologie. 1. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1998, 73 s. ISBN 80-210-1765-1.
    2. HRBÁČEK, Jiří, Helena ZLÁMALOVÁ, Jan ČIPERA, Jana KHONOVÁ, Jiří PATOČKA, Bedřích ZAPLETAL a Ivana SLÁDKOVÁ. Koncepce dalšího vzdělávání učitelů s využitím distanční vzdělávací technologie. MŠMT, 1998.

    1997

    1. HRBÁČEK, Jiří. Programování mikrokontrolérů PIC 16CXX. Praha: BEN - technická literatura, 1997, 111 s. kód knihy 180036. ISBN 80-86056-16-3.

    1996

    1. HRBÁČEK, Jiří. Mikrořadiče PIC16CXX a vývojový KIT PICSTART. Praha: BET- Technická literatura, 1996, 142 s. kód knihy 180029. ISBN 80-901984-0-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 27. 7. 2024 04:42